Beantwoord

Na het starten van Ziggo GO op de tablet staan de ondertitels aan. (Samsung Galaxy Tab A 2016)

  • 10 juli 2019
  • 35 Reacties
  • 1649x Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Elke keer na het starten van Ziggo Go op de tablet staan de ondertitels aan op Nederladsgesproken zenders zoal NPO1.
Als ik deze dan uitschakel en ik sluit de Go af dan staan ze de volgende keer weer aan.
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 25 juli 2019, 13:51

Antwoord :A op alle Nederlands gesproken zenders staat altijd de ondertiteling aan

Helder, ik zet het door naar de ontwikkelaars van Ziggo GO. Hoe lang het duurt voordat hier een oplossing voor komt durf ik niet te zeggen.
Bekijk origineel

35 Reacties

Reputatie 7
Hey @borry52, dat kan ik op mijn Ziggo GO app niet reproduceren. Hoe heb je de taalinstelling in de app staan, staat die op iets anders dan Nederlands misschien?
Reputatie 7
Badge +26
@borry52 welke Go app gebruik je de Ziggo Go app of de andere app ( mag ik niet noemen 😉
Reputatie 6
Badge +4
@Mark Ziggo , de taalinstellng staat gewoon op Nederlans.

@Dave- , ik gebruik de normale Go app, die andere..., waar heb je het over? 🙃😉
Reputatie 7
Badge +26
Oke dan heb ik niks gezegd 😉
Reputatie 7
Okay, dan gaan we even de basics bij langs.

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Als dat niet helpt ontvang ik graag de volgende informatie van je:
Tablet: (merk & type)
Besturingssysteem: (Android / iOS + versie)
Ziggo GO: (versie)
Bij welke zenders staat de ondertiteling niet automatisch aan?:
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb de app een week geleden opnieuw geïnstalleerd omdat ik geen programma informatie meer in de gids kreeg.
Ik heb het even getest maar het komt alleen voor op NPO1 niet op de andere zenders.



Bovenstaande zie ik op NPO1


Dit zie ik op de andere zenders b.v. NPO2.

Tablet: Samsung Tab A (2016)
Besturingssysteem: Android 8.1.0
Ziggo GO: 2.3.42 Prod(18800)
Ik heb toevallig precies hetzelfde ook de zelfde tablet besturingssysteem en de nieuwste Ziggo go app maar bij mij doet hij het op alle Nederlandstalige zenders maar als ik de ondertiteling op de app uit zet is het weg.
Maar ga ik weer terug naar de nextbox en wil ik b.v Discovery kijken moet ik eerst naar instellingen dan naar profielen en naar ondertiteling scrollen ondertiteling op standaard zetten taal van je ondertitels op Nederlands zetten dan werkt de ondertiteling weer automatisch op de nextbox ga ik weer terug naar de Ziggo go app begint het verhaal op nieuw.
Ik dacht dat wat op de next box is ingesteld automatisch ook op Ziggo go app staat.
De rest werkt goed en alles is goed gekopieerd behalve dus de ondertiteling.
Reputatie 2
het viel mij ook op tijdens de wk voetbal(vrouwen) dat ik zomaar ineens ondertiteling had. Netjes uitgezet maar toen had ik op discovery ook geen ondertiteling.. dus steeds maar aan/uit zetten waar nodig.
Reputatie 7
Ik heb toevallig precies hetzelfde ook de zelfde tablet besturingssysteem en de nieuwste Ziggo go app maar bij mij doet hij het op alle Nederlandstalige zenders maar als ik de ondertiteling op de app uit zet is het weg.
Maar ga ik weer terug naar de nextbox en wil ik b.v Discovery kijken moet ik eerst naar instellingen dan naar profielen en naar ondertiteling scrollen ondertiteling op standaard zetten taal van je ondertitels op Nederlands zetten dan werkt de ondertiteling weer automatisch op de nextbox ga ik weer terug naar de Ziggo go app begint het verhaal op nieuw.
Ik dacht dat wat op de next box is ingesteld automatisch ook op Ziggo go app staat.
De rest werkt goed en alles is goed gekopieerd behalve dus de ondertiteling.

Maar... er is geen koppeling tussen de ondertitelingsinstellingen op je Mediabox Next en de ondertitelingsinstellingen in je Ziggo GO app... Dus dit staat sowieso los van elkaar. Ervaar je problemen met de ondertiteling op je Mediabox Next? Zoek dan naar een relevant topic in de desbetreffende categorie of maak er ééntje aan om je feedback te delen.

Jij ervaart op de tablet echter exact hetzelfde als @borry52? Je zet de app aan op één van de Nederlandstalige zenders en daarbij staat de ondertiteling elke keer aan (terwijl je hem eerder handmatig uitgezet had)?
Maar... er is geen koppeling tussen de ondertitelingsinstellingen op je Mediabox Next en de ondertitelingsinstellingen in je Ziggo GO app... Dus dit staat sowieso los van elkaar. Ervaar je problemen met de ondertiteling op je Mediabox Next? Zoek dan naar een relevant topic in de desbetreffende categorie of maak er ééntje aan om je feedback te delen.

Jij ervaart op de tablet echter exact hetzelfde als @borry52? Je zet de app aan op één van de Nederlandstalige zenders en daarbij staat de ondertiteling elke keer aan (terwijl je hem eerder handmatig uitgezet had)?

Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken heb je het zelf ook getest dan met dezelfde tablet in combinatie met de next net weer gekeken en precies wat ik al eerder schreef tablet op Ziggo go
Aangezet Nederlandse zenders ondertiteld tegelijkertijd de tv op instellingen naar profielen terwijl ik op mijn tablet de ondertiteling uitzet schakeld de nextbox profielen ook de ondertiteling uit dus is er wel degelijk een koppeling met als gevolg dat je op de next box de ondertiteling weer aan moet zetten om Discovery History etc etc ondertiteld te bekijken en ga je weer naar Ziggo go app en daar zijn de Nederlandse zenders ondertiteld zo blijf je maar herhalen in de eerdere Ziggo go app was dit niet van alles al gedaan cache geleegd tig keer Ziggo go app verwijderd en geïnstalleerd.

Of komt het misschien door de update van de next box versie 4.17 vertel het mij maar
Kunt uw hier misschien op reageren a.u.b
Reputatie 7
Kunt uw hier misschien op reageren a.u.b
Ja hoor, alleen ben ik niet 24/7 aan het werk (gelukkig).

Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken heb je het zelf ook getest dan met dezelfde tablet in combinatie met de next net weer gekeken en precies wat ik al eerder schreef tablet op Ziggo go
Aangezet Nederlandse zenders ondertiteld tegelijkertijd de tv op instellingen naar profielen terwijl ik op mijn tablet de ondertiteling uitzet schakeld de nextbox profielen ook de ondertiteling uit dus is er wel degelijk een koppeling met als gevolg dat je op de next box de ondertiteling weer aan moet zetten om Discovery History etc etc ondertiteld te bekijken en ga je weer naar Ziggo go app en daar zijn de Nederlandse zenders ondertiteld zo blijf je maar herhalen in de eerdere Ziggo go app was dit niet van alles al gedaan cache geleegd tig keer Ziggo go app verwijderd en geïnstalleerd

Hm, ik heb de vorige keer niet goed getest zie ik (misschien een verkeerd profiel geselecteerd 😑). Want inderdaad, als ik de ondertiteling aan- en uitzet in Ziggo GO zie ik de instelling op de mediabox meegaan.

Is dit inderdaad de verklaring voor het probleem wat @borry52 ook ervaart, dat de ondertiteling in de mediabox zelf dus weer aangezet wordt en dat daarom Ziggo GO ook weer opstart met ondertiteling aan?
Of start de Ziggo GO app elke keer op met ondertiteling aan, ook als de ondertiteling op de mediabox uit staat?

Overigens, ik heb op Discovery nog gewoon ondertiteling als ik in Ziggo GO de ondertiteling uitgezet heb. Op History moet ik hem inderdaad handmatig weer aanzetten.
Ziggo go app start automatisch op met de Nederlandse ondertiteling bij de Nederlandse zenders waarom is dat omdat als je weer omschakeld naar de next box je de ondertiteling weer moet aanzetten om Discovery History met de Nederlandse ondertiteling wil bekijken dat is dus het laatst bekeken als je dan weer naar de Ziggo go app gaat herhaald dat zich
Reputatie 6
Badge +4
Klopt inderdaad, heb het net ff uitgetest.
Ik heb op de Next de ondertitels op 'standaard' staan voor o.a. History en CBS-Reality en dan staan de ondertitels op de Go aan op NPO1.
Als ik deze op de Go uitschakel zie ik het op de Next op het zelfde moment ook uitgaan.
Dit gebeurt alleen in het zelfde profiel.
Reputatie 7
Sorry, misschien was mijn vraagstelling onduidelijk. Wat is waar?

A ) Ook al heb je de ondertiteling UIT staan op de Mediabox Next, Ziggo GO start altijd op met ondertiteling AAN op NPO1

B ) Alleen als je de ondertiteling AAN hebt staan op de Mediabox Next start Ziggo GO op met ondertiteling AAN op NPO1
Antwoord :A op alle Nederlands gesproken zenders staat altijd de ondertiteling aan
Reputatie 7
Antwoord :A op alle Nederlands gesproken zenders staat altijd de ondertiteling aan

Helder, ik zet het door naar de ontwikkelaars van Ziggo GO. Hoe lang het duurt voordat hier een oplossing voor komt durf ik niet te zeggen.
Alvast bedankt voor de reactie en laten we hopen dat het word opgelost
Wat ik heb ontdekt is dat er automatisch de teletekst ondertiteling wordt ingeschakeld doordat ik van NPO 1 naar NPO 2 RTL 4 en ga zo maar door dus bij Nederlands talige programma's zapt komt er rechts bovenin een oor met daaronder teletekstpagina 888.
Dus de teletekst ondertiteling wordt automatisch ingeschakeld.
Elke keer na het starten van Ziggo Go op de tablet staan de ondertitels aan op Nederladsgesproken zenders zoal NPO1.
Als ik deze dan uitschakel en ik sluit de Go af dan staan ze de volgende keer weer aan.
Antwoord :A op alle Nederlands gesproken zenders staat altijd de ondertiteling aan
Helder, ik zet het door naar de ontwikkelaars van Ziggo GO. Hoe lang het duurt voordat hier een oplossing voor komt durf ik niet te zeggen.


Ik heb hoopvol gewacht op de update van vandaag maar nog steeds is dit niet opgelost heel erg jammer maar wat is er dan met deze update wel verbeterd ik ben volgens mij niet de enigste met dit probleem en hoe lang duurt het nog voordat dit is opgelost
Reputatie 7
Ik heb hoopvol gewacht op de update van vandaag maar nog steeds is dit niet opgelost heel erg jammer maar wat is er dan met deze update wel verbeterd ik ben volgens mij niet de enigste met dit probleem en hoe lang duurt het nog voordat dit is opgelost
Je bent inderdaad niet de enige, maar tegelijkertijd zijn er ook niet heel veel klanten die hier last van hebben. Het speelt namelijk alleen op deze specifieke tablet (we hebben geen meldingen gekregen van dit probleem op andere apparaten).
Daarnaast is het probleem makkelijk te omzeilen door de ondertiteling zelf aan/uit te zetten.

Daarom krijgt het onderzoek hiernaar geen hoge prioriteit, ik snap dat dit niet het nieuws is waar je op hoopt, maar zo is het wel.
Reputatie 7
Badge +35
Ik heb het al langere tijd, heel af en toe, in Windows met de Ziggo Go app.
Ook zojuist de ondertiteling weer aan, na uitzetten van de ondertiteling en de app sluiten was de ondertiteling later na opnieuw openen van de app toch weer aan.
Nogmaals de ondertiteling uitgezet, na de app sluiten en na een poosje weer openen, bleef de ondertiteling weg.
Kan niet reproduceren wanneer wel en wanneer geen ondertiteling.
Reputatie 6
Badge +4
Als ik de ondertitels in de app uitzet gaan ze ook uit op de Next.
Dan ben ik de ondertitels bij enkele zenders kwijt zoals b.v. History en CBS-reality.
Reputatie 7
Badge +35
@borry52 Je hebt de oorzaak en fout gevonden, TOP. @Mark Ziggo

Ik vond het ook al vreemd dat de ondertiteling in Profielen een paar maal uit stond
Ik heb vanmorgen de ondertiteling in de app uitgezet en de standaard ondertiteling in de Next stond zojuist ook uit.
Ik heb de ondertiteling in de Next weer aangezet en de ondertiteling in de Ziggo Go app staat nu ook weer aan.

Ik heb Windows 10 met de Ziggo Go app en de Next en kan het reproduceren.

Als ik het goed begrijp geeft de standaard ondertiteling in de Next de app de opdracht om de ondertiteling voor doven en slechthorenden aan te zetten in de app.
En als je de ondertiteling voor doven en slechthorenden uit zet in de app, gaat de standaard ondertiteling in de Next ook uit.
Reputatie 7
Als ik het goed begrijp geeft de standaard ondertiteling in de Next de app de opdracht om de ondertiteling voor doven en slechthorenden aan te zetten in de app.
En als je de ondertiteling voor doven en slechthorenden uit zet in de app, gaat de standaard ondertiteling in de Next ook uit.

Hey dat is anders dan wat ik eerder geconstateerd had met mijn telefoon, bedankt voor deze omschrijving!
De mediabox geeft je drie keuzes (uit/aan/voor slechthorenden), terwijl Ziggo GO in Windows 10 en via ziggogo.tv er maar twee kent (uit/aan) en die zet dan automatisch 888 ondertiteling aan als die beschikbaar is. Die zet je uit (meestal) en vervolgens staat alle ondertiteling uit op de mediabox...

Ik zal het ticket updaten!

Reageer