Hi allen,
Goed nieuws!
Dankzij de nieuwe Ziggo GO-update komt de melding ‘Maximum bereikt’ in de meeste gevallen niet meer onterecht voor.
Heb je de nieuwe update al geïnstalleerd?
Controleer in de Apple- of Google Play Store of je de laatste versie hebt van Ziggo GO. Maak je gebruik van www.ziggogo.tv of de Chrome App, dan is een update niet nodig.
Terechte melding?
Uiteraard blijft de melding wel bestaan in situaties waarbij er daadwerkelijk op meer dan 3 schermen gekeken wordt. Ga dit daarom altijd na.
Achtergrondinformatie
Goed om te weten is dat deze melding op de achtergrond veel verschillende oorzaken had. Zie ook mijn bericht hier. De oorzaak waar dit topic bijvoorbeeld mee is begonnen, is in een veel eerder stadium al opgelost. Later kwamen er helaas toch weer andere oorzaken aan bod. Zo zagen we bijvoorbeeld op Android een probleem waarbij het voorkwam bij het kantelen van het scherm, en bij iOS in combinatie met picture-in-picture. Ook deze (en andere) oorzaken zijn dit keer getackeld, zowel door de laatste update als door aanpassingen in onze systemen.
Alles uitgesloten?
Heb je zowel de nieuwe update en weet je zeker dat er op 3 of minder wordt gekeken? Vul dan het volgende template in en plaats hem in dit topic, dan gaan we dat verder onderzoeken!
-Apparaat waar je op kijkt
-Versie van Android, iOS of Windows
-Ziggo GO versie
-Live TV, Replay TV of Movies and Series?
-Zender
-Tijdstip
-Specifieke handeling op het moment van verschijnen?