Beantwoord

Mediabox niet zichtbaar in ziggo go app

• 21 februari 2019
  • 14 Reacties
  • 1955x Bekeken

we hebben de mediabox nu een week of 2, maar de mediabox is nog steeds niet zichtbaar in de app waardoor ik nog niet series kan kijken via tablet.
hoe lang duurt dit ongeveer of moet ik zelf nog wat doen hiervoor?

Groeten laura
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 22 februari 2019, 08:43

Hey @HiddeLaura . Welkom hier! Goed dat je even aan de bel trekt ^^
Normaliter geeft de mediabox een seintje naar ons systeem dat hij geïnstalleerd is en dat de boel achter de schermen moet doorlopen. Dan gaat de betaling van het abonnement in, komt het abonnement/de mediabox zichtbaar in mijnZiggo en kan je dus inderdaad ook gebruik maken van de diensten in Ziggo GO.

Nu zie ik dat het doorlopen niet goed gelukt is. Dit kan zijn omdat er iets in de installatie niet goed is gegaan (werkt de mediabox goed? Kan je gebruik maken van de interactieve diensten?), maar kan ook 'gewoon' zijn blijven hangen in het systeem. Hoe dan ook; ik druk de boel hier voor je door, zodat je snel van je series gebruik kunt gaan genieten op Ziggo GO ^^. Binnen 48 uur moet het werken.

Laat je ons weten hoe het gaat? 🙂
Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Administratie van de Media Box kan 24 uur duren maar door voeren kan nog 14 dagen duren. Heb je al geprobeerd uit te loggen en de app opnieuw te installeren en weer inloggen, misschien werkt het.
Administratie van de Media Box kan 24 uur duren maar door voeren kan nog 14 dagen duren. Heb je al geprobeerd uit te loggen en de app opnieuw te installeren en weer inloggen, misschien werkt het.
ja, meerdere malen op verschillende devices 🙂
Reputatie 7
Badge +26
Ik ga het voorleggen bij een moderator, die pakt dit topic morgenochtend op.
Reputatie 7
Normaliter geeft de mediabox een seintje naar ons systeem dat hij geïnstalleerd is en dat de boel achter de schermen moet doorlopen. Dan gaat de betaling van het abonnement in, komt het abonnement/de mediabox zichtbaar in mijnZiggo en kan je dus inderdaad ook gebruik maken van de diensten in Ziggo GO.

Nu zie ik dat het doorlopen niet goed gelukt is. Dit kan zijn omdat er iets in de installatie niet goed is gegaan (werkt de mediabox goed? Kan je gebruik maken van de interactieve diensten?), maar kan ook 'gewoon' zijn blijven hangen in het systeem. Hoe dan ook; ik druk de boel hier voor je door, zodat je snel van je series gebruik kunt gaan genieten op Ziggo GO ^^. Binnen 48 uur moet het werken.

Laat je ons weten hoe het gaat? 🙂

Laat je ons weten hoe het gaat? :-)

Bedankt! Ik laat het weten als hij het doet.
Reputatie 7
We zijn erg benieuwd Laura, werkt het nu goed?
Ja! Heel fijn, bedankt allemaal!
Reputatie 1
Hallo @Lycke Ziggo of @Mark Ziggo,

Afgelopen zondag de nieuwe mediabox geinstalleerd maar tot op heden werkt het opnemen via de GO app niet.
Kun je in het systeem een zetje geven dat de GO app de nieuwe mediabox ziet?
Reputatie 7
Hi @Sluisjes, dat heb ik bij dezen gedaan. Wederom, binnen 48u zal het bijgewerkt zijn in je Mijn Ziggo en Ziggo GO app.
Dit is een handeling die onze Klantenservice ook prima kan overigens, wij moderators zijn hier namelijk niet altijd aanwezig terwijl onze Klantenservice wel altijd bereikbaar is.
we hebben de mediabox next nu een week of 2, maar de mediabox is nog steeds niet zichtbaar in de ziggo go app waardoor ik nog niet series kan kijken via tablet of de gids kan inzien . Hij geeft aan dat ik geen abonnement heb

Wat nu?
Reputatie 7
Badge +26
@Kuuk Heb je al even uitgelogd van de Ziggo Go App en daarna weer opnieuw inloggen.
Is de Next wel zichtbaar in Mijn Ziggo bij Producten en dan Televisie.

Zo nee, dan is hij nog niet doorgevoerd, zo ja dan is er een ander probleem gaande.

Als je dit eerst even kan bekijken voordat we de Moderators erbij halen, dat scheeld weer namelijk.
Meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, en meerdere malen klantenservice gebeld en nog niets
Reputatie 7
Badge +35
@Kuuk Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, ik kwam dit eerder tegen, zij kunnen mogelijk zien wat er zich afspeelt.
Reputatie 7
Hallo @Kuuk ik heb je account bekeken. Alles achter de schermen is alles helemaal in orde. Volgens mijn gegevens is de Next nu zichtbaar in je Mijn Ziggo. Kun je dit bevestigen?

• Stel in Mijn Ziggo een ander tijdelijk wachtwoord in. Het aanpassen van je wachtwoord reset een aantal zaken achter de schermen.
  • Installeer de Ziggo GO app op je apparaat. Log nu in met de goede Mijn Ziggo gegevens. Nu moet het in orde zijn!
  • Wanneer dit niet zo is dan willen wij graag testen, stuur dan via privébericht je Mijn Ziggo login en het tijdelijke wachtwoord.

Reageer