Mietekmike

Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ontbrekende zenders in Ziggo GO tv-gids

Ik krijg maar een paar zenders te zien !! Geen NPO1 ,2,3 RTL4, SBS6 ik kan beter vermelden wat wel !! meer mensen last van of ligt het aan hier ? .....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal,

Wij hebben dit op kantoor ook geconstateerd (zie plaatje) en het ligt inmiddels bij de ontwikkelaars van Ziggo GO. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost!

Update 15:20: In de Ziggo GO app moet de zenderlijst inmiddels weer compleet zijn, voor Ziggo GO via je browser kun je onderstaande workaround gebruiken totdat ook daar de zenderlijst is gefixt.

Update 16:00: Zowel in de Ziggo GO app als via ziggogo.tv moet de zenderlijst nu weer compleet zijn. Is dit bij jou nog niet het geval? Log dan eens uit en weer in.


Bekijk in context

13 Reacties 13
Miranda3

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ook niet zowel op de ipad als telefoon
Mietekmike
Topicstarter
Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Miranda3 wrote:
ik ook niet zowel op de ipad als telefoon


Oké , en bij mij niet op mijn laptop ( Windows 10 ) we wachten af .......
Joep_123

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier het zelfde probleem!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal,

Wij hebben dit op kantoor ook geconstateerd (zie plaatje) en het ligt inmiddels bij de ontwikkelaars van Ziggo GO. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost!

Update 15:20: In de Ziggo GO app moet de zenderlijst inmiddels weer compleet zijn, voor Ziggo GO via je browser kun je onderstaande workaround gebruiken totdat ook daar de zenderlijst is gefixt.

Update 16:00: Zowel in de Ziggo GO app als via ziggogo.tv moet de zenderlijst nu weer compleet zijn. Is dit bij jou nog niet het geval? Log dan eens uit en weer in.


Mietekmike
Topicstarter
Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb het net gemeld bij @ZiggoWebcare dus wie weet is het snel opgelost ?
Groetjes,
Mike T
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
Op ziggogo.tv kun je wel zoeken op zendernaam, dan kun je gewoon kijken met ziggo go. Dit lukt niet met de app.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
fastbiker wrote:
Op ziggogo.tv kun je wel zoeken op zendernaam, dan kun je gewoon kijken met ziggo go. Dit lukt niet met de app.

Hey, dat lukte mij eerder niet. Goed gevonden!

Via www.ziggogo.tv kun je ook alle zenders bekijken met een omweg (met dank aan fastbiker😞

  • Ga naar ziggogo.tv (Home)
  • Klik rechts-boven op het vergrootglas
  • Zoek naar de zender, bijv. NPO 1 (ja, de spatie moet er tussen)
  • Klik op de drie puntjes naast het zoekresultaat
  • Klik op Kijk
CamperCees

Level 1
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Bij mij hetzelfde probleem; zeker nu ik in het buitenland is het meer dan vervelend. Ik ben op de app aangewezen . Opnieuw laden helpt evenmin.
Mietekmike
Topicstarter
Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Mietekmike wrote:
Ik krijg maar een paar zenders te zien !! Geen NPO1 ,2,3 RTL4, SBS6 ik kan beter vermelden wat wel !! meer mensen last van of ligt het aan hier ? .....


Mark Ziggo wrote:

fastbiker wrote:
Op ziggogo.tv kun je wel zoeken op zendernaam, dan kun je gewoon kijken met ziggo go. Dit lukt niet met de app.
Hey, dat lukte mij eerder niet. Goed gevonden!


Allemaal heel fijn en zo .... maar ik wil op de gewone manier tv kijken en niet met kunst en vlieg werk !!!! dank u .......
Mietekmike
Topicstarter
Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Mietekmike wrote:

Mietekmike wrote:
Ik krijg maar een paar zenders te zien !! Geen NPO1 ,2,3 RTL4, SBS6 ik kan beter vermelden wat wel !! meer mensen last van of ligt het aan hier ? .....

Mark Ziggo wrote:

fastbiker wrote:
Op ziggogo.tv kun je wel zoeken op zendernaam, dan kun je gewoon kijken met ziggo go. Dit lukt niet met de app.
Hey, dat lukte mij eerder niet. Goed gevonden!
Allemaal heel fijn en zo .... maar ik wil op de gewone manier tv kijken en niet met kunst en vlieg werk !!!! dank u .......



Via de app lijkt het allemaal weer te werken , enkel op de NEXT nog niet ...
CamperCees

Level 1
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Inderdaad. De app werkt weer voor wat alle zenders betreft. Ook in het buitenland dus. Bedankt voor het snel herstel. Nu verder kijken naar de touretappe.
Mietekmike
Topicstarter
Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Op de Next box werkt het nu ook weer, wel heb ik eerst de spanning eraf gehaald en weer opgestart en toen werkte hij weer.

Gelukkig is het opgelost ..

Groeten,
Mike T .
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
NPO 1 is nog steeds niet live te zien op ziggogo.tv. Replay werkt wel. Viel er net uit voor de finale sprint van de TDF:cry:

Uitgelicht topic