Beantwoord

Na het starten van Ziggo GO op de tablet staan de ondertitels aan. (Samsung Galaxy Tab A 2016)

• 10 juli 2019
  • 35 Reacties
  • 1709x Bekeken

Toon eerste bericht

35 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
@Mark Ziggo ik wist niet van het bestaan van deze bug. Gisteravond om 20.45 kijken wij naar Eastenders op BBC 1 met ondertiteling SH. Ik heb ondertiteling slechthorenden in profiel standaard "Aan"staan en de taalinstelling is Engels. We kijken het programma met ondertitels. Om even te kijken naar de stand van PSV (voetbal op RTL7) zet ik op m'n mobiel de Ziggo Go app aan, zet 'm op RTL7 en schakel daar de ondertiteling in (kan de vrouw ongestoord verder kijken). Blijkt dat er geen ondertiteling is op RTL 7. Okay ik kijk even op mobiel en ga dan verder kijken op BBC via TV. Daar zie ik dat er geen ondertiteling meer is. Gebeurd vaker dat e.e.a. niet werkt op de Next dus ik controleer via context menu de ondertiteling. Die staat ineens op uit? Ik heb 'm weer aangezet en kijk verder - maar had gevoel dat e.e.a. niet klopte. Dus nu op de Go app ondertiteling uit gezet en ja op BBC gaat deze ook uit. Daarna nog even gespeeld en ja op NPO en BBC gaan ondertiteling SH op TV uit wanneer ik een ondertiteling schakeling op Go app doe. Maakt niet uit of ik in- of uitschakel op de Go app, de ondertiteling SH reageert op TV.
Ik maak zelden gebruik van de Go app en nagenoeg al helemaal niet i.c.m. en TV kijken en op de app kijken. Geen idee hoe lang dat bij mij al dus speelt.
Met dank aan @Be rt die mij naar deze topic heeft gedirigeerd.
@Mark Ziggo ik wist niet van het bestaan van deze bug. Gisteravond om 20.45 kijken wij naar Eastenders op BBC 1 met ondertiteling SH. Ik heb ondertiteling slechthorenden in profiel standaard "Aan"staan en de taalinstelling is Engels. We kijken het programma met ondertitels. Om even te kijken naar de stand van PSV (voetbal op RTL7) zet ik op m'n mobiel de Ziggo Go app aan, zet 'm op RTL7 en schakel daar de ondertiteling in (kan de vrouw ongestoord verder kijken). Blijkt dat er geen ondertiteling is op RTL 7. Okay ik kijk even op mobiel en ga dan verder kijken op BBC via TV. Daar zie ik dat er geen ondertiteling meer is. Gebeurd vaker dat e.e.a. niet werkt op de Next dus ik controleer via context menu de ondertiteling. Die staat ineens op uit? Ik heb 'm weer aangezet en kijk verder - maar had gevoel dat e.e.a. niet klopte. Dus nu op de Go app ondertiteling uit gezet en ja op BBC gaat deze ook uit. Daarna nog even gespeeld en ja op NPO en BBC gaan ondertiteling SH op TV uit wanneer ik een ondertiteling schakeling op Go app doe. Maakt niet uit of ik in- of uitschakel op de Go app, de ondertiteling SH reageert op TV.
Ik maak zelden gebruik van de Go app en nagenoeg al helemaal niet i.c.m. en TV kijken en op de app kijken. Geen idee hoe lang dat bij mij al dus speelt.

Ze doen er niets aan want er zijn te weinig klachten volgens Mark en bij mij ligt het aan mijn type tablet echt een Ziggo antwoord dus maar nu zijn er dus veel meer klachten ik ben benieuwd
Reputatie 7
Ze doen er niets aan want er zijn te weinig klachten volgens Mark en bij mij ligt het aan mijn type tablet echt een Ziggo antwoord dus maar nu zijn er dus veel meer klachten ik ben benieuwd
Nou, wat Bert omschreef is iets anders dan we origineel geescaleerd hadden. Want dat kan ik wel reproduceren op meerdere apparaten. Dit wordt als apart incident gelogd.

