Hht52

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Maximum aantal schermen bereikt Ziggo GO

Kijk via Ziggo go naar Big Bang theorie op Veronica. 
Gebeurt de laatste tijd herhaaldelijk dat ik dan de melding krijg van: Maximum bereikt. Je hebt het aantal schermen bereikt. Sluit 1 van de schermen. 
dit is heel vreemd. Kan maar via 1 scherm kijken. Heb er geen meerdere in huis. 
daarna komt de melding van: niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. Heel vreemd. 
 

en nu toch een tarief verhoging doorvoeren. 

zie ook de foto. 
 

hoop dat een duidelijkheid in komt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Goed nieuws!

Dankzij de nieuwe Ziggo GO-update komt de melding ‘Maximum bereikt’ in de meeste gevallen niet meer onterecht voor.

 

Heb je de nieuwe update al geïnstalleerd?

Controleer in de Apple- of Google Play Store of je de laatste versie hebt van Ziggo GO. Maak je gebruik van www.ziggogo.tv of de Chrome App, dan is een update niet nodig.

 

Terechte melding?

Uiteraard blijft de melding wel bestaan in situaties waarbij er daadwerkelijk op meer dan 3 schermen gekeken wordt. Ga dit daarom altijd na.

 

Achtergrondinformatie

Goed om te weten is dat deze melding op de achtergrond veel verschillende oorzaken had. Zie ook mijn bericht hier. De oorzaak waar dit topic bijvoorbeeld mee is begonnen, is in een veel eerder stadium al opgelost. Later kwamen er helaas toch weer andere oorzaken aan bod. Zo zagen we bijvoorbeeld op Android een probleem waarbij het voorkwam bij het kantelen van het scherm, en bij iOS in combinatie met picture-in-picture. Ook deze (en andere) oorzaken zijn dit keer getackeld, zowel door de laatste update als door aanpassingen in onze systemen.

 

Alles uitgesloten?

Heb je zowel de nieuwe update en weet je zeker dat er op 3 of minder wordt gekeken? Vul dan het volgende template in en plaats hem in dit topic, dan gaan we dat verder onderzoeken!

-Apparaat waar je op kijkt

-Versie van Android, iOS of Windows

-Ziggo GO versie

-Live TV, Replay TV of Movies and Series?

-Zender

-Tijdstip

-Specifieke handeling op het moment van verschijnen?

Bekijk in context

204 Reacties 204
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey goedemiddag @Hht52 en welkom op de Community! 

Wat raar inderdaad dat je deze melding krijgt als je helemaal niet meer apparaten gebruikt en super irritant ook! Je kunt in totaal met drie apparaten tegelijkertijd Ziggo Go kijken. Zijn er vrienden/kennissen die gebruik maken van jou Ziggo Go inloggegevens? Dit zou verklaren waarom je deze melding krijgt. 

Voor alle zekerheid wil ik je aanraden om het wachtwoord van je Mijn Ziggo account te wijzigen. Binnen 7 dagen na deze wijziging worden alle apparaten automatisch uitgelogd. Zo sluit je direct uit of dit het probleem is geweest. Laat je het ons weten? 

Hht52
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Mariska. ??????

nog even terug komend. 
Ik weet voor 99.9999999% zeker dat niemand mijn inlogcode heeft. 
zal deze wel aanpassen, maar toch. 
afgelopen 2 dagen tot 2x toe deze melding ontvangen. 
uiterst irritant, zeker als je een programma kijkt op oa Veronica. Je krijgt de melding en als je dan weer verder wilt kijken, vergeet het maar, je begint weer van vooraf aan met het programma/film. Op zich is hier wel mee te leven  meer je kan niet vooruitschuiven op de voortgangsbalk en dit is zo irritant. 
hoop dat dit voor verschillende zenders aangepast gaat worden. 
groet

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Het is ook zeker heel irritant, @Hht52 daarover geen twijfel! Laat je ons weten hoe het gaat nadat je het wachtwoord gewijzigd hebt?

Op de commerciële zenders is het niet mogelijk om vooruit te spoelen, dit is de afspraak die we hierover hebben met deze zenders. 

Marezaten

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Heb al enige tijd last van dezelfde problemen. Nieuw op het forum zie ik dat dit probleem veelvuldig voor komt en dat al een jaar geleden gevraagd is naar een mogelijkheid om alle apparaten mbv een commando te kunnen uitloggen. 
Waarom heeft Ziggo dit nog niet geïmplementeerd ? En wat moet ik nu doen om van dit ergerlijke probleem af te komen?
 

Dimm

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem en ik weet ook zeker dat er niemand anders vanaf mijn account aan het streamen is.

Wat is dit voor probleem?

Dimm

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit overigens alleen bij de aflevering van Veronica inside die ik vandaag heb opgenomen en terug wil kijken via chromecast.

Bvdlaan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem met Android.  Veronica Inside opgenomen maar is niet terug te kijken. Foutmelding maximum aantal gebruikers bereikt…

Niemand anders heeft de inloggegevens...Ziggo go app opnieuw geïnstalleerd..niets helpt.

Hangmat76

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem op de iPad. Het lijkt bij mij wel alleen om Veronica Inside te gaan. Deze is ook niet terug te vinden in de TV & Replay lijst bij Veronica. Er staat “geen programma gegevens.” Ander opnames of live TV zijn wel te bekijken.

Popeye

Level 6
  • 104Posts
  • 3Oplossingen
  • 23Likes
Pimt

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

ik heb er ook last van, maar alleen  bij Veronica Inside, wat ik altijd opneem en later terugkijk. Geeft problemen sinds twee weken. Andere opgenomen programma’s (van andere zenders) spelen wel zonder problemen af.
John de Mol heeft mogelijk wat afspraken met Ziggo gemaakt in deze?

