Stefan84

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Probleem met NED 2 en het herstarten van de stream

Ik hoop dat iemand me kan voorzien van advies.

Als ik NED2 (Nederland 2, TV zender) start dan begint deze uitzending elke keer opnieuw na een aantal seconden.

In Google Chrome gebeurt het volgende:
Ik heb b.v. 30 seconden NED2 uitzending gekeken, de stream begint opnieuw waar ik begonnen ben met kijken. Kortom de 30 seconden herhalen zich en dan gaat het kijken verder prima.

In Firefox gebeurt het volgende:
De stream van NED2 geeft een foutmelding "deze uitzending kan niet worden afgespeeld" na pakweg 30 seconden.

Dit probleem doet zich alleen voor op mijn Mac via de browser, niet in de ZiggoGo app. Ik heb geen vreemde browser extensies geinstalleerd in de browser of een firewall o.i.d.

Dit probleem doet zich ook alleen voor bij NED 2. Alle andere zenders spelen prima. :thinking:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stefan84
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb gister contact gehad met Ziggo klantenservice, die konden me niet helpen en raden me aan om een topic aan te maken op het community forum.

Het mooie is dat het daarna niet meer voorgekomen is...Ik heb het zojuist nog getest en het probleem lijkt zich niet meer voor te doen. Ik weet niet wat ze bij de klantenservice mogelijk op de achtergrond hebben uitgevoerd, maar het is niet meer voorgekomen.

Bedankt voor je reactie!

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Stefan84
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dat is vreemd, ik heb hier ook een iMac en heb geen last bij Chrome en/of Firefox. Misschien zou je anders eens de koekjes kunnen verwijderen en dan nog eens proberen via ziggogo.tv. Wie weet dat het dan weer wel werkt en je zou ook eens kunnen proberen om Edge for Mac te downloaden en daarop te kijken. Daar heb ik zelf iets meer ervaring mee en loopt lekker. Safari is helemaal een ramp, dus dat hoef je al niet te proberen 😞

Laten we hopen dat het dan wel opgelost kan worden 🙂
Stefan84
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb gister contact gehad met Ziggo klantenservice, die konden me niet helpen en raden me aan om een topic aan te maken op het community forum.

Het mooie is dat het daarna niet meer voorgekomen is...Ik heb het zojuist nog getest en het probleem lijkt zich niet meer voor te doen. Ik weet niet wat ze bij de klantenservice mogelijk op de achtergrond hebben uitgevoerd, maar het is niet meer voorgekomen.

Bedankt voor je reactie!
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Top, fijn dat het is opgelost.
mocht het weer gebeuren, je weet de Community te vinden :wink:

Uitgelicht topic