Zilverted

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ondertiteling verdwijnt met streamen

Sinds een paar dagen is ineens de ondertiteling bij programma's weg als ik wil streamen met google chrome cast. Ik zie in het midden van de tv nog een heel klein, millimeters, wit streepje dat verandert als er ondertiteling in beeld zou moeten zijn, maar het is niet te lezen, ook niet van dichtbij.

De ziggo Helplijn, weet niet wat het is. Ik heb zelf een samsung telefoon en mijn vriendin een  iphone, op beide telefoons hetzelfde euvel. Op de telefoon gewoon ondertiteling, bij streamen is het weg.

Meerdere tv's en drie verschillende chrome casts geprobeerd, iedere keer hetzelfde resultaat.

Wie weet hier iets van…….???

@EnergieBoy 

@Dave- 

@millennium1980 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jasper-2020

Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Goedendag,

Het heeft even geduurd maar bij ons in het euvel inmiddels opgelost.
De ondertiteling is weer zoals het hoort met het streamen van Ziggo Go via de ChromeCast naar de tv.

Bedankt

Bekijk in context

24 Reacties 24
MiNaPeer

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Wij hebben hetzelfde probleem.

Zilverted
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verwees ZIGGO jou ook naar deze community?

MiNaPeer

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Nee, was aan het googlen en kwam toen je post tegen. Nog geen contact met Ziggo hierover gehad.

App afsluiten, andere telefoon, Chromecast afsluiten etc werkt niet. 

Ondertiteling staat in paar mm groot in het midden van het scherm.

Oh ja. Mijn Mediabox staat uit ivm aanstaande verhuizing.

Zilverted
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ikmheb wel contact gehad met ZIGGO. Was de eerste zeiden ze. Misschien helpt het als jij ook conatct zoekt en zegt dat deze pagina (zogauw) ook geen antwoord heeft.

MiNaPeer

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ga ik doen. Zojuist vanuit Windows 10 laptop icm chrome browser naar Ziggo go en dan casten naar Chromecast werkt ook niet. Lijkt aan de kant van de Chromecast te liggen.

Jgkok

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yep zelfde probleem hier!

WillemH8011

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde hier. Ziggo, aan het werk. 

Jasper-2020

Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Idem, zal het ook melden

Jasper-2020

Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo gesproken,

Was inderdaad nog niet bekend, gewezen op deze community. Medewerker heeft een case aangemaakt. Mogelijk binnen binnen enkele werkdagen - +/- 3 dagen - een reactie. 
Hopelijk komt er spoedig een oplossing. 

GKL

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

mijn vrouw heeft hetzelfde gemerkt met serie handsmaids tale. op de telefoon samsung s7 werkt de ondertiteling wel normaal

Zilverted
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
GKL wrote:

mijn vrouw heeft hetzelfde gemerkt met serie handsmaids tale. op de telefoon samsung s7 werkt de ondertiteling wel normaal

Bij mij ook. Andere kanalen, Netflix bijv geeft wel ondertitels.

familiepama

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

afgelopen week geen problemen gehad bij het streamen van ziggo go app. Nu zie je de ondertiteling heel klein in het midden verschijnen. Dit is alleen bij de ZIGGO Go app en niet via netflix of ander content.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi all!

Ontzettend fijn om te zien dat jullie elkaar allemaal te hulp schieten! Ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat er helemaal niets loos is met jullie eigen devices en Chromecasts. Het slechte nieuws is dat er bij ons sinds 10 juli een issue is aangemeld dat de ondertiteling verkleind wordt weergegeven bij het streamen van On Demand content middels een ChromeCast. We zien tot nu toe klachten van Ziggo GO gebruikers met een Mediabox Next vanaf zowel Android als iOS devices. 

Het probleem is in onderzoek en we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment is er nog geen verwachtte oplosdatum bekend. Sorry voor het ongemak!

 

Jasper-2020

Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Cecilia,

Bedankt voor uw reactie en erkenning van het probleem. 
kunt u in dit ‘draadje’ wel laten weten wanneer er een (mogelijke) oplossing voor handen is?

Succes met de spoedige oplossing.

Alvast bedankt. 
met vriendelijke groet

MVP71

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Is inderdaad heel vervelend. Hoop dat het heel snel wordt opgelost. Wat ik wel jammer vind is dat dit soort issues nooit pro actief gemeld worden om de storingen pagina van ziggo. Je gaat eerst alles zelf alles na, verschillende devices proberen, updaten, chromecasten testen, aan de tv schudden, extra pilletje voor de bloeddruk, tegen de kinderen zeggen dat ze het kapot hebben gemaakt, lelijk doen tegen je vrouw, de hond een schop geven, oriënteren bij KPN en dan kom je er achter dat het aan ziggo ligt. Misschien een bloemetje voor mijn vrouw, de hond een bot en ik korting omdat het (weer) niet werkt zoals het zou  moeten. En vooral meldt dit even pro actief op de storingen pagina. Dan hebben we voornoemde ellende niet. 

Zilverted
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Hi all!

Ontzettend fijn om te zien dat jullie elkaar allemaal te hulp schieten! Ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat er helemaal niets loos is met jullie eigen devices en Chromecasts. Het slechte nieuws is dat er bij ons sinds 10 juli een issue is aangemeld dat de ondertiteling verkleind wordt weergegeven bij het streamen van On Demand content middels een ChromeCast. We zien tot nu toe klachten van Ziggo GO gebruikers met een mediabox Next vanaf zowel android als iOS devices. 

Het probleem is in onderzoek en we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment is er nog geen verwachtte oplosdatum bekend. Sorry voor het ongemak!

 

Heb net e.e.a. weer gecontroleerd en het werkt weer.

DR_010

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij ons ook geen ondertiteling bij casten chromecast

MVP71

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ondanks recente mededeling werkt het bij mij nog steeds niet

 

IW_11

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem hier ook, streamen vanaf iPhone naar Chromecast, minuscuul wit streepje in het midden van het beeld.

Uitgelicht topic