Tonydee55

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Opnemen op afstand Ziggo Go

Wederom na een update geen opname op afstand met i-pad/phone mogelijk.

Moet ik nu weer enkele dagen blijven proberen en aanmodderen om alles aan de praat te krijgen of neemt een Ziggo techneut de zaak weer op om eea goed te zetten.

Aan de gebruiker ligt het niet!!!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mr XYZ

Level 1
  • 6Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Het probleem zit in de ziggo go app voor de ipad.

als je niet “opnemen” selecteert maar de optie erboven waar het teken “>”  staat dan kom je in het volgende scherm en dan kan je de optie “opnemen”  selecteren en die werkt wel.

 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Tonydee55

Ik snap heel goed dat je hiervan baalt. Ervaar je het momenteel nog steeds? Of werkt het inmiddels wel weer naar behoren? 

Tonydee55
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Werkt nog steeds niet?

Tonydee55
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Gianna

ijdele hoop dat het voordat ik met vakantie ging het zou werken.

Tonydee55
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Heel jammer dat er niets aan gedaan word.

Ik zie bij andere topics dat het probleem regelmatig terug komt.

Waarom word hier niet aan gewerkt.

Controle, controle, controle van het systeem na een update, zeker als men meldingen krijgt.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Tonydee55,

We hebben wel een aantal meldingen in gehad, maar kunnen het nog niet volledig reproduceren. Ik begrijp het sinds de laatste update is?

Welke foutmelding krijg je? En kun je controleren in de app bij [Instellingen] bij [Mediaboxen] wat je ziet staan? 

Tonydee55
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hey Alex

idd weer na een update.

foutmelding opname niet ingesteld zorg ervoor bla-bla .

instellingen….Gateway-sam-3P serienummer (CA-IC)…..nummer.

vinkje bij opnemen op afstand.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder, dank je! Heb je alleen nog je iOS-versie voor me? De andere meldingen lijken betrekking te hebben op een bepaalde versie(s) hiervan.

Tonydee55
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

2xPhone en 2xPad iOS 13.7

Mr XYZ

Level 1
  • 6Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Het probleem zit in de ziggo go app voor de ipad.

als je niet “opnemen” selecteert maar de optie erboven waar het teken “>”  staat dan kom je in het volgende scherm en dan kan je de optie “opnemen”  selecteren en die werkt wel.

 

Tonydee55
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Mr XYZ

Ja heb nu ontdekt en geprobeerd...werkt idd.

Opnemen in het info venster werkt wel.

Met iPhone werkt het inmiddels wel weer als vanouds.

Toppy

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Goed bezig, @Mr XYZ ! Top dat je een workaround hebt gevonden. Ik heb je antwoord als best answer geselecteerd, zodat eventuele andere lezers met hetzelfde probleem dit sneller kunnen zien. Uiteraard heb ik het probleem zelf ook doorgezet.

Ik ben nog wel benieuwd om welke versie iPad het gaat - ook bij jou @Tonydee55 

 

Tonydee55
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Alex,

I-pad 6e generatie 

MR7F2NF/A

Mr XYZ

Level 1
  • 6Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Alex,

Ik gebruik de I-pad 6e generatie MR7J2NF/A en ook de I-pad Air 2 MGLW2FD/A

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor de snelle reactie! Als ik meer nieuws heb, laat ik het hier weten.

Uitgelicht topic