1
Vraag
2
Reacties
Member12

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ondertiteling niet volledig bij films op Samsung S8

Ik kijk graag op de Ziggo app naar films. Echter, sinds ik een Samsung S8 heb, ontbreekt steeds de onderste regel van de ondertiteling wanneer je het scherm kantelt naar een groot scherm. Schermaanpassing via mijn mobiel lukt wel via youtube e.d. maar niet via de Ziggo app en de NPO app.
Samsung laat weten dat dit aan de apps ligt. Ziggo heeft geen oplossing.
Wie heeft er een tip of een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Member12
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb gevonden hoe je het scherm kunt aanpassen op de Samsung S8.
Je gaat naar Display - Apps op volledig scherm. Daarna zet je de apps die geen volledig beeld en halve ondertiteling geven uit.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Varel

Level 1
  • 331Posts
  • 15Oplossingen
  • 10Likes
Wellicht kun je eens proberen de resolutie van je smartphone aan te passen.Tis maar een idee.
Member12
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Geprobeerd, maar dat helpt helaas niet.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Member12,

Dat komt inderdaad omdat de Ziggo Go app zich aanpast aan het beeldformaat van je telefoon. Zelf heb ik hier ook last van met mijn S8. Vorige week heb ik in dit topic dat ook aangegeven en de reactie van Ziggo (Thijs in dit geval) was dat het is doorgezet naar de ontwikkelaars van de app. Ik heb gevraagd of ze de optie kunnen aanbieden dat we zelf kunnen kiezen uit 16:9 of 18.5:9 zoals YouTube dat eerst ook deed of anders gewoon het beeld zoals bij de vorige versie in 16:9 aanbieden. Het is even afwachten nu wat er gaat gebeuren 🙂

Groet,
Evert

Ps, dit is een tot nu toe ongebruikelijk schermformaat en er zijn best wel veel apps die er geen rekening mee houden, Instagram ook niet bijvoorbeeld. Is voor ons lastig, maar ik kan me wel indenken dat app ontwikkelaars hier even wat tijd/geld voor nodig hebben
Member12
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor je reactie Evert. Ik vermoedde het al. Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt en dat er meer mensen deze suggestie van jou indienen bij Ziggo. Dus nog even afwachten.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik hoop het ook, want het is veel minder leuk kijken zo! Je kunt gelukkig nu ook in portrait mode alles bekijken, maar ja, dat is ook niet alles...
Member12
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja, dat klopt Evert.. maar ik heb geen zin om er een vergrootglas bij te moeten houden :wink: :blush: ..
Member12
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb gevonden hoe je het scherm kunt aanpassen op de Samsung S8.
Je gaat naar Display - Apps op volledig scherm. Daarna zet je de apps die geen volledig beeld en halve ondertiteling geven uit.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Super! Dat had ik nog niet gezien, direct aangepast;) Thanks!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic