Beantwoord

Maximum aantal schermen bereikt Ziggo GO

  • 23 mei 2020
  • 173 reacties
  • 29543 keer bekeken

Kijk via Ziggo go naar Big Bang theorie op Veronica. 
Gebeurt de laatste tijd herhaaldelijk dat ik dan de melding krijg van: Maximum bereikt. Je hebt het aantal schermen bereikt. Sluit 1 van de schermen. 
dit is heel vreemd. Kan maar via 1 scherm kijken. Heb er geen meerdere in huis. 
daarna komt de melding van: niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. Heel vreemd. 
 

en nu toch een tarief verhoging doorvoeren. 

zie ook de foto. 
 

hoop dat een duidelijkheid in komt. 

icon

Best beantwoord door Alex Ziggo 8 juni 2020, 10:11

 

26-08-2020: Dit probleem is opgelost met de laatste update! Afgelopen zondag was helaas nog een incident gaande, maar ook dat is nu opgelost. Loop je toch nog tegen problemen aan, laat het ons weten.

 

16-09-2020: Helaas zijn er nieuwe problemen aan het licht gekomen en kunnen jullie opnieuw deze melding zien. Aan de achterkant hebben we kampen met een ander probleem dan voorheen. Als er hierover nieuws is te melden, laat ik het weten!

 

Deze reactie wordt geüpdatet als er nieuwe vorderingen zijn om te tijdlijn overzichtelijk te houden.

Bekijk origineel

173 Reacties

Hey goedemiddag @Hht52 en welkom op de Community! 

Wat raar inderdaad dat je deze melding krijgt als je helemaal niet meer apparaten gebruikt en super irritant ook! Je kunt in totaal met drie apparaten tegelijkertijd Ziggo Go kijken. Zijn er vrienden/kennissen die gebruik maken van jou Ziggo Go inloggegevens? Dit zou verklaren waarom je deze melding krijgt. 

Voor alle zekerheid wil ik je aanraden om het wachtwoord van je Mijn Ziggo account te wijzigen. Binnen 7 dagen na deze wijziging worden alle apparaten automatisch uitgelogd. Zo sluit je direct uit of dit het probleem is geweest. Laat je het ons weten? 

Hoi Mariska. ??????

nog even terug komend. 
Ik weet voor 99.9999999% zeker dat niemand mijn inlogcode heeft. 
zal deze wel aanpassen, maar toch. 
afgelopen 2 dagen tot 2x toe deze melding ontvangen. 
uiterst irritant, zeker als je een programma kijkt op oa Veronica. Je krijgt de melding en als je dan weer verder wilt kijken, vergeet het maar, je begint weer van vooraf aan met het programma/film. Op zich is hier wel mee te leven  meer je kan niet vooruitschuiven op de voortgangsbalk en dit is zo irritant. 
hoop dat dit voor verschillende zenders aangepast gaat worden. 
groet

Reputatie 6

Het is ook zeker heel irritant, @Hht52 daarover geen twijfel! Laat je ons weten hoe het gaat nadat je het wachtwoord gewijzigd hebt?

Op de commerciële zenders is het niet mogelijk om vooruit te spoelen, dit is de afspraak die we hierover hebben met deze zenders. 

Reputatie 1

Heb al enige tijd last van dezelfde problemen. Nieuw op het forum zie ik dat dit probleem veelvuldig voor komt en dat al een jaar geleden gevraagd is naar een mogelijkheid om alle apparaten mbv een commando te kunnen uitloggen. 
Waarom heeft Ziggo dit nog niet geïmplementeerd ? En wat moet ik nu doen om van dit ergerlijke probleem af te komen?
 

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem en ik weet ook zeker dat er niemand anders vanaf mijn account aan het streamen is.

Wat is dit voor probleem?

Ik heb dit overigens alleen bij de aflevering van Veronica inside die ik vandaag heb opgenomen en terug wil kijken via chromecast.

Hier hetzelfde probleem met Android.  Veronica Inside opgenomen maar is niet terug te kijken. Foutmelding maximum aantal gebruikers bereikt…

Niemand anders heeft de inloggegevens...Ziggo go app opnieuw geïnstalleerd..niets helpt.

Ik heb hetzelfde probleem op de iPad. Het lijkt bij mij wel alleen om Veronica Inside te gaan. Deze is ook niet terug te vinden in de TV & Replay lijst bij Veronica. Er staat “geen programma gegevens.” Ander opnames of live TV zijn wel te bekijken.

Reputatie 2

Misschien is dit een oplossing: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/melding-maximum-bereikt-op-ipad-56161

Hoi,

 

ik heb er ook last van, maar alleen  bij Veronica Inside, wat ik altijd opneem en later terugkijk. Geeft problemen sinds twee weken. Andere opgenomen programma’s (van andere zenders) spelen wel zonder problemen af.
John de Mol heeft mogelijk wat afspraken met Ziggo gemaakt in deze?

