Opnemen op afstand werkt niet

• 13 juli 2017
  • 81 Reacties
  • 7310x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

81 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
@Be rt Dat heb ik inmiddels ook al begrepen Bert, maar om nou het aantal gemiste programma's via de app op mijn telefoon te gaan bekijken, gaat me wat te ver.
Kan die storing er de reden van zijn, dat de ingestelde opnames via de app, niet zijn opgenomen? Of heeft dt nog steeds te maken met de problemen met de app die ik eerder meldde?

Gr,
Ron
Reputatie 7
Badge +35
Ik durf dat niet te zeggen, 2 issues tegelijkertijd?
En waar zit dan de oorzaak?
Misschien kan een Ziggo moderator hier dieper naar kijken.
Reputatie 3
Badge +2
Ik durf dat niet te zeggen, 2 issues tegelijkertijd?
En waar zit dan de oorzaak?
Misschien kan een Ziggo moderator hier dieper naar kijken.

Vandaar dat mijn bericht, aan @Marianne Ziggo was gericht. (niet bewust gerijmd!!)
Reputatie 7
Dit heeft inderdaad met de afgelopen storing te maken. Er waren daardoor ook problemen met de tv gids waardoor de opnames niet werkten.

Gr,
Reputatie 3
Badge +2
Dit heeft inderdaad met de afgelopen storing te maken. Er waren daardoor ook problemen met de tv gids waardoor de opnames niet werkten.

Gr,

OK, dank voor de melding @Ronald Ziggo

Gaat Ziggo nog e.e.a. compenseren, want de geplande opnames (welke dus niet zijn opgenomen) zijn ook niet meer terug te zien (niet vrijgegeven voor replay),
Ben niet zo van het compenseren, maar de problemen met de app en TV gids zorgen de laatste tijd voor dusdanige overlast, dat ik er nu maar eens een vraag over stel.
Ik betaal genoeg voor mij abonnement, en krijg er de laatste tijd niet voor terug wat je verhoudingsgewijs mag en kunt verwachten. (zie mijn eerdere berichten hierover)

MVG,
Ron
Reputatie 7
Ik heb je een PM gestuurd, voor de specifieke storing van het weekend is dat op individuele basis.

Gr,