Josvanas

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu werkt RTL7 en NET5 niet op Ziggo GO

Nu werkt RTL7 en NET5 niet op Ziggo Go...................Eerst was het al een paar dagen alleen RTL7...
Kan Ziggo eens met commentaar komen???!! en nog beter....het oplossen??
Werkt in alle browsers niet.
9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welke browsers gebruik je?

En probeer is even uit te loggen en de app sluiten en daarna weer opstarten en inloggen.

Of even je modem herstarten 30 seconde van de stroom daarna Ziggo Go opstarten.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik kan uw probleem niet reproduceren, hier doen beide zenders het normaal. Ik werk met Firefox op mijn iMac. Krijgt u een foutmelding?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Bij mij werkt ook alles op Macbook Air en Windows10 laptop
Josvanas
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niets helpt, melding is video onderbroken onze excuus voor het ongemak.....
De video kan op dit moment niet worden afgespeeld.

Ook cookies verwijderd. opnieuw ingelogd, spanning eraf etc

Firefox, Chrome
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het lijkt op een verbindingsprobleem. Hoe bent u verbonden met het internet, via Wifi? Probeer dan eens een ander kanaal.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Josvanas Welk modem heb je in gebruik?

Welke apparaten gebruik je om Ziggo Go te bekijken?

Kijk je met de Ziggo Go app of via een browser naar ZiggoGo.TV

Iets meer informatie graag, nu zijn er tientallen tips te geven die mogelijk de plank mis zullen slaan.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Josvanas
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de PC met browsers werkt niet (NIET is alleen rtl7 en sinds vandaag Net5)
Op de tablet werkt alle zenders wel
Bekabeld.

Heeft altijd gewerkt met huidige apparatuur.
Josvanas
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit moet bij Ziggo liggen anders zouden alle zenders het niet doen...
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Josvanas , welkom hier op de Community!

Wat ontzettend balen dat je zoveel problemen ervaart als je via de browser wilt genieten van alle zenders. Er zijn nu 2 zenders die het helemaal laten afweten en als je nu net op die zenders een programma wilt bekijken lijkt mij dat zeer storend! Ik zoek dit dan ook graag verder met je uit en help je om dit op te lossen.

Je wordt al volop door Dave- , Be rt en Jan F. te hulp geschoten en er worden goede vragen gesteld om je te helpen! Om het probleem goed in kaart te brengen, vat ik alle informatie die nu gegeven is hieronder kort samen.

  • NET5 en RTL7 doen het niet via www.ziggogo.tv
  • Via pc
  • Bekabeld aangesloten op het modem met een internetkabel
  • Meerdere browsers getest
  • Cookies verwijderd
  • Op ander apparaat getest in de Ziggo GO app, daar werkt het wel

Ik zou je willen vragen om het volgende te controleren.

  • Ga in de browserversie naar "Instellingen" en "Mijn TV-zenders". Controleer of RTL7 en NET5 daar wel in de lijst staan en zijn aangevinkt.

Hoe staat het er daar bij?

Uitgelicht topic