joystickj

Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Enkele opnames niet terug te zien via www.ziggogo.tv - "Helaas, dit is niet beschikbaar"

Ik neem alle afleveringen op van CSI op RTL8 op mijn Mediabox. Op de webpagina van Ziggo Go krijg ik de melding " Helaas is dit niet beschikbaar" . In de mobiele app kan ik wel alles terugkijken.

Wat gaat hier mis?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hmm, ik lees in het ticket juist dat ze al een oplossing zouden hebben geïmplementeerd en zij kunnen het probleem nu niet meer reproduceren.

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem met dezelfde opname, jij nu met Zembla (opgenomen van NPO2 neem ik aan). Dus ik ga hier nogmaals achteraan.

 

Update 26-11: Dit probleem wordt opgelost in 4.20 (Ziggo GO draait op dezelfde versie als jouw Mediabox Next). Volg voor de laatste softwareupdates dit topic.

Bekijk in context

13 Reacties 13
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi joystickj
Een hele goede vraag, wat gaat er hier mis. Om eerlijk te zijn, kan ik je daar geen antwoord op geven. Je zou eens kunnen kijken of er misschien iets mis is met de koekjes van Ziggo, wis deze eens en kijk of het dan wel lukt. Of probeer een andere browser.

Als dit niet lukt, dan zou je even moeten wachten tot er een moderator langs komt. Die komt zo nu en dan alle topics langs en kan je daar misschien wel een beter antwoord op geven door in het systeem te kijken, wat ik niet kan.

Succes in ieder geval en nog wel een fijne zondag gewenst.
joystickj
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Het maakt niet uit welke browser ik neem.

Zodra ik op de afleveringen klik, gaat hij verder, zie ik de layout van de omschrijving zonder tekst en wordt daarna naar het hoofdmenu gegooid met de boodschap Helaas, dit is niet beschikbaar.


Al 4 weken...
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes
Hoi Joysickj,

Je neemt CSI natuurlijk op om het ook terug te kunnen kijken! Vreemd dat dit via Ziggo GO in de browser niet lukt. Neem je naast CSI nog andere programma's op en kun je die wel terugkijken via www.ziggogo.tv ? Wil je dit anders eens testen? Ik ben benieuwd naar de uitkomst!
joystickj
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
joystickj
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
en?
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes
Hi joystickj,

Bedankt dat ik even mag meekijken, handig gedaan! Kun je voor mij testen of je een opname van CSI wel kunt terugkijken wanneer je deze handmatig opzoekt via de zoekfunctie rechtsboven op www.ziggogo.tv? Ik hoor graag even of dit gelukt is.
joystickj
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nee dan kan ik hem uberhaubt niet vinden. Maar dit zou moeten werken, toch?
joystickj
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
En?
joystickj
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nu is ie helemaal niet meer terug te kijken. Dus het is zeker niet opgelost!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi joystickj, sorry voor de late reactie. Ik ben hier gisteren mee bezig geweest maar had geen tijd meer om hier te reageren.

Ik ervaar dit probleem toevallig ook, ontdekte ik gisteren, bij één van mijn opgenomen series. Alleen op de website kan ik de opname niet openen terwijl het in de Ziggo GO app en op de mediabox wel goed werkt, dat is bij jou ook zo toch?
Dit is een bekend probleem en zal worden opgelost in een volgende update.
joystickj
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Mark Ziggo wrote:
Hi joystickj, sorry voor de late reactie. Ik ben hier gisteren mee bezig geweest maar had geen tijd meer om hier te reageren.

Ik ervaar dit probleem toevallig ook, ontdekte ik gisteren, bij één van mijn opgenomen series. Alleen op de website kan ik de opname niet openen terwijl het in de Ziggo GO app en op de mediabox wel goed werkt, dat is bij jou ook zo toch?


Ja, dat is bij mij ook. En ik zie zojuist dat het bij CSI: Crime Scene Investigation wel werkt. Dus dat is mooi!
joystickj
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
En nu heb ik het ook met Zembla.

Kennelijk gaat het nog niet helemaal goed
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hmm, ik lees in het ticket juist dat ze al een oplossing zouden hebben geïmplementeerd en zij kunnen het probleem nu niet meer reproduceren.

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem met dezelfde opname, jij nu met Zembla (opgenomen van NPO2 neem ik aan). Dus ik ga hier nogmaals achteraan.

 

Update 26-11: Dit probleem wordt opgelost in 4.20 (Ziggo GO draait op dezelfde versie als jouw Mediabox Next). Volg voor de laatste softwareupdates dit topic.

Uitgelicht topic