borry52

Level 15
  • 1201Posts
  • 18Oplossingen
  • 418Likes

Na het starten van Ziggo GO op de tablet staan de ondertitels aan. (Samsung Galaxy Tab A 2016)

Elke keer na het starten van Ziggo Go op de tablet staan de ondertitels aan op Nederladsgesproken zenders zoal NPO1.
Als ik deze dan uitschakel en ik sluit de Go af dan staan ze de volgende keer weer aan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Antwoord :A op alle Nederlands gesproken zenders staat altijd de ondertiteling aan

Helder, ik zet het door naar de ontwikkelaars van Ziggo GO. Hoe lang het duurt voordat hier een oplossing voor komt durf ik niet te zeggen.

Bekijk in context

35 Reacties 35
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hey borry52, dat kan ik op mijn Ziggo GO app niet reproduceren. Hoe heb je de taalinstelling in de app staan, staat die op iets anders dan Nederlands misschien?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
borry52 welke Go app gebruik je de Ziggo Go app of de andere app ( mag ik niet noemen :wink:
borry52
Topicstarter
Level 15
  • 1201Posts
  • 18Oplossingen
  • 418Likes
Mark Ziggo , de taalinstellng staat gewoon op Nederlans.

Dave- , ik gebruik de normale Go app, die andere..., waar heb je het over? :upside_down::wink:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Oke dan heb ik niks gezegd :wink:
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Okay, dan gaan we even de basics bij langs.

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Als dat niet helpt ontvang ik graag de volgende informatie van je:
Tablet: (merk & type)
Besturingssysteem: (Android / iOS + versie)
Ziggo GO: (versie)
Bij welke zenders staat de ondertiteling niet automatisch aan?:
borry52
Topicstarter
Level 15
  • 1201Posts
  • 18Oplossingen
  • 418Likes
Ik heb de app een week geleden opnieuw geïnstalleerd omdat ik geen programma informatie meer in de gids kreeg.
Ik heb het even getest maar het komt alleen voor op NPO1 niet op de andere zenders.


Bovenstaande zie ik op NPO1

Dit zie ik op de andere zenders b.v. NPO2.

Tablet: Samsung Tab A (2016)
Besturingssysteem: Android 8.1.0
Ziggo GO: 2.3.42 Prod(18800)
JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes
Ik heb toevallig precies hetzelfde ook de zelfde tablet besturingssysteem en de nieuwste Ziggo go app maar bij mij doet hij het op alle Nederlandstalige zenders maar als ik de ondertiteling op de app uit zet is het weg.
Maar ga ik weer terug naar de nextbox en wil ik b.v Discovery kijken moet ik eerst naar instellingen dan naar profielen en naar ondertiteling scrollen ondertiteling op standaard zetten taal van je ondertitels op Nederlands zetten dan werkt de ondertiteling weer automatisch op de nextbox ga ik weer terug naar de Ziggo go app begint het verhaal op nieuw.
Ik dacht dat wat op de next box is ingesteld automatisch ook op Ziggo go app staat.
De rest werkt goed en alles is goed gekopieerd behalve dus de ondertiteling.
pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes
het viel mij ook op tijdens de wk voetbal(vrouwen) dat ik zomaar ineens ondertiteling had. Netjes uitgezet maar toen had ik op discovery ook geen ondertiteling.. dus steeds maar aan/uit zetten waar nodig.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
JohnvV wrote:
Ik heb toevallig precies hetzelfde ook de zelfde tablet besturingssysteem en de nieuwste Ziggo go app maar bij mij doet hij het op alle Nederlandstalige zenders maar als ik de ondertiteling op de app uit zet is het weg.
Maar ga ik weer terug naar de nextbox en wil ik b.v Discovery kijken moet ik eerst naar instellingen dan naar profielen en naar ondertiteling scrollen ondertiteling op standaard zetten taal van je ondertitels op Nederlands zetten dan werkt de ondertiteling weer automatisch op de nextbox ga ik weer terug naar de Ziggo go app begint het verhaal op nieuw.
Ik dacht dat wat op de next box is ingesteld automatisch ook op Ziggo go app staat.
De rest werkt goed en alles is goed gekopieerd behalve dus de ondertiteling.

Maar... er is geen koppeling tussen de ondertitelingsinstellingen op je Mediabox Next en de ondertitelingsinstellingen in je Ziggo GO app... Dus dit staat sowieso los van elkaar. Ervaar je problemen met de ondertiteling op je Mediabox Next? Zoek dan naar een relevant topic in de desbetreffende categorie of maak er ééntje aan om je feedback te delen.

Jij ervaart op de tablet echter exact hetzelfde als borry52? Je zet de app aan op één van de Nederlandstalige zenders en daarbij staat de ondertiteling elke keer aan (terwijl je hem eerder handmatig uitgezet had)?
JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes
Mark Ziggo wrote:
Maar... er is geen koppeling tussen de ondertitelingsinstellingen op je Mediabox Next en de ondertitelingsinstellingen in je Ziggo GO app... Dus dit staat sowieso los van elkaar. Ervaar je problemen met de ondertiteling op je Mediabox Next? Zoek dan naar een relevant topic in de desbetreffende categorie of maak er ééntje aan om je feedback te delen.

