JohnvV wrote:
Kunt uw hier misschien op reageren a.u.b
Ja hoor, alleen ben ik niet 24/7 aan het werk (gelukkig).
JohnvV wrote:
Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken heb je het zelf ook getest dan met dezelfde tablet in combinatie met de next net weer gekeken en precies wat ik al eerder schreef tablet op Ziggo go
Aangezet Nederlandse zenders ondertiteld tegelijkertijd de tv op instellingen naar profielen terwijl ik op mijn tablet de ondertiteling uitzet schakeld de nextbox profielen ook de ondertiteling uit dus is er wel degelijk een koppeling met als gevolg dat je op de next box de ondertiteling weer aan moet zetten om Discovery History etc etc ondertiteld te bekijken en ga je weer naar Ziggo go app en daar zijn de Nederlandse zenders ondertiteld zo blijf je maar herhalen in de eerdere Ziggo go app was dit niet van alles al gedaan cache geleegd tig keer Ziggo go app verwijderd en geïnstalleerd
Hm, ik heb de vorige keer niet goed getest zie ik (misschien een verkeerd profiel geselecteerd :expressionless:). Want inderdaad, als ik de ondertiteling aan- en uitzet in Ziggo GO zie ik de instelling op de mediabox meegaan.
Is dit inderdaad de verklaring voor het probleem wat
borry52 ook ervaart, dat de ondertiteling in de mediabox zelf dus weer aangezet wordt en dat daarom Ziggo GO ook weer opstart met ondertiteling aan?
Of start de Ziggo GO app elke keer op met ondertiteling aan, ook als de ondertiteling op de mediabox uit staat?
Overigens, ik heb op Discovery nog gewoon ondertiteling als ik in Ziggo GO de ondertiteling uitgezet heb. Op History moet ik hem inderdaad handmatig weer aanzetten.