Vraag

niet synchroon

  • 15 september 2019
  • 1 Reactie
  • 53x Bekeken

Ik kijk via ziggo go "Ik hou van Holland" terug van gisteravond, maar het beeld loopt een seconde of drie voor op het geluid. Geldt voor laptop en telefoon. Andere programma's hebben niet dit probleem. Ligt dit aan het programma of kan ik hier zelf wat aan doen?

1 Reactie

Reputatie 7
Hoi @aranginolpies
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Daar kan je zelf jammer genoeg niets aan doen. Als het zo is op je telefoon en laptop, dan zal het wel komen door het programma. Je zou het vandaag nog eens kunnen proberen, misschien dat het inmiddels is opgelost. Maar zelf kan je daar niet zoveel aan doen eigenlijk.

Wel een goede om op te pakken voor de moderatoren. Zeker als het nog zo is, dan kunnen die kijken of ze het ook hebben. Ik heb zelf even zitten kijken via mijn telefoon en ik zie geen verschil, misschien is het inmiddels opgelost.

Reageer