Jij ervaart op de tablet echter exact hetzelfde als borry52? Je zet de app aan op één van de Nederlandstalige zenders en daarbij staat de ondertiteling elke keer aan (terwijl je hem eerder handmatig uitgezet had)?

Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken heb je het zelf ook getest dan met dezelfde tablet in combinatie met de next net weer gekeken en precies wat ik al eerder schreef tablet op Ziggo go
Aangezet Nederlandse zenders ondertiteld tegelijkertijd de tv op instellingen naar profielen terwijl ik op mijn tablet de ondertiteling uitzet schakeld de nextbox profielen ook de ondertiteling uit dus is er wel degelijk een koppeling met als gevolg dat je op de next box de ondertiteling weer aan moet zetten om Discovery History etc etc ondertiteld te bekijken en ga je weer naar Ziggo go app en daar zijn de Nederlandse zenders ondertiteld zo blijf je maar herhalen in de eerdere Ziggo go app was dit niet van alles al gedaan cache geleegd tig keer Ziggo go app verwijderd en geïnstalleerd.

Of komt het misschien door de update van de next box versie 4.17 vertel het mij maar
JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes
Kunt uw hier misschien op reageren a.u.b
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
JohnvV wrote:
Kunt uw hier misschien op reageren a.u.b

Ja hoor, alleen ben ik niet 24/7 aan het werk (gelukkig).

JohnvV wrote:
Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken heb je het zelf ook getest dan met dezelfde tablet in combinatie met de next net weer gekeken en precies wat ik al eerder schreef tablet op Ziggo go
Aangezet Nederlandse zenders ondertiteld tegelijkertijd de tv op instellingen naar profielen terwijl ik op mijn tablet de ondertiteling uitzet schakeld de nextbox profielen ook de ondertiteling uit dus is er wel degelijk een koppeling met als gevolg dat je op de next box de ondertiteling weer aan moet zetten om Discovery History etc etc ondertiteld te bekijken en ga je weer naar Ziggo go app en daar zijn de Nederlandse zenders ondertiteld zo blijf je maar herhalen in de eerdere Ziggo go app was dit niet van alles al gedaan cache geleegd tig keer Ziggo go app verwijderd en geïnstalleerd

Hm, ik heb de vorige keer niet goed getest zie ik (misschien een verkeerd profiel geselecteerd :expressionless:). Want inderdaad, als ik de ondertiteling aan- en uitzet in Ziggo GO zie ik de instelling op de mediabox meegaan.

Is dit inderdaad de verklaring voor het probleem wat borry52 ook ervaart, dat de ondertiteling in de mediabox zelf dus weer aangezet wordt en dat daarom Ziggo GO ook weer opstart met ondertiteling aan?
Of start de Ziggo GO app elke keer op met ondertiteling aan, ook als de ondertiteling op de mediabox uit staat?

Overigens, ik heb op Discovery nog gewoon ondertiteling als ik in Ziggo GO de ondertiteling uitgezet heb. Op History moet ik hem inderdaad handmatig weer aanzetten.
JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes
Ziggo go app start automatisch op met de Nederlandse ondertiteling bij de Nederlandse zenders waarom is dat omdat als je weer omschakeld naar de next box je de ondertiteling weer moet aanzetten om Discovery History met de Nederlandse ondertiteling wil bekijken dat is dus het laatst bekeken als je dan weer naar de Ziggo go app gaat herhaald dat zich
borry52
Topicstarter
Level 15
  • 1201Posts
  • 18Oplossingen
  • 418Likes
Klopt inderdaad, heb het net ff uitgetest.
Ik heb op de Next de ondertitels op 'standaard' staan voor o.a. History en CBS-Reality en dan staan de ondertitels op de Go aan op NPO1.
Als ik deze op de Go uitschakel zie ik het op de Next op het zelfde moment ook uitgaan.
Dit gebeurt alleen in het zelfde profiel.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Sorry, misschien was mijn vraagstelling onduidelijk. Wat is waar?

A ) Ook al heb je de ondertiteling UIT staan op de Mediabox Next, Ziggo GO start altijd op met ondertiteling AAN op NPO1

B ) Alleen als je de ondertiteling AAN hebt staan op de Mediabox Next start Ziggo GO op met ondertiteling AAN op NPO1
JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes
Antwoord :A op alle Nederlands gesproken zenders staat altijd de ondertiteling aan
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Antwoord :A op alle Nederlands gesproken zenders staat altijd de ondertiteling aan

Helder, ik zet het door naar de ontwikkelaars van Ziggo GO. Hoe lang het duurt voordat hier een oplossing voor komt durf ik niet te zeggen.
JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes
Alvast bedankt voor de reactie en laten we hopen dat het word opgelost
JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes
Wat ik heb ontdekt is dat er automatisch de teletekst ondertiteling wordt ingeschakeld doordat ik van NPO 1 naar NPO 2 RTL 4 en ga zo maar door dus bij Nederlands talige programma's zapt komt er rechts bovenin een oor met daaronder teletekstpagina 888.
Dus de teletekst ondertiteling wordt automatisch ingeschakeld.

Uitgelicht topic