1
Vraag
2
Reacties
Yaravin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies en series L op ziggo go

Ik kan movies en series L niet bekijken op mijn ziggo go app. Maar heb dit pakket wel i.c.m. mijn vodafone abonnement. Hoe kan ik dit oplossen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Yaravin 
Een warm welkom op de Ziggo Community 

Wat bijzonder dat je geen toegang hebt tot de content van Movies en Series L via Ziggo GO! Ik zie dat je hier al enkele tips hebt gekregen. Ook ik heb een kijkje achter de schermen genomen en ik zie dat het Gratis Zenderpakket op 22 december 2020 is aangepast naar Ziggo Sport Totaal. Wil je liever het Gratis Zenderpakket wijzigen naar Movies en Series L dan kun je dit via Mijn Ziggo wijzigen en ook wij kunnen dit voor je aanpassen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

welk tv pakket heb je?

en hoe lang is het geleden dan je movies en series L hebt aangevraagd het zou kunnen dat het administratie systeem het nog moet verwerken

Yaravin
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ruim 1 jaar geleden. En daarbij functioneert het op mijn tv wel al vanaf het begin.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Kan het wel via www.ziggogo.tv ?

Anders de App, cache en andere geheugen leegmaken, App verwijderen. Apparaat opnieuw opstarten. In de Appstore App opnieuw opzoeken en binnenhalen, opnieuw inloggen. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Yaravin wrote:

Ruim 1 jaar geleden. En daarbij functioneert het op mijn tv wel al vanaf het begin.

heeft het wel gewerkt in ziggo go?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Yaravin 
Een warm welkom op de Ziggo Community 

Wat bijzonder dat je geen toegang hebt tot de content van Movies en Series L via Ziggo GO! Ik zie dat je hier al enkele tips hebt gekregen. Ook ik heb een kijkje achter de schermen genomen en ik zie dat het Gratis Zenderpakket op 22 december 2020 is aangepast naar Ziggo Sport Totaal. Wil je liever het Gratis Zenderpakket wijzigen naar Movies en Series L dan kun je dit via Mijn Ziggo wijzigen en ook wij kunnen dit voor je aanpassen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic