Beantwoord

Movies & Series XL via Ziggo GO

• Komt op gang
  • 6 reacties
Goedemiddag,

Maandag 17-07 start S7 van Game of Thrones. Ik heb Ziggo Movies & Series XL aangeschaft om dit te kijken. Dit moet via de app, ik heb geen box. Kan ik via de app tegelijkertijd met de TV uitzending kijken of is dit niet live te zien via de app?

Zo ja, op welke zender vind ik dit? Hoe benader ik deze? Gewoon via "TV kijken" in de app?
Zo niet, hoe lang duurt het voordat de afleveringen via de app te bekijken zijn?

Ik kan hier nergens iets over vinden.
Alvast bedankt voor jullie input.
icon

Best beantwoord door Thijs Ziggo 12 juli 2017, 12:54

@RwinV HBO is sowieso geen 'gewone' tv zender meer in Nederland. Wij bieden alleen hun eigen aanbod aan films en series On Demand aan. Elke week komt er nadat de uitzending in de V.S. is geweest een nieuwe aflevering beschikbaar. Wanneer ik naar je abonnement kijk dan zou ik die wel om kunnen zetten naar Connect Complete & Play Start met los erbij Movies & Series XL. Dan krijg je een HD mediabox in bruikleen en dan zou je het ook via de box kunnen kijken. Daarnaast geniet je dan ook van alle extra zenders van Movies & Series XL. Je komt dan op dezelfde maandprijs uit en het enige verschil is dat de Ziggo nieuwsgroep niet meer zal werken.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
U kijkt via de app door op de tab Movies en Series (XL) te klikken en daarna de gewenste serie/aflevering te zoeken. U kunt kijken zodra de gewenste aflevering beschikbaar is.
Reputatie 3
Badge
@RwinV HBO is sowieso geen 'gewone' tv zender meer in Nederland. Wij bieden alleen hun eigen aanbod aan films en series On Demand aan. Elke week komt er nadat de uitzending in de V.S. is geweest een nieuwe aflevering beschikbaar. Wanneer ik naar je abonnement kijk dan zou ik die wel om kunnen zetten naar Connect Complete & Play Start met los erbij Movies & Series XL. Dan krijg je een HD mediabox in bruikleen en dan zou je het ook via de box kunnen kijken. Daarnaast geniet je dan ook van alle extra zenders van Movies & Series XL. Je komt dan op dezelfde maandprijs uit en het enige verschil is dat de Ziggo nieuwsgroep niet meer zal werken.
Bedankt voor je reactie Thijs.
Ik zit in oud Ziggo gebied en kan nu via m'n TV Ziggo on demand benaderen, dat is wel fijn. Wist ik eerst niet. Heb dus geen box nodig.

Ik heb ook gekeken of ik beter mijn abonnement kan wijzigen maar vond dat niet de moeite. Ik verwacht dat ik Movies & Series XL over een paar weken ga opzeggen als S7 van GoT klaar is. GoT is de reden dat ik de dit zenderpakket heb genomen, en dit seizoen loopt 7 weken. Al vermaak ik me ook wel met een paar andere HBO series.
Ik vind Movies & Series XL te duur om aan te houden. Heb straks ook weer FOX sports wat ook zeer aan de prijs is bij Ziggo. (zo'n 10 euro per maand duurder dan de concurrenten).
Als Ziggo de prijs hiervan verlaagd (volgens mij zijn daar gesprekken over gaande) hou ik Movies & Series misschien wel aan. In dat geval kan ik wel kijken wat de mogelijkheden zijn om mijn huidige abonnement aan te passen.
Reputatie 3
Badge
Ah, kijk dat scheelt! Fijn dat je het al direct met je interactieve module kan kijken. :)

We zijn we in gesprek met Fox Sports om tot afspraken te komen. Inhoudelijk kunnen we daar momenteel niets over zeggen. Wij gaan ervan uit dat Fox Sports voor al onze klanten te zien blijft.
Het nieuwe voetbalseizoen begint 11 augustus. Ik hoop dat jullie er op tijd uit zijn, en dat de prijs meer in de richting komt waarvoor jullie concurrenten het aanbieden.
Mocht het onverhoopt anders zijn en het zenderpakket verdwijnen, of niet op tijd rond zijn, worden wij als abonnee wel geïnformeerd toch? Ook als klanten het pakket tijdens de zomerstop uitschakelen?

Ben al een keer eerder ermee de mist in gegaan, Ziggo adverteerde op haar website nog met Engels voetbal in het Fox Sports Internationaal pakket terwijl deze rechten verkocht waren aan Ziggo Sport.
(Het is uiteindelijk wel netjes opgelost door Ziggo door dit pakket weer snel aan te passen en een restitutie te geven).
Reputatie 3
Badge
Sowieso zullen we iedereen gelijk informeren wanneer er ontwikkelingen zijn!

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics