Heb sinds een maandje de Next box staan, plus een extra box voor de slaapkamer. Heb ook de Ziggo GO app geinstalleerd op mijn mobiel, eerst de oude Samsung A70 en sinds vorige week mijn nieuwe Samsung A50. Heb al contact gehad met Ziggo maar die weten het ook niet? (komt niet veel uit en het standaard antwoord is opnieuw installeren)
Bij installatie en inloggen van de app werkt alles goed. Kan overal naar kijken, alles opnemen, alles terug kijken. Dan, na een dag of 2 - 3 kijk ik in mijn bewaard of opname lijst, selecteer wat ik bewaard of opgenomen heb en dan staat er alleen KIJK OP TV. Het simpele KIJKEN is verdwenen, maakt niet uit welk programma ik dan selecteer. Dan moet ik de app verwijderen van mijn mobiel en deze weer opnieuw installeren. Ziedaar! KIJKEN is terug, kan weer 2 of 3 dagen kijken op mijn mobiel!
Dit is een herhalend fenomeen en erg irritant kan ik zeggen... Iemand die daar een oplossing voor weet? Of het zelfde meemaakt?