Vlinder

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na pauze begint de uitzending opnieuw.

Als ik een uitzending op Ziggo go terugkijk en ik even pauzeer, begint de uitzending helemaal opnieuw, dit is heel vervelend!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Vlinder. Welkom hier!
Je verhaal komt me bekend voor, hier heb ik een collega namelijk ook over gehoord. Komt het overeen met dit topic?

Ik ben erg benieuwd wat voor apparaat je gebruikt voor je Ziggo GO en of je de app ook minimaliseert/afsluit na het pauzeren/opnieuw opstarten. Mocht het inderdaad overeenkomen met het andere topic, wil je dan daar aanhaken? Des te sneller hebben we alles op een rijtje en wordt de oplossing gevonden ^^

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Om welke versie van de Ziggo Go app gaat het, dat kun je zien door links boven op de 3 streepjes te klikken, dan naar instellingen en vervolgens onderop staat de versie.
Vlinder
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat versie 2.3.40(18000)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Dat is de nieuwste en recente app, ik ga dit even voorleggen bij een moderator zodat ze deze bug kunnen doorzetten naar Ziggo.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Wat je nog kan proberen is op je toestel waar de app is geïnstalleerd, de app verwijderen via de playstore of ios en opnieuw installeren.

Je kan ook de Cache legen door bij app info te klikken en dan zie je dit op de onderstaande foto's.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Vlinder. Welkom hier!
Je verhaal komt me bekend voor, hier heb ik een collega namelijk ook over gehoord. Komt het overeen met dit topic?

Ik ben erg benieuwd wat voor apparaat je gebruikt voor je Ziggo GO en of je de app ook minimaliseert/afsluit na het pauzeren/opnieuw opstarten. Mocht het inderdaad overeenkomen met het andere topic, wil je dan daar aanhaken? Des te sneller hebben we alles op een rijtje en wordt de oplossing gevonden ^^

Uitgelicht topic