Hallo ik kom uit Alkmaar en heb na de laatste app update naar 2.3.53 (21515) niet meer kunnen opnemen van programma’s met mijn iPad 6e generatie. Daarvoor werkte alles prima en maakte veelvuldig gebruik ervan. De tip die hier gegeven wordt werkt niet voor mij. Daarnaast heb ik nog van alles geprobeerd maar het moet echt aan de laatste update liggen. Ik had gehoopt dat er een nieuwe app update van Ziggo zou komen maar helaas niet tot nu toe. Mijn ios versie was eerst 13.7 en nu 14.0.1 maar onder beide heeft de app niet kunnen opnemen.
Afgelopen zondag was ik bij mijn moeder en ging het testen op haar iPad air. Eerst ging ik opnemen via de Ziggo app en dat werkte zoals het hoort. Er kwam een rood rondje te staan en dat de opname gelukt was. Daarna ging ik de Ziggo go app updaten naar de laatste versie en vervolgens zelfde probleem met opnemen zoals bij mij thuis. Het opnemen lukte niet meer na de update.
In de instellingen van de Ziggo go app staat bij Op tv kijken: mijn Ziggo Mediabox XL kan niet in dit netwerk gevonden worden. Hierdoor kan ik mijn mediabox niet op afstand bedienen. Ik weet niet of dat wat te beteken heeft. Ik heb een Horizon mediabox.
groet Marinus