1
Vraag
2
Reacties
Roodborstje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mirror screening

Hoe kan het dat het niet toegestaan is met mirascreen video's te bekijken van ziggo go. Het geluid komt wel door.. is hier een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dit heeft voornamelijk met rechten te maken. En er is na mijn inziens geen oplossing voor.

airplay (apple) / en google chrome cast is op dit moment de enige ondersteunende streaming inz Ziggo go

Bekijk in context

3 Reacties 3
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dit heeft voornamelijk met rechten te maken. En er is na mijn inziens geen oplossing voor.

airplay (apple) / en google chrome cast is op dit moment de enige ondersteunende streaming inz Ziggo go
Roodborstje
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok. Dat is balen dan. Jammer. Hoop dat ze hier een oplossing voor kunnen bedenken.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Welkom op de Community, Roodborstje. Zoals robbo al aangeeft wordt deze optie niet ondersteund. Nu kan ik natuurlijk ook niet in toekomst kijken, maar ik ga er niet vanuit dat screen Mirror Screening op korte termijn beschikbaar komt voor de Ziggo GO app.

Voor alle info over streaming check dan even de website: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen/

Als voorbeeld: een Chromecast kost ongeveer € 40,00. Hiermee kun je ook YouTube, Spotify en Netflix eenvoudig vanaf de bank naar je tv streamen. Het biedt dus meer mogelijkheden dan alleen de Ziggo GO app.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic