Legrand66

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondemand via Ziggogo app werkt niet

Ik probeer via ondemand de serie zoals strike back van hbo te kijken op mijn pc, iphone of ipad. Er staat “je hebt een abonnement nodig om dit te kijken”. En dat staat bij alles wat ik probeer te kijken via ondemand. Via de next box werkt ondemand wel. Ook heb ik in de ziggogo app bij instellingen en mediabox gekeken. Hier staat de box goed aangegeven; Smartcard nummer: geeft ie juist aan. En ik kan de next box via de ziggogo app ook gewoon bedienen, opnemen, ander kanaal etc, da werkt gewoon. Ik heb ook geprobeerd om opnieuw in te loggen en de app opnieuw te installeren. Niets helpt. En als ik via mijn ziggo kijk wat ik heb staat er wel movies en series xl. Hier staat ook bij zenders 80 / 36 hd. Terwijl ik betaal voor 125 / 54 hd. Wat gaat hier niet goed ? Ik heb overigens Internet max en tv max. Het duurste abonnement en dat al ongeveer 20 jaar bij dezelfde provider. Dit probleem heb ik al sinds gisteren. Hulp krijg ik bijna niet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Er is een storing.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-melding-je-hebt-een-abonnement-nodig-52781

Marije Ziggo

 

Het klopt dat de klantenservice het probleem niet kan oplossen. Het gaat om een bekend probleem dat op dit moment in onderzoek is. Onze afdeling is heel hard bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. 

Super sorry voor het ongemak!

 

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-melding-je-hebt-een-abonnement-nodig-52781

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Jawel, juist hier op het forum krijg je wel de juiste hulp.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic en zij kunnen heel diep in de systemen kijken en zien wat er mis gaat.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

In Mijn Ziggo is alles los van elkaar weergegeven, ook hier MAX.

Tel de kanalen van Movies and Series XL op bij de 80 en je zit op 125/54.

 

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Er is een storing.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-melding-je-hebt-een-abonnement-nodig-52781

Marije Ziggo

 

Het klopt dat de klantenservice het probleem niet kan oplossen. Het gaat om een bekend probleem dat op dit moment in onderzoek is. Onze afdeling is heel hard bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. 

Super sorry voor het ongemak!

 

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-melding-je-hebt-een-abonnement-nodig-52781

Uitgelicht topic