Beantwoord

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

• 16 augustus 2020
  • 128 reacties
  • 8906 keer bekeken

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

icon

Best beantwoord door Alex Ziggo 18 augustus 2020, 14:01

Hi allen,

Er zijn op dit moment enkele situaties mogelijk waardoor je niet kunt inloggen bij Ziggo GO en wel bij Mijn Ziggo. De twee voornaamste oorzaken zijn:

-Je bent overgestapt op een abonnement met de Mediabox Next of de nieuwe Mediabox XL-software

-Je hebt Mijn Ziggo & My Vodafone samengevoegd

Val je onder één van deze twee situaties? Meld het hier en we gaan voor je aan de slag.

Heb je niets recent gewijzigd? Controleer dan je gebruikersnaam en reset je wachtwoord via deze link. Controleer verder of je gebruik maakt van de meest recente app-versie en je niet op een VPN-netwerk zit. Werkt het daarna nog steeds niet? Laat het ons weten!

Kun je wél inloggen, maar loop je tegen een ander probleem aan? Start dan een nieuw topic.

*Dit bericht is aangepast op 11 november*

Bekijk origineel

128 Reacties

Hi allen,

Voor het overzicht en eventuele nieuwe meldingen, heb ik het best answer hier aangepast naar de huidige situatie. In het kort kunnen er drie situaties zijn waardoor je nu problemen hebt bij het inloggen:

-Je bent overgestapt naar een abonnement met de Mediabox Next of nieuwe Mediabox XL-software.

-Er is iets anders aan de hand

Wat betreft dat laatste punt, wil ik niet zeggen dat het individuele problemen zijn, maar moeten we wel eerst samen alle basiszaken uitsluiten.

@herkies - Bij jou zie ik geen wijziging dat onder punt 1 of punt 2 valt. Je kunt ook gewoon inloggen in de apps. Is het mogelijk dat je browser wellicht een verkeerd wachtwoord heeft onthouden? Wil je het eens in een andere browser testen?

@vansloneker - Geen recente wijziging, alleen een verhuizing. Maar als ik jouw bericht goed begrijp heeft het na de verhuizing eerst nog wel gewoon gewerkt? Wil je toch eens via deze link je wachtwoord aanpassen? Eventueel kan ik ook je account verwijderen, zodat je een geheel nieuwe aan kunt maken.

@jantheodoor - Helaas staat er inderdaad iets vast bij je abonnement, waardoor het nog niet goed herkend wordt. Hier wordt aan gewerkt, ik heb helaas nog geen verwachte oplostijd.

@Tumke20 - Je bent overgestapt naar een abonnement met de Mediabox Next. Ik heb je situatie doorgezet.

Goede morgen,

Ik zie dat dit probleem al bij meerdere mensen aanwezig is.

Is er nu eindelijk al een oplossing voor dit ?

Ik vind het zelf diep treurig dat er nog steeds geen oplossing is om in te loggen op de ziggo app , terwijl ik wel op het forum en eigen ziggo account kom in gelogd.

Factureren kunnen jullie gelijk ,maar iets oplossen ?????

Langzamerhand begin ik me af te vragen of het management andere prioriteiten stelt of dat de systeem beheerders niet  genoeg geleerd zijn voor al deze issues.

Gr. P

Beste Alex,

Het is nu bijna al 3 weken geleden en van sommige mensen nog langer.

Komt er nu eindelijk eens actie op deze issue ?

Dit is niet wat wat jullie in het abonnement beloven.

Gr. P

Hi @jantheodoor,

Het staat helaas nog steeds vast :sweat:

@Alex Ziggo 

20 dagen geleden een bericht van je gezien, dat de reden dat ik niet op ziggo go kon inloggen wat dat er iets vast stond in mijn abonnement en dat er aan werd gewerkt, zou je nog eens de status willen navragen ? ik kan nog steeds niet inloggen

Reputatie 2

@Alex Ziggo na het herinstalleren enkele dagen terug werkte het inderdaad en ook nu nog, dankjewel voor je aandacht.

Hi @vansloneker,

Met de update die dinsdag is verschenen zou een groot deel van de -2031 foutmelding opgelost moeten zijn. Wil je het nog eens testen?

@bosman68 - Ik zie dat mijn collega jouw situatie inmiddels al heeft doorgezet.

Ziggo go app werkt niet sinds we een upgrade van mediabox xl hebben geinstalleerd

Bij inloggen krijg ik een melding, inloggen mislukt probeer het later nog eens.

Ik heb al het ww veranderd en de app opnieuw geinstalleerd op de telefoon, maar niets helpt.

Maar aan alle berichten te zien heeft Ziggo een groot probleem. Ik zie dat deze storing al maanden aan de gang is. Ik heb gebeld met Ziggo, maar ze doen net of hun neus bloed. We kunnen verder niets voor u betekenen…… maar wel betalen.

Laat eens wat horen Ziggo en zorg dat het goed komt

Nog even en ik stap over, ben e wel klaar mee

Reputatie 2

Vanavond had ik een ingeving of voldoende moed om het nog eens te proberen en zie daar: ik kon weer ZiggoGo kjken op mijn Motorola smartphone, Android TV en zelfs op het tablet.

Maar op mijn Nokia met Android 10 en actuele app bleef het bij 

Not available

Sorry, the video cannot be played at this time. (-2031)

Ik heb de app verwijderd om het op een later tijdstip opnieuw te installeren en hopelijk werkt dat dan ook.

[off-topic]

Inloggen op dit forum met mijn ziggo account gaat trouwens ook alles behalve soepel. Als ik de juiste gegevens heb ingevoerd moet ik tweemaal op inloggen klikken anders gebeurd er niks. Dan moet ik zelf weer het forum opzoeken waarna ik nog steeds niet als ingelogd verschijn. Eerst nog een keer op inloggen klikken en dan eindelijk ben ik ingelogd.

Hi @Alex Ziggo  bedankt voor de snelle reactie. Hoe kan ik dan het beste mijn gegevens wijzigen. Ik neem aan dat je daarmee bedoelt mijn inlog en wachtwoord. Ik maak verder geen gebruik van een VPN.

@Alex Ziggo bedankt voor de update. Gezien ik overgestapt ben op de next box en ik dus verwacht dat daar de crux ligt. Wat is dan de oplossing? Wellicht handig om dat te delen zodat andere welke ook de next box onlangs hebben gekregen dit wellicht kunnen proberen. Bij mij heeft iig NIET geholpen om wachtwoord en inlog te wijzigen. Wat kan ik dan wel doen om dit op te lossen als dit aan de next box ligt?

Zoals het nu lijkt is het helaas niet een oplossing die jij of ik kunnen uitvoeren. Dit moet op de achtergrond gefikst worden. De enige zaken die we kunnen uitsluiten zijn inmiddels genoemd: Maak geen gebruik van een VPN-verbinding, controleer en/of wijzig je gegevens en wees er zeker van dat je de laatste app-versie gebruikt.

@Alex Ziggo bedankt voor de update. Gezien ik overgestapt ben op de next box en ik dus verwacht dat daar de crux ligt. Wat is dan de oplossing? Wellicht handig om dat te delen zodat andere welke ook de next box onlangs hebben gekregen dit wellicht kunnen proberen. Bij mij heeft iig NIET geholpen om wachtwoord en inlog te wijzigen. Wat kan ik dan wel doen om dit op te lossen als dit aan de next box ligt?

Hi @Chris013 en anderen,

Mijn reactie duurde inderdaad iets langer dan verwacht omdat ik geen nieuws had en ik wel hoopte met iets te komen. Helaas. De betreffende storing is verder uitgeplozen: Een heel groot aantal kon opgelost worden nadat dit was doorgezet, maar helaas niet allemaal. Daar is een andere oorzaak voor. Ik heb daar helaas nog geen update over ontvangen en kan dus ook nog niets voor jullie betekenen, behalve aangeven dat er nog steeds aan wordt gewerkt. In sommige situaties heel schrijnend als het al zo lang duurt, maar ik kan het helaas niet mooier maken dan het is.

Een kleine aanvulling voor eventuele nieuwe meelezers: De melding ‘service niet beschikbaar’ is óók mogelijk als je gebruik maakt van een VPN of niet van de laatste Ziggo GO versie gebruik maakt. Controleer dit altijd.

@Alex Ziggo @Ziggo @Ziggo Community 

Het blijft verdacht stil hier!!

Hi allen,

Voor het overzicht en eventuele nieuwe meldingen, heb ik het best answer hier aangepast naar de huidige situatie. In het kort kunnen er drie situaties zijn waardoor je nu problemen hebt bij het inloggen:

-Je bent overgestapt naar een abonnement met de Mediabox Next of nieuwe Mediabox XL-software.

Wat betreft dat laatste punt, wil ik niet zeggen dat het individuele problemen zijn, maar moeten we wel eerst samen alle basiszaken uitsluiten.

@herkies - Bij jou zie ik geen wijziging dat onder punt 1 of punt 2 valt. Je kunt ook gewoon inloggen in de apps. Is het mogelijk dat je browser wellicht een verkeerd wachtwoord heeft onthouden? Wil je het eens in een andere browser testen?

@vansloneker - Geen recente wijziging, alleen een verhuizing. Maar als ik jouw bericht goed begrijp heeft het na de verhuizing eerst nog wel gewoon gewerkt? Wil je toch eens via deze link je wachtwoord aanpassen? Eventueel kan ik ook je account verwijderen, zodat je een geheel nieuwe aan kunt maken.

@jantheodoor - Helaas staat er inderdaad iets vast bij je abonnement, waardoor het nog niet goed herkend wordt. Hier wordt aan gewerkt, ik heb helaas nog geen verwachte oplostijd.

@Tumke20 - Je bent overgestapt naar een abonnement met de Mediabox Next. Ik heb je situatie doorgezet.

Goede morgen,

Ik zie dat dit probleem al bij meerdere mensen aanwezig is.

Is er nu eindelijk al een oplossing voor dit ?

Ik vind het zelf diep treurig dat er nog steeds geen oplossing is om in te loggen op de ziggo app , terwijl ik wel op het forum en eigen ziggo account kom in gelogd.

Factureren kunnen jullie gelijk ,maar iets oplossen ?????

Langzamerhand begin ik me af te vragen of het management andere prioriteiten stelt of dat de systeem beheerders niet  genoeg geleerd zijn voor al deze issues.

Gr. P

Hoi hoi, hier hetzelfde probleem.

Kan niet inloggen op mijn Ziggo go (mobiel of via Google tv ) maar wel op de site zelf. Ik heb nu inderdaad sinds 1 week wel de nieuwe next box. Kan het daar aan liggen @Alex Ziggo ? Zo ja hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt.

Gr leo

Reputatie 2

Hi allen,

Net zoals bij de anderen die het geprobeerd hebben werkt het resetten van het wachtwoord niet.
Wel kan ik nu inloggen op mijn geheel bijgewerkte Nokia smartphone, maar nog niets bekijken.

Er staat dan:

Not available

Sorry, the video cannot be played at this time. (-2031)

Ruim een maand geleden heb ik hier een melding gemaakt over het niet werken van ziggo go na het installeren van de next. In mijn vorige bericht had ik niet gemeld dat ik ook mijn account had gekoppeld aan vodafone. Ik lees dat het hier ook aan kan liggen. In de tussen tijd nog contact gehad met de klantenservice en zij vroegen mij om nogmaals me wachtwoord te veranderen. Dit werkte ook niet. Daarom dacht ik hier maar weer hier terug te komen voor antwoorden. Is er al enige informatie over hoelang dit probleem nog gaat duren?

Bedankt voor je snelle reactie. Ongelooflijk dat dit zo lang duurt; sorry daarvoor. Ik heb het opnieuw geëscaleerd naar de verantwoordelijke afdeling. Ik hoop binnen 1 á 2 dagen meer te horen.

@Alex Ziggo Inmiddels een week later wacht ik nog steeds op bericht. Ik weet niet wie hier over gaat maar ik verwacht; 1 een snelle oplossing. 2 compensatie en 3 iets in de richting van een officieel excuses dat dit zo lang moet duren!! 

@ alex ziggo bedankt voor de informatie

@Alex Ziggo ; andere browsers ook geprobeerd, ook private modus e.d., maar ziggo go blijft aangeven dat gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct is...

Hi allen,

Reputatie 2

Had ik al gezegd dat ook de app voor Android-TV dezelfde problemen geeft?

We hebben nu eigenlijk de omgekeerde situatie van pakweg een jaar geleden toen Ziggo ineens niet meer werkte onder Linux. Maandenlang zijn we aan het lijntje en voor de gek gehouden.

Nu doen ze weer of er een ingewikkeld techisch probleem is wat ze niet bevatten (zijn ze echt zo incompetent?). Terwijl het echt heel simpel is: als je inlogt word je gebruikersnaam gecheckt en ergens staat jouw gebruikersnaam dus niet in relatie tot Android waar die wel had moeten staan.

Worden we misschien financieel gecompenseerd omdat pakweg de helft van het aangeboden product niet werkt? Daar hebben ze bij Ziggo nog nooit van gehoord, het is slikken of stikken.

Normaal consumentenrecht schijnt niet te gelden in de schimmige wereld van de kabel en internet providers.

Hi,

Na installeren ziggo next lukt inloggen op https://www.ziggogo.tv/ niet meer op pc of ipad.

Gebruikersnaam en ww heb ik gewijzigd, maar lukt nog steeds niet meer, terwijl ik wel op mijn account ziggo.nl kan inloggen. De error welke ik al 3 weken heb inloggen momenteel niet mogelijk, probeer het later nogmaals. Indien ik inlog onder het account van mijn ouders lucht ziggogo.tv wel.

Heeft er iemand ervaring met deze error?

inloggen op Ziggo Go zowel op pc als op telefoon al sinds ongeveer een maand niet meer mogelijk al tweemaal contact gehad met helpdesk: passwoord reset werkte niet, case aangemaakt, telefoontje van ziggo medewerker ca twee weken geleden dat het een bekend probleem was waaraan werd gewerkt. Kan iemand mij meedelen hoe lang dit nog gaat duren ?

Reputatie 2

Bij dit topic ben ik terecht gekomen nadat ik vanavond ineens niet meer via een Android apparaat bij Ziggo Go kan inloggen. Niet via mijn Samsung tablet, Motorola telefoon en ook niet via mijn Nokia telefoon.

Sign in failed

Please check your username and password and try again.

Staat er dan. Na een paar keer proberen word zelfs het account gelocked voor 5 minuten. Alleen de Go-app onder Linux werkt (nog) zo als het moet.

Ja ik heb de juiste gegevens ingetoetst, dezelfde waarmee ik hier heb ingelogd.

Nee er niets veranderd sinds het nog wel werkte, een week of twee geleden.

WAT IS DIT ALLEMAAL VOOR FLAUWEKUL!!!???

bij mij ongeveer het zelfde:

-mijn ziggo werkt wel

-ziggo app op tablet/telefoon werkt ook

-inloggen (met zelfde gegevens) op de ziggogo.tv in browser lukt niet

geen wijzigingen doorgevoerd de afgelopen maanden, werkt sinds een aantal weken niet meer.

groet,

Michiel

Reageer