Dit geldt voor kijken vanaf mijn iPad en ik heb een Next mediabox.

ik heb verschillende malen de eerder aan andere gegeven tips op dit forum opgevolgd, zonder succes.


Graag hulp. 
 

bedankt alvast

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi all!

@Popeye Verwijst naar een handig topic! Hier worden door @Alex Ziggo voorbeelden verzameld. Werkt de tip in dit topic niet en haalt het wijzigen van je wachtwoord voor Ziggo GO ook niets uit, dan raad ik je aan om deze voorbeelden in het centrale topic te delen. Dan kan Alex ook jullie voorbeelden meenemen. 

Hangmat76

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is bij mij vanzelf weggegaan. Alles doet het nu weer. Wel staat er nog steeds “geen programma gegevens” bij de uitzending van Veronica Inside van afgelopen vrijdag...

Marezaten

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Er is echt iets fundamenteels fout in de bewaking van het maximaal aantal schermen.

Tijdens het kijken krijg ik de melding dat het maximum is bereikt:

Als er al een bewaking op maximum aantal schermen (3) plaatsvindt, zou het logisch zijn dat hierna de 4e bij het inloggen bovenstaande melding krijgt en niet iemand die al een poos kijkt (en dus al geruime tijd is ingelogged).

Dus ik blijf het een zeer vreemde zaak vinden. Heb het wachtwoord inmiddels gewijzigd en wacht nu al (enkele) dagen, conform de instructies. Ik zou graag een inhoudelijk antwoord willen hebben hoe jullie deze bewaking hebben geïmplementeerd.

LAteB

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na zoveel tijd, en meerdere meldingen per telefoon aan ziggo, nu maar s verder gezocht en op dit platform terechtgekomen.

Zeker nadat ik te horen kreeg dat exact deze melding ‘Maxim bereikt’ en ervaring (1 account, 1 gezinslid, kijkend op hooguit 1 of 2 schermen) nog bijna nooit gehoord was. Hier in deze community blijkt
- hoeveel mensen hier last van hebben,

- hoe vaak precies hetzelfde antwoord volgt én - hoogst irritant -

- het probleem simpelweg niet opgelost wordt door ziggo.

dus: 

 

help!

https://community.ziggo.nl/members/alex-ziggo-103155

bjs

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb al tijden hetzelfde probleem. wanneer ik welke uitzending dan ook op pauze zet om bv koffie te zetten, en daarna op play klik, krijg ik de melding. je moet het hele programma opnieuw kijken en dus ook alle reclame doorworstelen bij de zenders die verbieden door te spoelen.
op 5 juni 2020 heb ik gechat met een medewerker. het zou aan de browser liggen. ik heb een macbook air en heb geprobeerd in safari, firefox en chrome te kijken. echter, bij alle 3 browsers treedt hetzelfde probleem op.
opmerkelijk dat dit probleem al heel lang bestaat, heel vaak is gemeld en dat er niets aan wordt gedaan.
ziggo, is er een oplossing of moeten we hiermee gewoon leven? als het maar duidelijkheid komt.
in het laatste geval stel ik een korting op de abonneekosten voor, totdat het probleem is verholpen.
ps ik heb 2 weken geleden een ander password gekozen. ik ben de enige die kijkt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

 

26-08-2020: Dit probleem is opgelost met de laatste update! Afgelopen zondag was helaas nog een incident gaande, maar ook dat is nu opgelost. Loop je toch nog tegen problemen aan, laat het ons weten.

 

16-09-2020: Helaas zijn er nieuwe problemen aan het licht gekomen en kunnen jullie opnieuw deze melding zien. Aan de achterkant hebben we kampen met een ander probleem dan voorheen. Als er hierover nieuws is te melden, laat ik het weten!

 

Deze reactie wordt geüpdatet als er nieuwe vorderingen zijn om te tijdlijn overzichtelijk te houden.

LAteB

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank @Alex Ziggo 

Heel fijn dat je reageert en deze melding serieus neemt. 

 

Overigens, heb ik zelf gisteren de tijd (en vooral energie en zin) genomen om weer eens met ziggo hierover contact op te nemen. Dit keer is er een case aangemaakt. Ik hoop met dit alles dat het dusdanig wordt opgeschaald dat t voorbij de ‘standaard reactie’ komt van de gebruiker die anders moet instellen, of opnieuw, of 30 minuten wachten… tja, dat is nou net de crux: je zit te kijken en wordt er simpelweg uitgegooid met deze melding. Zonder pardon. 
 

ik heb de laatste keer n wijziging wachtwoord (zou moeten leiden tot automatische afmelding apparaten - hoewel ik er in m’n eentje minder dan het max  aantal toegestane gebruik. Ik zou 3, max 7 dag

en moeten wachten voor dit bij ziggo goed is verwerkt. Ik heb 10 dagen genomen… en …. geen verandering.

 

Mijn conclusie is simpelweg: ziggo, dit probleem dat zich op de iPad voordoet ligt bij u. Of bij de app ontwikkelaar.

De gebruiker heeft hier behoorlijk last van.

laat niet snel van zich horen, want simpel gaat zoiets niet. Het is langdurig en hardnekkig en is tijd t nu eens op te lossen. En op z’n minst mensen hierin tegemoet te komen..
 

Marezaten

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Alex,

Bedankt voor je reactie. Heb het nog ‘s nagekeken op dit forum. De eerste melding van dit probleem stamt van ruim 2 jaar geleden. En nu meld je:

We hebben dit probleem in onderzoek en verwachten dat dit spoedig aan onze kant opgelost wordt, hopelijk later deze maand.
 

Je vind het toch niet erg als ik hier nog niet zo zeker van ben  

Marezaten

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Je vindt, bedoel ik

Uitgelicht topic