1
Vraag
2
Reacties
sanderberkel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ondertitels uitzetten in Ziggo GO app op Windows 10.

Ik heb rondgezocht maar nergens antwoord gevonden hierop.
Hoe kan ik ondertitels UITZETTEN voor alle TV kanalen? Ik zie nergens een tekstballon of zoiets en ik gebruik enkel Ziggo GO op windows 10.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @sanderberkel. Welkom hier!
Top dat je een topic aanmaakt om de vraag te stellen die je niet kon vinden.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik even snel naar informatie ben gaan zoeken, omdat ik hier eigenlijk nooit een vraag over heb gehad/gezien. Ik heb gevonden dat de ondertiteling op Ziggo GO (online tv-kijken) helaas niet aan/uit te zetten is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @sanderberkel. Welkom hier!
Top dat je een topic aanmaakt om de vraag te stellen die je niet kon vinden.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik even snel naar informatie ben gaan zoeken, omdat ik hier eigenlijk nooit een vraag over heb gehad/gezien. Ik heb gevonden dat de ondertiteling op Ziggo GO (online tv-kijken) helaas niet aan/uit te zetten is.
KaBe

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey @sanderberkel. Welkom hier!
Top dat je een topic aanmaakt om de vraag te stellen die je niet kon vinden.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik even snel naar informatie ben gaan zoeken, omdat ik hier eigenlijk nooit een vraag over heb gehad/gezien. Ik heb gevonden dat de ondertiteling op Ziggo GO (online tv-kijken) helaas niet aan/uit te zetten is.


Dat is toch best slecht? Jullie zijn de grootste aanbieder hier in nederland en hebben een hele een mooie selectie series en films die niet tot hun recht komen op de Ziggo Go app.. De app is namelijk heel traag in het opstarten en navigeren en daarnaast kun je niet eens simpele instellingen beheren zoals ondertiteling. Ik hoop dat hier nog wel wat meer op gefocust wordt.. Nu moet ik GOT gaan kijken met een ongelofelijke grote ondertiteling in het scherm..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic