POLL: Ziggo GO App voor de Apple TV 4!

• 10 november 2016
  • 113 Reacties
  • 31819x Bekeken

Reputatie 2
Beste Ziggo Formuleden, :8

Ik zou graag een Apple TV 4 App van Ziggo Go (voorheen Horizon GO) willen zien. :$

Heb hierover contact opgenomen met Ziggo maar niemand kon hier duidelijk over zijn, dus ga ik ervan uit dat dit niet op de planning staat? :?

Als ik alleen al in binnen mijn familie (die allemaal Zigoo hebben) kijk en verschillende forums bekijk, bestaat er veel wel degelijk veel interesse! :@

Vandaar deze poll, laat Ziggo zien hoeveel klanten dit graag zouden willen! 🆒

(zie ook de link hieronder, een dienst van T-Mobile: KNIPPR is hier al reeds mee begonnen als voorbeeld voor de mensen onder ons die niet zo gauw begrijpen waar ik op doel) :P

Ik zou graag een Apple TV 4 app zien verschijnen van Ziggo GO (voorheen Hoirzon GO), voor Online TV

113 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Hoewel ik chromecast gebruik, bij deze mijn steun aan de apple tv 4:$ en positief gestemd!
Reputatie 7
Badge +19
Dag chgi9081

ik zie nu op veel topics identieke 'berichten' verschijnen, waarbij het alleen gaat om een link naar dit topic en dat is niet erg handig. Zelfs heel oude topics worden zo omhoog gehaald en je ziet de link ook bij berichten die over iets totaal anders gaan. Dubbel plaatsen mag niet, maar dat los je op door er even wat achter te zetten, en dat is niet echt handig.

Dit wilde ik je even meegeven.

Mvg. Willem
Reputatie 7
Badge +26
Ja dat je een poll start, ok maar dit is wel erg irritant. Ik krijg nu constant mails van topics waar ik eens opgereageerd heb. Als dit nu een antw. Of een reactie was ok maar constant die link is dat voor mij vervelend. Gr Rob
Reputatie 2
Dag chgi9081

ik zie nu op veel topics identieke 'berichten' verschijnen, waarbij het alleen gaat om een link naar dit topic en dat is niet erg handig. Zelfs heel oude topics worden zo omhoog gehaald en je ziet de link ook bij berichten die over iets totaal anders gaan. Dubbel plaatsen mag niet, maar dat los je op door er even wat achter te zetten, en dat is niet echt handig.

Dit wilde ik je even meegeven.

Mvg. Willem
Ja dat je een poll start, ok maar dit is wel erg irritant. Ik krijg nu constant mails van topics waar ik eens opgereageerd heb. Als dit nu een antw. Of een reactie was ok maar constant die link is dat voor mij vervelend. Gr Rob

Duidelijk! Bedankt heren, ben nieuw hier en wist niet dat het dan ook gelijk alles naar boven haalt en meldingen verstuurd. Sorry daarvoor, en bedankt voor de melding hiervan 🙂
Reputatie 7
Badge +26
Ok!
Reputatie 4
Badge
Zou handiger zijn, daarnaast zal het Ziggo ook qua klanten bereik vergroot worden.
Je bent dan immers landelijk actief.. nu moeten velen vanaf 2017 die geen Ziggo hebben GoT en andere HBO series via torrents binnen harken (mits het echt een Ziggo exclusive blijft en de andere kabelaars HBO series niet meer aanbieden).
Ook qua kosten zal het goedkoper worden voor Ziggo.
win-win situatie dus.
Reputatie 2
Zou handiger zijn, daarnaast zal het Ziggo ook qua klanten bereik vergroot worden.
Je bent dan immers landelijk actief.. nu moeten velen vanaf 2017 die geen Ziggo hebben GoT en andere HBO series via torrents binnen harken (mits het echt een Ziggo exclusive blijft en de andere kabelaars HBO series niet meer aanbieden).
Ook qua kosten zal het goedkoper worden voor Ziggo.
win-win situatie dus.

Zeker, zou hetzelfde willen betalen voor om gebruik te maken van een app op de Apple TV (qua abbonoment) maar dat je bijvoorbeeld kan kiezen ik wil een CI+, Horizon mediabox, Standaard Mediabox, of ik gebruik de app op mijn Apple TV.

Dan kan Ziggo, in theorie (weet niet of dat met contracten van TV-zenders kgaat lukken) uitzenden in heel Nederland 🙂
Reputatie 4
Badge
Als het een 'amateurenclub' als Knippr, dus T-Mobile Nederland het al kan flikken... waarom Ziggo die nog diepere geldzakken heeft dan niet.
Al noem je die decoder een Ziggo decoder.. het blijft een negatief plaatje hebben... een name change verhelpt dat niet.
Ik noem Knippr een amateurenclub omdat die mensen nog maar net gestart zijn in de TV branche.

edit: Daarnaast neemt juist T Vodafone thuis over... natuurlijk is daar nog weinig over bekend.. maar kan zomaar zijn dat Knippr tig zenders erbij krijgt.
Film1 is al los te bestellen als men een PS4 heeft.. voor 9,99 ontvang je film1 premiere + film1 on demand via haar site, apps en via de PS4 zelf.
Reputatie 2
Als het een 'amateurenclub' als Knippr, dus T-Mobile Nederland het al kan flikken... waarom Ziggo die nog diepere geldzakken heeft dan niet.
Al noem je die decoder een Ziggo decoder.. het blijft een negatief plaatje hebben... een name change verhelpt dat niet.
Ik noem Knippr een amateurenclub omdat die mensen nog maar net gestart zijn in de TV branche.

edit: Daarnaast neemt juist T Vodafone thuis over... natuurlijk is daar nog weinig over bekend.. maar kan zomaar zijn dat Knippr tig zenders erbij krijgt.
Film1 is al los te bestellen als men een PS4 heeft.. voor 9,99 ontvang je film1 premiere + film1 on demand via haar site, apps en via de PS4 zelf.

Klopt, sinds gisteren is FOX ook (eindelijk) toegevoegd in het basispakket. En de prijs is verlaagd naar €9,99 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Ik vermoed overigens dat 'content protection' opgelegd door de (premium) aanbieders, de (enige) reden is dat we nog aan Silverlight vastzitten.
Reputatie 4
Badge

Klopt, sinds gisteren is FOX ook (eindelijk) toegevoegd in het basispakket. En de prijs is verlaagd naar €9,99 :)

Zag het vandaag inderdaad.. verversde vandaag de app op mijn Apple tv 4.. hopelijk komen er ook wat premium zenders zoals Film1 erbij.

Ik vermoed overigens dat 'content protection' opgelegd door de (premium) aanbieders, de (enige) reden is dat we nog aan Silverlight vastzitten.
Denk het niet omdat diezelfde beveiliging ook in HTML5 zit.
streaming via airplay dosenot work properly for HD channel. please just make an App for apple tv.
Wij hebben alleen maar ruzie met die stomme Horizon TV box (iedereen trouwens die ik ken), dus GRAAG!!!!
Waarom reageert ZIGGO zelf ook niet? Als ze niet de juiste man hebben om een Apple tv app te maken neem contact met me op ik weet er wel een paar!!! Heb nu KNIPPER geprobeerd en bevalt super goed! Wil af van die decoder en op me Apple tv kunnen
Kijken incl REplay tv! Hang er een abbo aan vast voor 2 euro per Apple tv en klaar! Zie het probleem niet!
Reputatie 4
Badge
Waarom reageert ZIGGO zelf ook niet? Als ze niet de juiste man hebben om een Apple tv app te maken neem contact met me op ik weet er wel een paar!!! Heb nu KNIPPER geprobeerd en bevalt super goed! Wil af van die decoder en op me Apple tv kunnen
Kijken incl REplay tv! Hang er een abbo aan vast voor 2 euro per Apple tv en klaar! Zie het probleem niet!

Liberty Global denkt alleen aan de dollars, niet aan haar klanten.. hetzelfde als het management van Ziggo
lijkt me toch niet zo moeilijk: een AppleTV app gekoppeld aan je eigen Ziggo-account, net zoals de HorizonGO/ZiggoGO-app. Waarom wel mogelijk op een iPad en niet op een AppleTV? Kan dus niet met content-licenties te maken hebben lijkt me zo.
Reputatie 4
Badge
lijkt me toch niet zo moeilijk: een AppleTV app gekoppeld aan je eigen Ziggo-account, net zoals de HorizonGO/ZiggoGO-app. Waarom wel mogelijk op een iPad en niet op een AppleTV? Kan dus niet met content-licenties te maken hebben lijkt me zo.
Sterker nog... het OS van AppleTV is afgeleid van iOS, je hoeft dus niet veel te doen om een iPad app daarop te porten.
Voor alle duidelijkheid, de functie die ik mis is mn. het terugkijken: ReplayTV dus in de ZiggoGO app. (wel mogelijk op de iPad)
Graag NU die app! Want dat Horizon-systeem is echt veel te langzaam qua interface. En HBO-content van ziggo Movies & Series XL streamen naar je Apple TV kan blijkbaar niet???!!!

Overigens is het nu ook onmogelijk om Engelse ondertiteling te kiezen. Waarom is dat? Nederlandse ondertiteling is zelden toereikend, zeker als je een serie als "The Wire" zit te kijken.

Ziggo moet eens naar gebruikersgemak gaan kijken en handige apps ontwikkelen, als ze tenminste hun klanten niet willen verliezen aan goedkopere online alternatieven!

EN:
Please develop the app now, because the Horizon interface is way too slow. And streaming HBO-content to your Apple TV is apparently not even possible???!!!

Also, it's currently impossible to choose English subtitles. Why is that?

Ziggo needs to step up and come up with user friendly options if they want to keep their customers and not lose them to cheaper online alternatives!
Maak er maar een app voor want met Airplay krijg ik Ziggo GO niet fijn werkend op de Apple TV4. Moet mijn Chromecast gebruiken voor ziggo GO. En wil eigenlijk enkel de Apple tv in de woonkamer.
Reputatie 4
Badge
Er gaat geen apple tv 4 app komen.. Ziggo wilt liever dat die brakke decoder worden gebruikt.
Dat zou wel erg jammer zijn... ik kijk eigenlijk weinig tv meer sinds ik de apple tv heb omdat ik het omschakelen naar de andere uitgang en de andere afstandsbediening 'gedoe' vind.. haha
Als ik klaar ben met netflixen, of anders schakel ik meestal over op youtube.

Op de slaapkamer is de enige plek waar ik nog weleens tv kijk. Daar komt overigens verschil in zodra de apple tv 5 uitkomt en de tv 4 verhuist naar de slaapkamer.

De ziggo Go app zou ervoor kunnen zorgen dat ik de ouderwetse manier van tv kijken wat langer volhoudt. ;)
Ik hoop echt dat Ziggo inziet dat een app ervoor zorgt dat de klanten tv blijven kijken. zij het op een andere manier dan via de conventionele kabel.
Reputatie 4
Badge
Dat zou wel erg jammer zijn... ik kijk eigenlijk weinig tv meer sinds ik de apple tv heb omdat ik het omschakelen naar de andere uitgang en de andere afstandsbediening 'gedoe' vind.. haha

Op de slaapkamer is de enige plek waar ik nog weleens tv kijk. Daar komt overigens verschil in zodra de apple tv 5 uitkomt en de tv 4 verhuist naar de slaapkamer.

De ziggo Go app zou ervoor kunnen zorgen dat ik de ouderwetse manier van tv kijken wat langer volhoudt. ;)
Ik hoop echt dat Ziggo inziet dat een app ervoor zorgt dat de klanten tv blijven kijken. zij het op een andere manier dan via de conventionele kabel.

Daarom kijk ik ook standaard via Knippr.. zij luisteren tenminste wel.

Daarom kijk ik ook standaard via Knippr.. zij luisteren tenminste wel.
Heb sinds kort ook KNIPPER erop gezet werkt TOP.. Klikt aan en gelijk terug kijken en soms verder spoelen en dat al zonder kabels enz.. Alleen je ATV en KNIPPER.. Ik zeg Ziggo allen eruit en KNIPPER erin of ze moeten snel met een APP komen. Zo moeilijk is het niet om de IOS app om te zetten naar TVOS. Geef me XCODE file van IOS en ik fix het voor ze. Maar luisten doen ze zeker niet en hier lezen al helemaal niet. Heb bij niemand een reactie van ZIGGO zelf gezien..

Reageer