Hoi
Josvanas , welkom hier op de Community!
Wat ontzettend balen dat je zoveel problemen ervaart als je via de browser wilt genieten van alle zenders. Er zijn nu 2 zenders die het helemaal laten afweten en als je nu net op die zenders een programma wilt bekijken lijkt mij dat zeer storend! Ik zoek dit dan ook graag verder met je uit en help je om dit op te lossen.
Je wordt al volop door
Dave- ,
Be rt en
Jan F. te hulp geschoten en er worden goede vragen gesteld om je te helpen! Om het probleem goed in kaart te brengen, vat ik alle informatie die nu gegeven is hieronder kort samen.
- NET5 en RTL7 doen het niet via www.ziggogo.tv
- Via pc
- Bekabeld aangesloten op het modem met een internetkabel
- Meerdere browsers getest
- Cookies verwijderd
- Op ander apparaat getest in de Ziggo GO app, daar werkt het wel
Ik zou je willen vragen om het volgende te controleren.
- Ga in de browserversie naar "Instellingen" en "Mijn TV-zenders". Controleer of RTL7 en NET5 daar wel in de lijst staan en zijn aangevinkt.
Hoe staat het er daar bij?