Klaar met alle streaming mislukkelingen van Ziggo GO. Chromecast en airplay allebei niet mogelijk

• 14 juni 2019
  • 3 Reacties
  • 232x Bekeken

Ik heb nu al 6 maanden problemen met het casten naar een chromecast vanaf alle apple apparaten. Dit kan een fout zijn vanaf apple(terwijl alle andere apps het wel perfect doen). Alle oplossingen op de fora al geprobeerd zonder enig geluk.

Nu is airplay 2 op meerdere samsung tv's verschenen en wederom werkt bij alle andere apps alles naar behoren behalve de ziggo go app.

Ik snap best dat er dingen niet helemaal doen en dat het lastig is om nou uit te vinden waar het probleem precies ligt. Maar als je de reactie van alle mods op de site leest word je daar niet vrolijk van. Alsof wij met de problemen het verkeerd hebben en het niet aan de ziggo app ligt. Dat het met alle apps die aangeven deze technologie te ondersteunen wel werkt behalve ziggo en het om meerdere streaming methodes gaat (chromecast en airplay), kunnen we er niet meer om heen en onderkennen waar het mis gaat.

Mijn vraag is waarom dit niet eerlijk toegegeven word en er eindelijk serieus naar gekeken word. Ik voel mij als betalende klant helemaal niet serieus genomen..

3 Reacties

Reputatie 7
Hoi @stefa93
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik weet niet of het aan Ziggo ligt maar hier heb ik Ziggo Go app en stream gewoon naar mijn Apple TV, geen enkel probleem. Dat doe ik met een iPhone X en mijn iPad Pro. En helemaal geen last van problemen of iets. Chromecast heb ik geen ervaringen mee.

Je hebt alles gelezen dus ik hoef je niet te vertellen dat het niet mogelijk is om Replay TV te bekijken, maar wel gewoon live beelden. Tenminste, hier werkt het prima! Heb je echt alles al gedaan om het te verhelpen? App delete, opnieuw installeren - wel op juiste wifi kanalen? Werkt het bij een ander wel (als je daar deze gebruikt en streamt via Apple TV of Chromecast?)

Noem even zo wat dingen op. Eigenlijk zou ik het ook niet weten want hier werkt het echt perfect en heb er geen problemen mee.
Reputatie 7
Hallo @stefa93

Welkom op de Ziggo Community. Erg vervelend dat het al maandenlang mis gaat met casten. Super om te zien dat je al hulp van Energieboy krijgt.

Om je goed te helpen is hij erg benieuwd wat je zelf al hebt gedaan en geprobeerd. We horen het graag, dan kunnen we namelijk goed op weg helpen.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi @stefa93
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik weet niet of het aan Ziggo ligt maar hier heb ik Ziggo Go app en stream gewoon naar mijn Apple TV, geen enkel probleem. Dat doe ik met een iPhone X en mijn iPad Pro. En helemaal geen last van problemen of iets. Chromecast heb ik geen ervaringen mee.

Je hebt alles gelezen dus ik hoef je niet te vertellen dat het niet mogelijk is om Replay TV te bekijken, maar wel gewoon live beelden. Tenminste, hier werkt het prima! Heb je echt alles al gedaan om het te verhelpen? App delete, opnieuw installeren - wel op juiste wifi kanalen? Werkt het bij een ander wel (als je daar deze gebruikt en streamt via Apple TV of Chromecast?)

Noem even zo wat dingen op. Eigenlijk zou ik het ook niet weten want hier werkt het echt perfect en heb er geen problemen mee.

Hier hetzelfde. Zojuist go app op ipad air2 gezet. Vervolgens openen, op symbool drukken en streamen naar apple tv. Vlekkeloos. Wel flink balen dat Steffa93 dit nog niet kan. Ben benieuwd waar bij hem het euvel ligt.

Reageer