Dit geldt voor kijken vanaf mijn iPad en ik heb een Next mediabox.

ik heb verschillende malen de eerder aan andere gegeven tips op dit forum opgevolgd, zonder succes.


Graag hulp. 
 

bedankt alvast

 

 

Hi all!

@Popeye Verwijst naar een handig topic! Hier worden door @Alex Ziggo voorbeelden verzameld. Werkt de tip in dit topic niet en haalt het wijzigen van je wachtwoord voor Ziggo GO ook niets uit, dan raad ik je aan om deze voorbeelden in het centrale topic te delen. Dan kan Alex ook jullie voorbeelden meenemen. 

Probleem is bij mij vanzelf weggegaan. Alles doet het nu weer. Wel staat er nog steeds “geen programma gegevens” bij de uitzending van Veronica Inside van afgelopen vrijdag...

Reputatie 1

Er is echt iets fundamenteels fout in de bewaking van het maximaal aantal schermen.

Tijdens het kijken krijg ik de melding dat het maximum is bereikt:

Als er al een bewaking op maximum aantal schermen (3) plaatsvindt, zou het logisch zijn dat hierna de 4e bij het inloggen bovenstaande melding krijgt en niet iemand die al een poos kijkt (en dus al geruime tijd is ingelogged).

Dus ik blijf het een zeer vreemde zaak vinden. Heb het wachtwoord inmiddels gewijzigd en wacht nu al (enkele) dagen, conform de instructies. Ik zou graag een inhoudelijk antwoord willen hebben hoe jullie deze bewaking hebben geïmplementeerd.

Na zoveel tijd, en meerdere meldingen per telefoon aan ziggo, nu maar s verder gezocht en op dit platform terechtgekomen.

Zeker nadat ik te horen kreeg dat exact deze melding ‘Maxim bereikt’ en ervaring (1 account, 1 gezinslid, kijkend op hooguit 1 of 2 schermen) nog bijna nooit gehoord was. Hier in deze community blijkt
- hoeveel mensen hier last van hebben,

- hoe vaak precies hetzelfde antwoord volgt én - hoogst irritant -

- het probleem simpelweg niet opgelost wordt door ziggo.

dus: 

 

help!

https://community.ziggo.nl/members/alex-ziggo-103155

ik heb al tijden hetzelfde probleem. wanneer ik welke uitzending dan ook op pauze zet om bv koffie te zetten, en daarna op play klik, krijg ik de melding. je moet het hele programma opnieuw kijken en dus ook alle reclame doorworstelen bij de zenders die verbieden door te spoelen.
op 5 juni 2020 heb ik gechat met een medewerker. het zou aan de browser liggen. ik heb een macbook air en heb geprobeerd in safari, firefox en chrome te kijken. echter, bij alle 3 browsers treedt hetzelfde probleem op.
opmerkelijk dat dit probleem al heel lang bestaat, heel vaak is gemeld en dat er niets aan wordt gedaan.
ziggo, is er een oplossing of moeten we hiermee gewoon leven? als het maar duidelijkheid komt.
in het laatste geval stel ik een korting op de abonneekosten voor, totdat het probleem is verholpen.
ps ik heb 2 weken geleden een ander password gekozen. ik ben de enige die kijkt.

 

26-08-2020: Dit probleem is opgelost met de laatste update! Afgelopen zondag was helaas nog een incident gaande, maar ook dat is nu opgelost. Loop je toch nog tegen problemen aan, laat het ons weten.

 

16-09-2020: Helaas zijn er nieuwe problemen aan het licht gekomen en kunnen jullie opnieuw deze melding zien. Aan de achterkant hebben we kampen met een ander probleem dan voorheen. Als er hierover nieuws is te melden, laat ik het weten!

 

Deze reactie wordt geüpdatet als er nieuwe vorderingen zijn om te tijdlijn overzichtelijk te houden.

Dank @Alex Ziggo 

Heel fijn dat je reageert en deze melding serieus neemt. 

 

Overigens, heb ik zelf gisteren de tijd (en vooral energie en zin) genomen om weer eens met ziggo hierover contact op te nemen. Dit keer is er een case aangemaakt. Ik hoop met dit alles dat het dusdanig wordt opgeschaald dat t voorbij de ‘standaard reactie’ komt van de gebruiker die anders moet instellen, of opnieuw, of 30 minuten wachten… tja, dat is nou net de crux: je zit te kijken en wordt er simpelweg uitgegooid met deze melding. Zonder pardon. 
 

ik heb de laatste keer n wijziging wachtwoord (zou moeten leiden tot automatische afmelding apparaten - hoewel ik er in m’n eentje minder dan het max  aantal toegestane gebruik. Ik zou 3, max 7 dag

en moeten wachten voor dit bij ziggo goed is verwerkt. Ik heb 10 dagen genomen… en …. geen verandering.

 

Mijn conclusie is simpelweg: ziggo, dit probleem dat zich op de iPad voordoet ligt bij u. Of bij de app ontwikkelaar.

