1
Vraag
2
Reacties
HiddeLaura

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox niet zichtbaar in ziggo go app

we hebben de mediabox nu een week of 2, maar de mediabox is nog steeds niet zichtbaar in de app waardoor ik nog niet series kan kijken via tablet.
hoe lang duurt dit ongeveer of moet ik zelf nog wat doen hiervoor?

Groeten laura
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @HiddeLaura . Welkom hier! Goed dat je even aan de bel trekt ^^
Normaliter geeft de mediabox een seintje naar ons systeem dat hij geïnstalleerd is en dat de boel achter de schermen moet doorlopen. Dan gaat de betaling van het abonnement in, komt het abonnement/de mediabox zichtbaar in mijnZiggo en kan je dus inderdaad ook gebruik maken van de diensten in Ziggo GO.

Nu zie ik dat het doorlopen niet goed gelukt is. Dit kan zijn omdat er iets in de installatie niet goed is gegaan (werkt de mediabox goed? Kan je gebruik maken van de interactieve diensten?), maar kan ook 'gewoon' zijn blijven hangen in het systeem. Hoe dan ook; ik druk de boel hier voor je door, zodat je snel van je series gebruik kunt gaan genieten op Ziggo GO ^^. Binnen 48 uur moet het werken.

Laat je ons weten hoe het gaat?

 

NB: Alleen een Mediabox XL of een Mediabox Next worden gekoppeld aan Ziggo GO. Overige mediaboxen kunnen hier geen koppeling mee maken.

Bekijk in context

38 Reacties 38
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Administratie van de Media Box kan 24 uur duren maar door voeren kan nog 14 dagen duren. Heb je al geprobeerd uit te loggen en de app opnieuw te installeren en weer inloggen, misschien werkt het.
HiddeLaura
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Administratie van de Media Box kan 24 uur duren maar door voeren kan nog 14 dagen duren. Heb je al geprobeerd uit te loggen en de app opnieuw te installeren en weer inloggen, misschien werkt het.

ja, meerdere malen op verschillende devices 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik ga het voorleggen bij een moderator, die pakt dit topic morgenochtend op.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @HiddeLaura . Welkom hier! Goed dat je even aan de bel trekt ^^
Normaliter geeft de mediabox een seintje naar ons systeem dat hij geïnstalleerd is en dat de boel achter de schermen moet doorlopen. Dan gaat de betaling van het abonnement in, komt het abonnement/de mediabox zichtbaar in mijnZiggo en kan je dus inderdaad ook gebruik maken van de diensten in Ziggo GO.

Nu zie ik dat het doorlopen niet goed gelukt is. Dit kan zijn omdat er iets in de installatie niet goed is gegaan (werkt de mediabox goed? Kan je gebruik maken van de interactieve diensten?), maar kan ook 'gewoon' zijn blijven hangen in het systeem. Hoe dan ook; ik druk de boel hier voor je door, zodat je snel van je series gebruik kunt gaan genieten op Ziggo GO ^^. Binnen 48 uur moet het werken.

Laat je ons weten hoe het gaat?

 

NB: Alleen een Mediabox XL of een Mediabox Next worden gekoppeld aan Ziggo GO. Overige mediaboxen kunnen hier geen koppeling mee maken.

HiddeLaura
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey HiddeLaura . Welkom hier! Goed dat je even aan de bel trekt ^^
Normaliter geeft de mediabox een seintje naar ons systeem dat hij geïnstalleerd is en dat de boel achter de schermen moet doorlopen. Dan gaat de betaling van het abonnement in, komt het abonnement/de mediabox zichtbaar in mijnZiggo en kan je dus inderdaad ook gebruik maken van de diensten in Ziggo GO.

Nu zie ik dat het doorlopen niet goed gelukt is. Dit kan zijn omdat er iets in de installatie niet goed is gegaan (werkt de mediabox goed? Kan je gebruik maken van de interactieve diensten?), maar kan ook 'gewoon' zijn blijven hangen in het systeem. Hoe dan ook; ik druk de boel hier voor je door, zodat je snel van je series gebruik kunt gaan genieten op Ziggo GO ^^. Binnen 48 uur moet het werken.

Laat je ons weten hoe het gaat? 🙂

Bedankt! Ik laat het weten als hij het doet.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
We zijn erg benieuwd Laura, werkt het nu goed?
HiddeLaura
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja! Heel fijn, bedankt allemaal!
Sluisjes

Level 1
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hallo Lycke Ziggo of Mark Ziggo,

Afgelopen zondag de nieuwe mediabox geinstalleerd maar tot op heden werkt het opnemen via de GO app niet.
Kun je in het systeem een zetje geven dat de GO app de nieuwe mediabox ziet?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Sluisjes, dat heb ik bij dezen gedaan. Wederom, binnen 48u zal het bijgewerkt zijn in je Mijn Ziggo en Ziggo GO app.
Dit is een handeling die onze Klantenservice ook prima kan overigens, wij moderators zijn hier namelijk niet altijd aanwezig terwijl onze Klantenservice wel altijd bereikbaar is.
Kuuk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
we hebben de mediabox next nu een week of 2, maar de mediabox is nog steeds niet zichtbaar in de ziggo go app waardoor ik nog niet series kan kijken via tablet of de gids kan inzien . Hij geeft aan dat ik geen abonnement heb

Wat nu?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Kuuk Heb je al even uitgelogd van de Ziggo Go App en daarna weer opnieuw inloggen.
Is de Next wel zichtbaar in Mijn Ziggo bij Producten en dan Televisie.

Zo nee, dan is hij nog niet doorgevoerd, zo ja dan is er een ander probleem gaande.

Als je dit eerst even kan bekijken voordat we de Moderators erbij halen, dat scheeld weer namelijk.
Kuuk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, en meerdere malen klantenservice gebeld en nog niets
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kuuk Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, ik kwam dit eerder tegen, zij kunnen mogelijk zien wat er zich afspeelt.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Kuuk ik heb je account bekeken. Alles achter de schermen is alles helemaal in orde. Volgens mijn gegevens is de Next nu zichtbaar in je Mijn Ziggo. Kun je dit bevestigen?


  • Stel in Mijn Ziggo een ander tijdelijk wachtwoord in. Het aanpassen van je wachtwoord reset een aantal zaken achter de schermen.
  • Installeer de Ziggo GO app op je apparaat. Log nu in met de goede Mijn Ziggo gegevens. Nu moet het in orde zijn!
  • Wanneer dit niet zo is dan willen wij graag testen, stuur dan via privébericht je Mijn Ziggo login en het tijdelijke wachtwoord.
Patrickvw

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven.

Al enige tijd (week of 😎 ziggo thuis maar kan nog steeds niet de mediabox in de ziggo app zien.

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @Patrickvw, alleen een Mediabox XL of een Mediabox Next maakt een koppeling met Ziggo GO. Andere mediaboxen hebben geen koppeling hiermee dus die zie je ook niet in Ziggo GO. (Dit ook toegevoegd aan het antwoord in dit topic.)

Jij hebt een Standaard Mediabox, die staat dus niet in Ziggo GO en dat klopt.

Leon919

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo! 
 

Hetzelfde probleem hier! Mediabox XL maar verschijnt niet in de ziggo go app. 
 

Zou er iemand naar kunnen kijken? Alvast bedankt 🙂 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @Leon919, in jouw geval hoef ik niets te doen. De activatie van je Mediabox XL is maandagochtend gedaan en zoals gewoonlijk verschijnt hij dan binnen 24u in Mijn Ziggo (en daarmee ook in Ziggo GO). Is al opgelost!

Moritz

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, nu bijna een week de Ziggo Next draaien en werkt prima (echt blij). Echter zie ik in de de Ziggo Go mijn mediabox niet staan? Wel komt de oude mediabox XL in de lijst voor maar die kan natuurlijk niet worden gevonden omdat deze is afgekoppeld. Kan ik zelf de mediabox activeren of ergens invoeren? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic