1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rendi

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oudere ipad waarop netflix ziggo go en npo niet op werkt

Heb gekeken voor software update voor myn ipad. Ipad geeft aan dat hy up to date is met ios 9.3.5. Ik kan 11 niet aanvinken. Tot gisteren deed horizon het nog. Nu ziggo go erop gezet maar ipad blyft net als by netflix loaden en er gebeurt verder niets. Netflix werkt btw al maanden niet meer. Ipad is denk ik 6jaar oud. Heeft iig wel n camera.
15 Reacties 15
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi,
Het is mogelijk dat je een te oude firmware hebt op je iPad.
Vreemd eigenlijk, volgens de app info zou het moeten werken op iOS 9.0 en hoger. Heb je de app al delete en opnieuw geïnstalleerd?

Kijk even of dit lukt en anders zou een moderator eens moeten kijken of deze info klopt met iOS versie.
Rendi
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi energieboy, dank voor je reactie. Ik had online ook gelezen dat vanaf ios 9 het zou moeten werken. N bij software update staat dus dat laatste versie er nu op staat. Netflix er opnieuw op gezet ja. Dat werkte niet. Ziggo go had er uberhaupt nog nooit opgestaan 😞
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik heb ook een oude iPad en daarop werkt de Ziggo Go app zoals het behoort. Ook met Netflix heb ik daarop geen probleem.
Rendi
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi Jan F, ik had ziggo zelf al gebeld. Aan de snelheid schynt t niet te liggen. Medewerker vertelde wel dat netflix eigenlyk alleen voor smart tv's was. Onzin natuurlyk, het heeft hier altyd prima gewerkt, maar voor hem was daarmee de kous af. 😞 goed te weten dat t niet perse aan de leeftyd v myn ipad hoeft te liggen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Wat een onzin verhaal toch weer van de klantenservice. Sorry dat ik het zeg maar je moet gewoon Netflix & Ziggo Go kunnen bekijken, heeft niets met alleen op smart TV's te maken. Ze verzinnen ook elke keer weer een ander verhaal daar, erg jammer!

Ik lees op dit moment op een ander topic dat iemand anders met een iPad en iOS 9.3.5 ook problemen heeft. Misschien is het goed om met elkaar te koppelen. Ik zal op die andere topic even vragen aan de moderator of die ook wil kijken naar deze topic 🙂

Hoef jij niet daar ook nog iets te melden, maar kan je wel mee lezen:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-app-geeft-melding-start-binnenkort-24346/index2.html#post257879
Rendi
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je wel EnergieBoy,

Ben ook al even bij mijn computerman geweest. Deze meld dat de Ipad2 op een gegeven moment gewoon geen nieuwe ios versies meer binnen haalt. En dat viel mij al op. Dan schijnt het vaak over en uit te zijn.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dat is jammer, eerder ook hetzelfde issue met HTC Android tablet, na 2 jaar een uitstekend werkend tablet niet meer te gebruiken.

Nu hier alles op Windows, computer, tablet en telefoons en nu geen problemen meer met die updates die stoppen bij bepaalde systeemsoftware.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Rendi
Dat kan wel kloppen dat het op een gegeven moment stopt.
Maar als Ziggo Go aangeeft dat je met iOS 9.0 nog kan kijken, dan moet het met iOS 9.3.5. helemaal mogelijk zijn. Het kan natuurlijk zijn dat Ziggo Go deze aanpassing niet goed heeft aangegeven op hun informatie. Maar het klopt zeker dat wanneer je denkt nog een super goede iPad te hebben, en dat is die ook nog zeker, je hem niet meer kan gebruiken bij sommige apps. Dat is verkoop 🙂

Fijne Paasdagen!
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Rendi
Mijn iPad wordt ook niet meer geüpdatet, maar dat betekent niet dat hij daardoor waardeloos is geworden. Ziggo Go en Netflix doen het gewoon. Bij het downloaden van de Netflix app kreeg ik wel de melding dat de nieuwste app niet gebruikt kan worden, maar dan kan je de laatste compatible versie downloaden.
Verwijder beide apps nog een keer en installeer ze daarna opnieuw. Als dat niet helpt kan je overwegen de iPad terug te zetten naar fabrieksinstellingen en daarna helemaal opnieuw in te richten. Je moet dan wel alle gewenste apps weer opnieuw downloaden en alle opgeslagen gegevens gaan verloren. Maak dus wel een Back-up van die bestanden.
Rendi
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je wel EnergieBoy! Jij ook fijne dagen. Heb het opgegeven en nu een 2e hands via via op de kop getikt. Jammer dat de technologie een sterf datum in onze telefoon, ipad, tv stopt terwijl ze veel langer mee zouden kunnen. Boe commercie.
Rendi
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je JanF. Je uitleg klinkt heel logisch maar als je dan verteld dat ik moet zoeken naar laatste versies die wel compatable zijn. Aaarch. Heb het opgegeven. Fijne Pasen!
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Rendi wrote:
Dank je JanF. Je uitleg klinkt heel logisch maar als je dan verteld dat ik moet zoeken naar laatste versies die wel compatable zijn. Aaarch. Heb het opgegeven. Fijne Pasen!

Dat zoeken naar de laatste compatibel versie is niet moeilijk. Als je de nieuwste versie in de App store probeert te downloaden, krijg je automatisch een melding en hoef je alleen maar ja in te geven.
Corretje Zuid H

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Jammer,maar ook mijn Ipad draait geen live tv van Ziggo meer,zelfs na de fabrieksinstellingen
Riesie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De stappen die je moet doorlopen.
1) Verwijder jouw meest recente ITunes van je computer.
2) Google een oude ITunes versie (12.6.3.6) en installeer op je computer.
3) In de oude iTunes versie zit nog de appstore. Klik die aan en zoek Netflix.
4) Download Netflix (op je computer dus)
5) Na het downloaden ga je naar je Ipad, naar de appstore.
6) Klik op jouw aankopen. Daar staat netflix dan tussen.
7) Download hem. Je krijgt dan vanzelf een melding om een versie te downloaden die nog op je oude iPad werkt.
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Riesie Het heeft niet zoveel nut om op een 5 maanden oud topic te reageren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic