Beantwoord

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

  • 16 augustus 2020
  • 125 reacties
  • 8138 keer bekeken

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

icon

Best beantwoord door Alex Ziggo 18 augustus 2020, 14:01

Hi allen,

Er zijn op dit moment enkele situaties mogelijk waardoor je niet kunt inloggen bij Ziggo GO en wel bij Mijn Ziggo. De twee voornaamste oorzaken zijn:

-Je bent overgestapt op een abonnement met de Mediabox Next of de nieuwe Mediabox XL-software

-Je hebt Mijn Ziggo & My Vodafone samengevoegd

Val je onder één van deze twee situaties? Meld het hier en we gaan voor je aan de slag.

Heb je niets recent gewijzigd? Controleer dan je gebruikersnaam en reset je wachtwoord via deze link. Controleer verder of je gebruik maakt van de meest recente app-versie en je niet op een VPN-netwerk zit. Werkt het daarna nog steeds niet? Laat het ons weten!

Kun je wél inloggen, maar loop je tegen een ander probleem aan? Start dan een nieuw topic.

 

*Dit bericht is aangepast op 11 november*

Bekijk origineel

125 Reacties

Hi @Bart1024,

Er lijken wat synchronisatieproblemen te zijn bij nieuwe abonnementen. Ik verwacht dat zodra de eerste factuur is verschenen, alles direct werkt. Dat is in jouw geval donderdag. Mogelijk al eerder; wil je het dan nog eens testen? 

Zodra je producten & facturen niet meer grijs zijn in Mijn Ziggo, werkt Ziggo GO inderdaad ook.

Hi @Nana.K - Goed dat je je hier meldt, welkom!

Erg frustrerend natuurlijk :disappointed_relieved: Even voor de zekerheid; kom je de gehele app niet meer in of gaat het ergens anders mis? Ik zie wel dat Movies & Series XL bij jou iets langer op zich laat wachten. Als je ook al niet in de app komt, heeft het inderdaad dezelfde oorzaak en zet ik het door!

Reputatie 1

@Alex Ziggo Thx! Goed te horen dat onderliggende probleem nu is verholpen en dat mijn normale email adres nu weer geheel "vrij" is als accountnaam om weer te gaan gebruiken :-)

Hallo,

Ik kan melden dat Ziggo Go op mijn telefoon en computer het weer doen.

Ik weet niet wat jullie gedaan hebben maar bij deze wil ik jullie bedanken.

Groet edkoops 

 

 

@Alex Ziggo Donderdag 17 september de overstap gemaakt van alleen “Televisie” naar “Alles-in-1”. Donderdagavond het modem en de Next geïnstalleerd, geen problemen. Ziggo Go deed het gewoon, wijziging abonnement was nog niet doorgevoerd in Mijn Ziggo.

 

Zondag nog steeds geen problemen, abonnement nog niet gewijzigd in Mijn Ziggo.

 

Maandagmorgen rond 12.00 uur zag ik dat in Mijn Ziggo het nieuwe abonnement zichtbaar was. Heb Ziggo Go geopend om te bekijken of de Next erin zichtbaar was. Maar de inlog in Ziggo Go mislukte steeds. Zowel in de app als in de webversie van Ziggo Go. In Mijn Ziggo steeds kunnen inloggen.

Het lijkt er dus op dat sinds mijn abonnement in Mijn Ziggio is gewijzigd naar Alles-in-1, ook Ziggo Go het niet meer doet.

 

Je mag Mijn Ziggo voor mij  best resetten om te proberen (maar lees hierboven al dat dit niet werkt). Dan wel graag even een seintje naar mij als ik nieuwe inlog moet gaan aanmaken. En ik ga ervan uit dat mijn inlog voor dit forum dan niet verandert. Wil wel contact kunnen houden natuurlijk.

 

Probleem ontdekt om 21.00 op 21-09-2020

In de app. dacht ik te zien dat er een link bestaat met de madiabox. Deze was naar mijn mening niet aangepast na wisseling van box.

Hi @Arjan_b, goed dat je je hier meldt, welkom!

Frustrerend dat het al zo lang duurt. We zien de meldingen vooral voorbij komen bij klanten die zijn overgestapt naar de Mediabox Next, maar ook bij de software-update van de Mediabox XL. Dat laatste is bij jou dus het geval. Ik heb je situatie toegevoegd aan het ticket en hoop dat dit spoedig wordt opgelost!

@Chris013 - Helaas speelt de storing nog, we zijn er druk mee bezig!

Dag @Alex Ziggo inmiddels zijn we een maand verder en heb ik nog geen nieuws over de situatie laat staan een oplossing. Het begint behoorlijk vervelend te worden! Zeker omdat ik al 2 maanden aan het bellen was met de klanten service hierover voor dat ze me hiernaartoe doorverwezen.

Ik wil graag een oplossing horen of in ieder geval niet het gevoel krijgen dat jullie hier niks mee doen! Daarnaast zou een compensatie op zijn plaats zijn lijkt me.

Ik hoor graag van je.

Gr. Chris

Hi @Hansheem & @Kwakwasi, goed dat jullie je hier melden!

Zijn er onlangs wijzigingen geweest bij ofwel het abonnement/apparatuur (bijvoorbeeld Mediabox Next of software Mediabox XL) ofwel een samenvoeging van Mijn Ziggo & My Vodafone?

Geen wijzigingen @Alex Ziggo, twee weken geleden werkte het nog in de app. 

Reputatie 1

Sinds vanmiddag kan krijg ik op mijn tablet de error dat de video niet beschikbaar is (146) op mijn Nvidia Shield doet hij het gewoon wel.

Geen idee waarom het niet werkt. 

Donderdag 17 update naar mediabox next / geïnstalleerd . Zondag doorgevoerd in uw administratie / mijn ziggo.

Gisteren mijn login-naam en ww. gewijzigd, heeft niet geholpen.

Bij poging tot inloggen in ZiggoGo op iPad steeds:

Als mijn account verwijderd wordt, moet ik dan, bij het aanmaken van een nieuw account voor mijnziggo, dit account koppelen aan mijn klantnummer? Verandert er niets aan login voor deze site?

Hraag seintje naar mij als account reset is….maar helpt dat?

Top, werkt gelukkig weer. Bedankt!
 

Ik heb vergelijkbare issues op mijn Ziggo Go. Zowel op mijn S9 (android) telefoon, laptop als desktop is het niet mogelijk in te loggen op mijn account. De melding is “Momenteel is het niet mogelijk in te loggen. Probeer het later nog eens". Dit duurt ongeveer al ruim 2 weken.

 

Heb vorige week een uur met de servicedesk aan de telefoon gehangen, vanalles doorgelopen; oorzaak lijkt niet bekend te zijn. Het werkt nog steeds niet.

 

Wachtwoord en gebruikersnaam aangepast en gereset. Alle apparaten zijn up-to-date (overigens: op alle devices hetzelfde probleem). Inloggen op Mijn Ziggo-account gaat wel goed; het apparaat en de abonnementen zijn correct zichtbaar in Mijn Ziggo-omgeving. Serienummers kloppen. Op de Mediabox XL kan ik netjes interactieve TV gebruiken, On Demand lijkt ook te werken. Geen verhuizingen, geen wisselingen van apparatuur, geen abonnementswijzigingen, niks.

 

Het enige wat voor mij gewijzigd is, is dat ik voor de Mediabox XL recent een nieuwe software update heb gehad. Rond die tijd is het ongeveer begonnen.

Bij mij ook exact hetzelfde probleem

Hi @feuth1,

Jij valt niet onder één van de eerder aangehaalde situaties. Kun je ook niet inloggen en zo nee, welke melding krijg je?

Reputatie 1

@Alex Ziggo Heb een nieuw account nu met een reserve email adres aangemaakt. Het goede nieuws: Ik kan daarmee weer inloggen op mijnziggo en nu ook op ziggogo waar het om begonnen was. Het slechte nieuws: Ik kan op mijnziggo mijn accountnaam  niet terug wijzigen naar mijn normale email adres omdat dit account "al in gebruik is", maar het was toch verwijderd??? Graag deze accountnaam dan ook echt verwijderen....

 

 

 

 

 

zelfde probleem hier melding is Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct sinds een maand  er zijn ziggo medewerkers mee bezig geweest en die zouden terugbellen wat nooit gebeurt is, nu net met Zwanet gebeld om via https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go. in te loggen maar ook daar lukt het niet, ik heb zelfs een nieuw account aangemaakt 4 weken geleden maar ook daarmee lukt het niet


na een mailtje van een zekere Tim van ziggo, met een link om een nieuw WW in te stellen werkt het nu voor het eerst wel, ik had dit overigens zelf ook een aantal keren geprobeerd en toen werkte het niet

Bij mij hetzelfde probleem.

Vorige week overgestapt van alleen Televisie naar Alles in 1. Overstap was geen probleen, alles werkte gewoon. Tot afgelopen zondagavond ook geen probleem met Ziggo Go. Wijziging abonnement was nog niet zichtbaar in Mijn Ziggo.

Gisteren kon ik ineens niet meer inloggen in Ziggo Go (niet in de app en niet via de browser), wel gewoon in Mijn Ziggo. Zag toen ook dat mijn nieuwe abonnement is Mijn Ziggo stond (dus niet grijs gemarkeerd maar gewoon aanwezig). Zit hier een relatie tussen?

Klantenservice vertelde gisteren dat het probleem bekend was en opgelost wordt. Ik heb nu een duurdetr abonnement bij Ziggo maar niet alle faciliteiten die beloofd zijn.

Graag een spoedige oplossing.

 

Ik kan ook weer inloggen met mijn Ziggo Go app maar nu heb ik geen beeld meer met mijn mediabox Next??

Ik heb vanmorgen mijn account gereset met de klantenservice deze heeft mij verwijderd en ik heb vervolgens een nieuw account aangemaakt met dezelfde gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord heb wel een andere gebruikersnaam geprobeerd maar werd niet geaccepteerd .

Verder al zoveel nieuwe we geprobeerd de afgelopen tijd dat ik bijna de weg kwijt ben ,app ook al 2 keer opnieuw geïnstalleerd helpt ook niet .

Vind wel in diagnostiek bij mqtt brokker de melding disconected.

Weet niet of dat er wat mee te maken heeft

Reputatie 2

Vanavond had ik een ingeving of voldoende moed om het nog eens te proberen en zie daar: ik kon weer ZiggoGo kjken op mijn Motorola smartphone, Android TV en zelfs op het tablet.

Maar op mijn Nokia met Android 10 en actuele app bleef het bij 

Not available

Sorry, the video cannot be played at this time. (-2031)

 

Ik heb de app verwijderd om het op een later tijdstip opnieuw te installeren en hopelijk werkt dat dan ook.

 

 

 

[off-topic]

Inloggen op dit forum met mijn ziggo account gaat trouwens ook alles behalve soepel. Als ik de juiste gegevens heb ingevoerd moet ik tweemaal op inloggen klikken anders gebeurd er niks. Dan moet ik zelf weer het forum opzoeken waarna ik nog steeds niet als ingelogd verschijn. Eerst nog een keer op inloggen klikken en dan eindelijk ben ik ingelogd.

Zie er ook onder staan mqtt cpe status Unknown box .

Ik meld het maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft hoor

Bedankt voor je snelle reactie. Ongelooflijk dat dit zo lang duurt; sorry daarvoor. Ik heb het opnieuw geëscaleerd naar de verantwoordelijke afdeling. Ik hoop binnen 1 á 2 dagen meer te horen.

Ziggo go app werkt niet sinds we een upgrade van mediabox xl hebben geinstalleerd

Bij inloggen krijg ik een melding, inloggen mislukt probeer het later nog eens.

Ik heb al het ww veranderd en de app opnieuw geinstalleerd op de telefoon, maar niets helpt.

Maar aan alle berichten te zien heeft Ziggo een groot probleem. Ik zie dat deze storing al maanden aan de gang is. Ik heb gebeld met Ziggo, maar ze doen net of hun neus bloed. We kunnen verder niets voor u betekenen…… maar wel betalen.

Laat eens wat horen Ziggo en zorg dat het goed komt

Nog even en ik stap over, ben e wel klaar mee

Hi allen,

Voor het overzicht en eventuele nieuwe meldingen, heb ik het best answer hier aangepast naar de huidige situatie. In het kort kunnen er drie situaties zijn waardoor je nu problemen hebt bij het inloggen:

-Je bent overgestapt naar een abonnement met de Mediabox Next of nieuwe Mediabox XL-software.

-Je hebt Mijn Ziggo & My Vodafone samengevoegd

-Er is iets anders aan de hand

Wat betreft dat laatste punt, wil ik niet zeggen dat het individuele problemen zijn, maar moeten we wel eerst samen alle basiszaken uitsluiten.

@herkies - Bij jou zie ik geen wijziging dat onder punt 1 of punt 2 valt. Je kunt ook gewoon inloggen in de apps. Is het mogelijk dat je browser wellicht een verkeerd wachtwoord heeft onthouden? Wil je het eens in een andere browser testen?

@vansloneker - Geen recente wijziging, alleen een verhuizing. Maar als ik jouw bericht goed begrijp heeft het na de verhuizing eerst nog wel gewoon gewerkt? Wil je toch eens via deze link je wachtwoord aanpassen? Eventueel kan ik ook je account verwijderen, zodat je een geheel nieuwe aan kunt maken.

@jantheodoor - Helaas staat er inderdaad iets vast bij je abonnement, waardoor het nog niet goed herkend wordt. Hier wordt aan gewerkt, ik heb helaas nog geen verwachte oplostijd.

@Tumke20 - Je bent overgestapt naar een abonnement met de Mediabox Next. Ik heb je situatie doorgezet.

 

Goede morgen,

 

Ik zie dat dit probleem al bij meerdere mensen aanwezig is.

Is er nu eindelijk al een oplossing voor dit ?

Ik vind het zelf diep treurig dat er nog steeds geen oplossing is om in te loggen op de ziggo app , terwijl ik wel op het forum en eigen ziggo account kom in gelogd.

Factureren kunnen jullie gelijk ,maar iets oplossen ?????

Langzamerhand begin ik me af te vragen of het management andere prioriteiten stelt of dat de systeem beheerders niet  genoeg geleerd zijn voor al deze issues.

Gr. P

 

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Ben in juni verhuisd en afgelopen dagen zijn mijn Mediabox XL en Mediabox extra vervangen voor Next boxen. De hoofd Nextbox werkte direct maar voor de extra Next box Heb ik een aantal keren contact gehad met de klantenservice. Pas vanmiddag werkte die ook 100%.

ik krijg steeds de volgende melding

 

 

Reageer