Serkan Ziggo wrote:
@Hanja,
We hebben zelf ook het vermoeden dat het een en ander mis gaat met On Demand content, maar hebben nog geen duidelijk beeld van het probleem. Ik denk dat een monteur geen zin heeft, als je het ook ervaart met de app. Dan zit het probleem in de aangeleverde content.
Om de problemen snel te herkennen ontvang ik graag voorbeelden d.m.v. de volgende vragenlijst, dan kan ik het ook in 1 keer doorgeven. Alvast bedankt.
Welk apparaat speelt het mee?
Versie app/browser:
Welk zender?
Welk programma?
Tijdstip programma:
Zie ook mijn laatste post https://community.ziggo.nl/online-tv-kijken-96/replay-ziggo-go-app-windows-10-werkt-niet-goed-17245/index1.html#
Dit is uitdrukkelijk GEEN klantenprobleem maar een ZIGGO probleem. Teveel mensen hebben tegelijkertijd met dezelfde programma's problemen terwijl ze of de horizon box gebruiken of de windows 10 ziggo go app of de website... Een paar minuten kun je kijken en dan is het over. Herinstalleren en andere gemakkelijke antwoorden lossen niets op.
Vandaag kan ik bvb. De Wereld Draait Door maar tot 28 minuten terugkijken, daarna spring ik weer naar live. Normaal is het in de eerste paar minuten dus misschien dat het deze keer lokaal is...? Anderen kunnen dit bevestigen.
Welk apparaat speelt het mee? Windows 10
Versie app/browser: Ziggo Go
Welk zender? Ned 1
Welk programma? DWDD
Tijdstip in programma: 28:08 (19h29)