Loes van Peters

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan downloads in ziggo go niet bekijken: Geen Toestemming

Ik kan via Ziggo Go wel TV kijken, en programma's downloaden, maar die downloads vervolgens niet bekijken. Hij geeft dan de melding: Geen toestemming, je hebt een abonnement nodig om dit te kunnen bekijken. Diezelfde aflevering kan ik Live wel bekijken, maar ik ga zo op vakantie en neem ze graag mee. Kan iemand mij helpen? Ik heb al uitgelogd en opnieuw ingelogd, de app is volledig geupdate, dus daar ligt het niet aan. Er is ook geen storing op de storingschecker te zien. 

3 Reacties 3
Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

Hoi Loes, goedemorgen.

Welkom hier op de Ziggo Community! 

Begrijpelijk dat je de gedownloade afleveringen op vakantie wilt bekijken, daar is het uiteindelijk ook voor bedoeld. Flink irritant dat dit dus niet lijkt te werken 😞 

Zo te lezen heb je er zelf al de nodige energie ingestoken, om het op te lossen. Jammer dat dit nog niet tot het gewenste resultaat geleid heeft. Heb je toevallig ook een ander apparaat waarop Ziggo GO geinstalleerd staat? Zo ja, wil je eens testen of je daarop wel een download af kunt spelen? Mocht dat wel slagen, installeer dan de Ziggo GO app eens in zijn geheel opnieuw, op het apparaat waarop je de ‘Geen toestemming, je hebt een abonnement nodig om dit te kunnen bekijken’ melding krijgt.

Houd ons via dit topic maar even op de hoogte. En in ieder geval een hele prettige vakantie gewenst!

Loes van Peters
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de app helemaal opnieuw geïnstalleerd, dat hielp niet. Meerdere malen opnieuw inloggen ook niet. Op mijn iPhone lukt het wel, met hetzelfde account. De iPad heeft iOS 13 en is van de vijfde generatie. De ziggo go app loopt sowieso steeds vast, of in ieder geval: reageert steeds niet, dus misschien heeft dat er ook mee te maken. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Loes van Petersen

Als het op je iPhone wel lukt om terug te kijken dan is er in elk geval niets mis met je account. Je kan maximaal 3 apparaten tegelijk registreren om downloads te bekijken, zijn er op het moment al 3 apparaten geregistreerd dan kan het goed zijn dat je deze foutmelding krijgt. Ik ben dan ook benieuwd of je op nog meer apparaten gebruik maakt van Ziggo Go en dan met name of deze ook geregistreerd zijn voor het kijken van downloads. 

Uitgelicht topic