Jij ervaart nog steeds dat ondertiteling altijd aanstaat als je Ziggo GO opstart? Zelfs als je onderstaande stappen volgt?
  • Ziggo GO opstarten
  • NPO1 kijken
  • Ondertiteling uitschakelen
  • Ziggo GO geforceerd afsluiten
  • Ziggo GO weer opstarten
  • NPO1 kijken
  • Staat de ondertiteling nu aan of uit?
Reputatie 7
Badge +2
@Mark Ziggo is er nota genomen van mijn melding? Hij is niet gelijk aan deze topic maar heb 'm hier wel geplaatst. Wordt e.e.a. getest c.q. is er een oplossing?
Ik weet dat Ziggo maling heeft aan abonnees met een beperking (slechthorend) maar ik zou graag antwoord krijgen.
Ik heb net het stappenplan zoals uw het voorstelt maar dan doet hij nog steeds hetzelfde dan schakelt hij op de next de ondertiteling uit op History Discovery etc etc dus is er nog steeds niets veranderd
Reputatie 7
Ik heb net het stappenplan zoals uw het voorstelt maar dan doet hij nog steeds hetzelfde dan schakelt hij op de next de ondertiteling uit op History Discovery etc etc dus is er nog steeds niets veranderd
Maar dat klopt dan toch met wat Bert omschrijft? Je hebt immers ondertiteling uitgezet in het stappenplan dus de ondertiteling staat uit. Terwijl ik van jou begreep dat Ziggo GO de ondertiteling automatisch AANzet, dat speelt nu dus niet meer.

Ik was er nog niet aan toegekomen om jouw melding te testen, maar in feite is het een gevolg van hetzelfde probleem wat bert omschreef.

Omdat in de app geen Engels ondertitelingsspoor beschikbaar is gaat de ondertiteling op TV (BBC1) UIT zodra je in de app Nederlands of UIT kiest. Zou je Engels als optie hebben in de app (wat niet logisch is op een NPO zender) zou hij aan blijven staan.

Mee eens?
Er is helemaal niks veranderd het is nog steeds zoals in het begin test het maar eens met deze tablet en trek daar dan de conclusie uit
Reputatie 7
Er is helemaal niks veranderd het is nog steeds zoals in het begin test het maar eens met deze tablet en trek daar dan de conclusie uit
Dat hebben we gedaan en we kunnen dit niet reproduceren in de laatste versie van Ziggo GO, daarom nogmaals de vraag om onderstaande stappen te volgen.

• Ziggo GO opstarten
  • NPO1 kijken
  • Ondertiteling uitschakelen
  • Ziggo GO geforceerd afsluiten
  • Ziggo GO weer opstarten
  • NPO1 kijken
Staat de ondertiteling nu aan of uit (in Ziggo GO op NPO1)?
Hier al een aantal weken hetzelfde probleem, ik gebruik geen media box, aleen de Ziggo go app op Windows 10, en de Android versie op een Samsung pro tablet
start Ziggo go, ondertitels staat aan op NPO1 en 2, zet ondertitels uit en het ding gaat vervolgens de ondertitels van het programma zelf voorlezen.
Dan moet ik schakelen tussen Gesproken ondertiteling > Nederlands en gesproken ondertiteling en weer terug, dan stopt de gesproken ondertiteling.
als ik het programma opnieuw start staat het weer aan, gaat het programma ondertitels weer voorlezen.

installatie Win 10 Pro N
versie 1903
Nederlandse installatie overgezet naar Engels met language pack
Hier al een aantal weken hetzelfde probleem, ik gebruik geen media box, aleen de Ziggo go app op Windows 10, en de Android versie op een Samsung pro tablet
start Ziggo go, ondertitels staat aan op NPO1 en 2, zet ondertitels uit en het ding gaat vervolgens de ondertitels van het programma zelf voorlezen.
Dan moet ik schakelen tussen Gesproken ondertiteling > Nederlands en gesproken ondertiteling en weer terug, dan stopt de gesproken ondertiteling.
als ik het programma opnieuw start staat het weer aan, gaat het programma ondertitels weer voorlezen.

installatie Win 10 Pro N
versie 1903
Nederlandse installatie overgezet naar Engels met language pack

Dat kan nooit aan Ziggo liggen maar aan de klant zijn apparatuur aan Zieko ligt het niet

Reageer