Beantwoord

Kan niet terug kijken naar Nieuwsuur van afgelopen week

• 22 maart 2020
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb media box next. En wil op smartphone thuis de uitzendingen van Nieuwsuur van deze week terug kijken. Krijg melding dat dat niet mogelijk is en vermelding 2031. Wat is dat?

icon

Best beantwoord door Be rt 24 maart 2020, 23:42

Ik vermoed dat er wat fout gegaan is met de gids i.v.m. allerlei extra uitzendingen over het virus.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Hi @NellekeD. Ik ben direct aan het testen geslagen voor je! Gaat dit om afgelopen zaterdag? Het lijkt erop dat er per ongeluk een aflevering van 22:00 instaat, want er was om 22:00 geen uitzending van Nieuwsuur. Het lukte mij inderdaad ook niet om deze af te spelen. Hetzelfde geldt voor zondag 22:00. De andere uitzendingen kan ik wel zonder problemen uitzenden, kun je dat bevestigen?

Wat fijn dat je de moeite hebt genomen. En inderdaad dat was het?!. Want met andere uitzendingen gaat het goed. Ziggo wat last van uh ..😁

Ik vermoed dat er wat fout gegaan is met de gids i.v.m. allerlei extra uitzendingen over het virus.

Goedemorgen @NellekeD, 

@Be rt heeft helemaal gelijk. De wijzigingen van de programmering zijn helaas niet meegenomen in de tv gids. Top dat je zo oplettend bent, thanks daarvoor!