Beantwoord

Melding Mobiel netwerk Ziggo Go

• 22 november 2020
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik kijk regelmatig in bed nog even op mijn mobiel naar ZiggoGo. Met regelmaat stopt de uitzending en krijg ik het verzoek om verder te gaan op mobiel netwerk (Vodafone).  Dit is echt een ‘irritatie-factortje’!  Ook echt onnodig want het internet is vaak prima.

wie herkent dit en wat doe je er aan?

icon

Best beantwoord door Dave- 22 november 2020, 11:53

@VeldMark  welkom op de Ziggo Community een klant helpt klant forum waar klanten zoals ik je graag willen helpen.

Als je de Ziggo Go kijkt, hoe is je netwerk verdeeld, wifi 2,4 GHz en de 5 GHz hebben die 2 aparte namen, dit kan met 1 naam invloed hebben op de verbinding, ook al is hij goed.

Hoe heb je de Videokwaliteit staan in App voorkeuren, n de Ziggo Go app, zet deze eens op Laag en probeer het dan nog een keertje, vaak op hoog kan hij bufferen zoals men dit noemt.

Klik op je foto in de linker bovenhoek van de app, ga naar instellingen (tandwiel)  dan naar App voorkeuren.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7

@VeldMark  welkom op de Ziggo Community een klant helpt klant forum waar klanten zoals ik je graag willen helpen.

Als je de Ziggo Go kijkt, hoe is je netwerk verdeeld, wifi 2,4 GHz en de 5 GHz hebben die 2 aparte namen, dit kan met 1 naam invloed hebben op de verbinding, ook al is hij goed.

Hoe heb je de Videokwaliteit staan in App voorkeuren, n de Ziggo Go app, zet deze eens op Laag en probeer het dan nog een keertje, vaak op hoog kan hij bufferen zoals men dit noemt.

Klik op je foto in de linker bovenhoek van de app, ga naar instellingen (tandwiel)  dan naar App voorkeuren.

Heb inderdaad een naam voor 2,4 en 5 ghz.

maar tegenwoordig ook een ‘booster’ en die heeft wel  een andere naam!

Die ga ik wshnk het meest gebruiken.

Heb ook de instelling van medium naar laag gezet! En nu maar kijken!

thnx!!

Reputatie 7

Graag gedaan, bij vragen zitten we graag klaar om te helpen 😊

Reputatie 6

Hey @VeldMark en een warm welkom hier! Zo te zien ben je al goed op weg geholpen door @Dave-! Top! Hoe staat het er nu voor? Hebben de instellingen en het nieuwe wifi netwerk voor een oplossing gezorgd? Laat het ons weten :blush: .

Reageer