De gebruiker heeft hier behoorlijk last van.

laat niet snel van zich horen, want simpel gaat zoiets niet. Het is langdurig en hardnekkig en is tijd t nu eens op te lossen. En op z’n minst mensen hierin tegemoet te komen..
 

Reputatie 1

Alex,

Bedankt voor je reactie. Heb het nog ‘s nagekeken op dit forum. De eerste melding van dit probleem stamt van ruim 2 jaar geleden. En nu meld je:

We hebben dit probleem in onderzoek en verwachten dat dit spoedig aan onze kant opgelost wordt, hopelijk later deze maand.
 

Je vind het toch niet erg als ik hier nog niet zo zeker van ben  :smirk:

Reputatie 1

Je vindt, bedoel ik

Hi @Marezaten,

Dat vind ik zeker niet, dat mag je helemaal zelf weten :wink:

Problemen of meldingen kunnen terug komen na verloop van tijd om wat voor reden dan ook. De melding die je krijgt is natuurlijk ook gewoon een ‘functie’ van de app. Dit exacte probleem is dan ook niet al twee jaar oud. Daarnaast is dit issue lastig, omdat het ook ‘gewoon’ kan voorkomen als je wél het maximaal aantal streams hebt bereikt. In alle gevallen moet je me geloven dat dit probleem echt bekend is en we dus op korte termijn hopen te fiksen.

Reputatie 1

Ik ben van nature een optimistisch mens dus ik wacht met spanning het einde van de maand af.

Scepsis was ook een beetje ingegeven door een eerder antwoord van je: Voor jou, @bjs, is het dan inderdaad wel opvallend dat het tíjdens een programma gebeurt, terwijl je hem alleen gepauzeerd hebt en jij als enige kijkt.

Het probleem van bjs is namelijk exact het door mij aangemelde probleem (dus hoezo opvallend?)

Overigens hebben alle andere suggesties (wachtwoordwijziging, 5 dagen wachten) geen verbetering gebracht.

dank u marezaten voor uw bericht. gister was ik helemaal blij toen ik dacht dat de melding veroorzaakt zou kunnen worden doordat ik het scherm dichtklap nadat ik op pauze had gedrukt.
dus, scherm open laten staan. programma op pauze. even eten. doorkijken gaat niet, weer die 3 streams melding. ik kijk dus als enige, alle tips uitgevoerd van Ziggo. het probleem blijft bestaan.
Alex, zijn er al vorderingen in vinden van oplossing? kunnen we U nog van hulp zijn, buiten de reeds uitgevoerde acties?

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb dat ook. Vorig jaar kon ik nog naar drie streams kijken op mijn computer, dan stopte het zo nu en dan met “maximum bereikt”, maar nu krijg ik het al als ik TV kijk en dan in een ander window het TV overzicht oproep. Laat staan dat ik probeer naar meerdere streams te kijken. Erg irritant. 

ik reageer nog maar een keer. gaat het helpen?
sorry ziggo, maar het is echt een groot probleem en ‘proberen op te lossen’ voor het einde van de maand juni 2020 duurt me nu echt te lang.
te weten: naast het probleem ‘maximum aantal streams bereikt’ duikt nu ook weer een oude vertrouwde op, te weten ‘helaas, de video kan op dit moment niet worden worden afgespeeld …  herstart video’. ik klik op herstart, gevolg … herhaling melding ‘helaas, de video kan op dit moment niet worden worden afgespeeld …  herstart video’
ik neem aan dat jullie super goede programmeurs en website deskundigen in dienst hebben. 
wat zeggen zij ervan? kunnen jullie hun ervaringen melden in dit forum? wie weet kunnen forumleden jullie helpen met net die ene niche gedachte/idee die het geheel vlot trekt.
beloning, een maand gratis Ziggo abono.

ik kijk nu tijdelijk op het KPN online TV kijken abono van mijn relatie. geen problemen. maar, de toegankelijkheid van Ziggo mis ik. een big plus dus voor ziggo. daar ben ik heel erg tevreden over.
Ziggo, voorkom dat abonnees overstappen naar KPN en los dit binnen enige dagen op en niet ‘voor het einde van de maand’.
ik ben groot fan van jullie, dus stel me svp niet teleur. heel veel succes met het oplossen.
vraag uw leden om input! zodat we dit samen kunnen fixen.

 

naar aanleiding van mijn vorige post … een automatische mail van Ziggo.
Mag ik niet op reageren, immers automatisch gegenereerd door Sander, moderator.
Sander, wat vind jij als moderator van de situatie? Waar is Alex die dit probleem onder handen had?
ik citeer: ‘Leuk dat je de Community aan het ontdekken bent!’
huh? ontdekken? ik heb gewoon een verzoek, een vraag, een ... klacht.
verder: ‘Dat maakt je een echte 'Gedreven Ontdekker'.’
werkelijk, werkelijk, werkelijk?
de automatische response mail komt als ‘compleet niet in contact met je klanten zijn’ over.
ik ben groot voorstander van automatisering, maar sla de plank svp niet volledig mis.
wat te doen? 

Reageer