destel

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan maar enkele minuten kijken

Vorige week wilde ik utopia kijken via go, en vandaag voetbal, maar kan maar 7 minuten van de 90 kijken.
109 Reacties 109
samsam

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hetzelfde! Ik zie dat programma's die ik later wil zien, dus via Replay TV, zoals Het Journaal of het Sportjournaal, vast lopen na een minuutje of 12, soms 15. Ik kan niet verder, het programma gaat live verder, als het nog gaande is. Opnieuw de applicatie starten helpt niet, dus wat is hier nu weer aan de hand??
stadgrunneger

Level 4
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hier ook precies hetzelfde.
Ik heb eerlijk gezegd de indruk dat Ziggo soms 'interne' instellingen verandert, terwijl met de betreffende instelling geen problemen zijn... waardoor nieuwe problemen ontstaan.
destel
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Serkan,

Probleem is nog steeds aanwezig.

win7/10, inetexplorer/mozilla, ziggogo tvgids replay tv, foxsport 3, ajax-az, 20.45u woensdag 5 april.

max 38min afspeelbaar.

(In tegenstelling tot herhaling foxsport 5 23.00u doet het prima)

Wat is hier aan de hand?
stadgrunneger

Level 4
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik had het gisteravond (donderdag dus) toch ook weer.
Win10, int.explorer én ziggo go app, nieuwsuur npo2 en pownews flits npo3.
De programma's waren niet terug te kijken, of hooguit een aantal minuten.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
@destel,

Welk apparaat speelt het mee? Windows 10 // Ziggo Go app
Versie: 2.2.3.13388
Welk zender? Fox Sports 3
Welk programma? Az-Ajax
Tijdstip programma: 05-04-2017 || 20:45

Bedankt voor je input. Ik heb de wedstrijd doorgespoeld tot minuten 38 en daarna stopt de stream ook, zoals je aangeeft. Ik heb ook bekeken wat de Ziggo Go app doet, i.c.m. een Android toestel en daar is overduidelijk te zien dat het een opname is van 38 min. en 36 seconde.

Om het gemakkelijker voor ons allen te maken heb ik het template voor je ingevuld en zie ik de voorbeelden opnieuw op dezelfde manier aangeleverd worden. (Indien van toepassing) Ik ga dit in ieder geval doorgeven aan het team dat hiervoor verantwoordelijk is.

@stadsgrunnerger,
Ik wil heel graag dat jullie de template invullen zoals ik dat net ook heb gedaan om een voorbeeld te geven. Ik heb Nieuwsuur van 6 april, 22:00 uur op mijn Android telefoon afgespeeld en het programma lijkt volledig opgenomen te zijn. Misschien kijk ik naar de verkeerde programma, of met het verkeerde platform en daarom heb ik meer input van jullie nodig, het template moet daarbij helpen.


Welk apparaat speelt het mee?
Versie app/browser:
Welk zender?
Welk programma?
Tijdstip programma:
stadgrunneger

Level 4
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het was het goede programma (er is maar één Nieuwsuur en ook maar één Pownews flits... op maar één tijdstip gisteravond, respectievelijk 22:00 NPO 2 en 22:15 NPO 3).
Ik heb inmiddels tijd gehad om het weer te proberen af te spelen, en beide programma's werken inderdaad nu wel.
Dus de dag erna werkt het blijkbaar wel, maar op de dag zelf zijn bij mij in elk geval sommige programma's helaas dus nog steeds niet af te spelen... of slechts ten dele.
Overigens kijk ik vrijwel nooit naar commerciële zenders (zoals bv. Fox Sports), dus daar kan ik eigenlijk niets over zeggen.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Hi stadgrunneger,

Bedankt voor je input. Ik zal jullie bevindingen gaan delen. Als er meer voorbeelden zijn, dan hoor ik het wederom graag!
Hanja

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hier precies hetzelfde. Heb zojuist gebeld en ze sturen een monteur. Vraag me alleen af of dat helpt, want het probleem ligt blijkbaar niet hier, maar bij ziggo zelf.
Hanja

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hier precies hetzelfde. Heb zojuist gebeld en ze sturen een monteur. Vraag me alleen af of dat helpt, want het probleem ligt blijkbaar niet hier, maar bij ziggo zelf. Heb die problemen via de app, maar ook als ik direct via de mediabox op de tv terugkijk.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
@Hanja,
We hebben zelf ook het vermoeden dat het een en ander mis gaat met On Demand content, maar hebben nog geen duidelijk beeld van het probleem. Ik denk dat een monteur geen zin heeft, als je het ook ervaart met de app. Dan zit het probleem in de aangeleverde content.

Om de problemen snel te herkennen ontvang ik graag voorbeelden d.m.v. de volgende vragenlijst, dan kan ik het ook in 1 keer doorgeven. Alvast bedankt.

Welk apparaat speelt het mee?
Versie app/browser:
Welk zender?
Welk programma?
Tijdstip programma:
Hanja

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
We zijn een paar dagen afwezig, ik kan dus niet controleren welke zender, wanneer, hoe laat en zo. Ik heb wel zaterdagavond via de mediabox rechtstreeks terug gekeken, en dat werkte toen opeens wel weer perfect. Ik heb ook een programma in replay gekeken, en ook dat werkte zaterdagavond weer. We dachten dat het opgelost was. Ik heb daarna niet meer kunnen controleren, en we zijn pas woensdag weer thuis. Ik ga in elk geval de monteur afzeggen, denk ook dat die niks kan doen. Bedankt voor je reactie
schonkeren

Level 1
  • 174Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes
Serkan Ziggo wrote:
@Hanja,
We hebben zelf ook het vermoeden dat het een en ander mis gaat met On Demand content, maar hebben nog geen duidelijk beeld van het probleem. Ik denk dat een monteur geen zin heeft, als je het ook ervaart met de app. Dan zit het probleem in de aangeleverde content.

Om de problemen snel te herkennen ontvang ik graag voorbeelden d.m.v. de volgende vragenlijst, dan kan ik het ook in 1 keer doorgeven. Alvast bedankt.

Welk apparaat speelt het mee?
Versie app/browser:
Welk zender?
Welk programma?
Tijdstip programma:


Zie ook mijn laatste post https://community.ziggo.nl/online-tv-kijken-96/replay-ziggo-go-app-windows-10-werkt-niet-goed-17245/index1.html#

Dit is uitdrukkelijk GEEN klantenprobleem maar een ZIGGO probleem. Teveel mensen hebben tegelijkertijd met dezelfde programma's problemen terwijl ze of de horizon box gebruiken of de windows 10 ziggo go app of de website... Een paar minuten kun je kijken en dan is het over. Herinstalleren en andere gemakkelijke antwoorden lossen niets op.

Vandaag kan ik bvb. De Wereld Draait Door maar tot 28 minuten terugkijken, daarna spring ik weer naar live. Normaal is het in de eerste paar minuten dus misschien dat het deze keer lokaal is...? Anderen kunnen dit bevestigen.

Welk apparaat speelt het mee? Windows 10
Versie app/browser: Ziggo Go
Welk zender? Ned 1
Welk programma? DWDD
Tijdstip in programma: 28:08 (19h29)
stadgrunneger

Level 4
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Exact hetzelfde hier met DWDD!
Het blijft steken bij ca. minuut 28.
Behalve met de Ziggo Go app bij mij ook niet via de browser (Internet Explorer).
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
stadgrunneger wrote:
Exact hetzelfde hier met DWDD!
Het blijft steken bij ca. minuut 28.
Behalve met de Ziggo Go app bij mij ook niet via de browser (Internet Explorer).

Welk apparaat speelt het mee? HB en TC en Ziggo app.
Versie app/browser: 2.2.3.13388
Welk zender? NPO1
Welk programma? De Wereld Draait Door
Tijdstip programma: 19:00 uur
Tijdstip vastloper: 19.28 uur
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Goedemiddag,

Ik neem aan dat we het over de uitzending van gisteren 10-04-2017 hebben. Ik heb dat zojuist weer getest en nu lijkt hij het wel volledig af te kunnen spelen. Kunnen jullie dat ook bevestigen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
11-04-2017 22:07 uur.
Welk apparaat speelt het mee? Ziggo app.
Versie app/browser: 2.2.3.13388
Welk zender? NPO1
Welk programma? De Wereld Draait Door
Tijdstip programma: 19:00 uur 10-04-2017
Tijdstip vastloper: 19.28 uur

Meerdere malen:


En meerdere malen:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Serkan Ziggo wrote:
Goedemiddag,

Ik neem aan dat we het over de uitzending van gisteren 10-04-2017 hebben. Ik heb dat zojuist weer getest en nu lijkt hij het wel volledig af te kunnen spelen. Kunnen jullie dat ook bevestigen?

Op de TC kan ik dat bevestigen.
ellnsbv

Level 5
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Welk apparaat speelt het mee?
Android telefoon / android tv / android media box / horizon box

Versie app/browser:
ziggo go app laatste versie

Welk zender?
Voornamelijk npo 1, 2 en 3

Welk programma?
Bijna alle programma's

Zogauw ik een programma in replay tv aanklik krijg ik bijna altijd de melding: je hebt een abbonement op replay tv nodig. Dan ga ik terug naar de lijst met programma's om vervolgens weer het zelfde programma aan te klikken en dan kan ik het programma wel afspelen.

Dan heb ik regelmatig dat je maar 7 minuten kan kijken van een programma dat een uur duurt. Heb ik dit probleem niet dan gebeurt het ook heel vaak dat het programma ineens stopt en gaat laden en daarna het geluid helemaal niet meer synchroon loopt zoals bijv gisteravond met jules unlimited op npo3.

Ook vaak de melding u kunt deze video niet afspelen (terwijl t een programma van de publieke omroep betreft dus bijna altijd moet zijn af te spelen)

Al met al een zeer amateuristische app!

Als een bedrijf/app als netflix zulke problemen had, dan had dit hun veel klanten gekost, maar gek genoeg heeft ziggo hier geen last van ondanks de vele klachten die ik de laatste tijd over ziggo hoor en ervaar!

de problemen zijn vooral begonnen toen er weer eens een naamswijziging moest komen en daar een compleet nieuwe app voor moest komen. Horizon go had ook zo z'n problemen maar zo slecht als met ziggo go heb ik nog niet meegemaakt!
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Bedankt voor jullie input. Ik ontvang nog steeds graag voorbeelden van jullie, waarbij het template volledig is ingevuld, we houden dit topic goed in de gaten en proberen de voorbeelden zo snel mogelijk door te zetten.

Het lijkt erop dat de content de volgende dag wel goed beschikbaar is, dus het is voor ons belangrijk om snel te kunnen handelen, zodat we de juiste voorbeelden kunnen aanleveren.

Uitgelicht topic