Beantwoord

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

• 16 augustus 2020
  • 125 reacties
  • 8138 keer bekeken

Toon eerste bericht

125 Reacties

Vandaag ontdekt: zowel op de webbrowser als in de app is inloggen niet meer mogelijk. Geen wijzigingen in het abo. De app kan geen verbinding maken en de browserversie geeft een ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord.

Hier hetzelfde probleem op een Samsung Tab 10.1 GT-P5110, Android 4.2.2

Krijg de volgende melding:

Wrong Credentials, the information entered was incorrect.

Op m’n Windows PC werkt het wel, evenals op een Iphone, heel merkwaardig.

Ik vind dit een grote aanfluiting...:zipper_mouth:

Hi @Hansheem & @Kwakwasi, goed dat jullie je hier melden!

Zijn er onlangs wijzigingen geweest bij ofwel het abonnement/apparatuur (bijvoorbeeld Mediabox Next of software Mediabox XL) ofwel een samenvoeging van Mijn Ziggo & My Vodafone?

zelfde probleem hier melding is Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct sinds een maand  er zijn ziggo medewerkers mee bezig geweest en die zouden terugbellen wat nooit gebeurt is, nu net met Zwanet gebeld om via https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go. in te loggen maar ook daar lukt het niet, ik heb zelfs een nieuw account aangemaakt 4 weken geleden maar ook daarmee lukt het niet

Hi @Hansheem & @Kwakwasi, goed dat jullie je hier melden!

Zijn er onlangs wijzigingen geweest bij ofwel het abonnement/apparatuur (bijvoorbeeld Mediabox Next of software Mediabox XL) ofwel een samenvoeging van Mijn Ziggo & My Vodafone?

Geen wijzigingen @Alex Ziggo, twee weken geleden werkte het nog in de app. 

zelfde probleem hier melding is Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct sinds een maand  er zijn ziggo medewerkers mee bezig geweest en die zouden terugbellen wat nooit gebeurt is, nu net met Zwanet gebeld om via https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go. in te loggen maar ook daar lukt het niet, ik heb zelfs een nieuw account aangemaakt 4 weken geleden maar ook daarmee lukt het niet

na een mailtje van een zekere Tim van ziggo, met een link om een nieuw WW in te stellen werkt het nu voor het eerst wel, ik had dit overigens zelf ook een aantal keren geprobeerd en toen werkte het niet

Window 10 app inloggen lukt niet meer. Via wep-app wel. Maar daar kun je niet met pijlen vooruit of achteruit spoelen. Waardeloze vervanging van de Window-10 app.

Hi @sennah & @Hansheem,

Ik heb jullie beiden even een privé-bericht gestuurd.

@flinterman - Is het mogelijk dat hij gegevens heeft onthouden die niet meer kloppen? Het is erg gek als je bij de ene app wel kunt inloggen en bij de ander niet.

Ik zou vorige week donderdag teruggebeld worden, niks meer vernomen en het werkt ook nog steeds niet.

Dit duurt nu al langere tijd, en ondertussen kan ik nog steeds geen TV kijken via de Ziggo Go app (mijn enige manier om momenteel TV te kunnen kijken).

Is er nog voortgang te melden op het probleem?

Reputatie 1

Kan niet meer inloggen op win10 app ZiggoGo. Wel op mijnziggo.

Niets veranderd in mijn abo.

Iets eerder moest ik al hinderlijk vaak opnieuw inloggen bij opnieuw starten van de app en accepteerde hij vaak het juiste ww niet en moest je bij meerdere pogingen ook nog eens extra wachten ... Nu accepteert ziggo go ww dus helemaal niet meer. Ook niet via nieuwe beta website.  

Heb gebruikersnaam nu aangepast want dat was van oudsher nog geen email adres. Helaas werkt Go nog niet: dus Nogo. Ook nog ww aanpassen? Oftewel probeer maar wat?.

Hi @Arjan_b

Helaas nog geen voortgang te melden op dit moment. Ik zie inderdaad dat mijn collega het in eerste instantie heeft doorgezet naar een andere afdeling, maar dit is niet correct gegaan. Vandaar dat je geen telefoontje hebt ontvangen, sorry hiervoor.

@Inwoner Venlo centrum-noord - Even voor de zekerheid: Lukte het inloggen al niet meer vóórdat je je gebruikersnaam hebt aangepast? Of sindsdien? En ik begrijp dat het ook via www.ziggogo.tv dus ook niet lukt?

Reputatie 1

​​​​​

@Inwoner Venlo centrum-noord - Even voor de zekerheid: Lukte het inloggen al niet meer vóórdat je je gebruikersnaam hebt aangepast? inderdaad Of sindsdien? En ik begrijp dat het ook via www.ziggogo.tv dus ook niet lukt? inderdaad

Een tijdje geleden was ik wel ingelogd op de app maar kon ik met de nieuwe link ziggogotv niet inloggen. Sindsdien daarna ook niet meer met de app.  Op dit moment heb ik de next box miet aangesloten ivm renovatie huiskamer. Daarom wil ik dus de app kunnen gebruiken...

Reputatie 1

@Alex Ziggo De laatste paar maanden moest ik ook al hinderlijk vaak opnieuw inloggen bij opstarten van de app en accepteerde deze het ww vaak niet. Na x herhaalde pogingen moet je dan ook nog eens extra wachten... 

Het opstarten van de app duurt overigens zeer lang, de comm. met de server is kennelijk moeizaam. De beeldkwaliteit is daarna laag. Ik kan me voorstellen dat er bij inloggen een timeout wat krap staat. De foutmelding klopt dan welliswaar niet: het ww is niet onjuist, maar het ww kan niet binnen de tijd bevestigd worden.. .

Hi @Inwoner Venlo centrum-noord,

Ik heb je account aan deze kant volledig verwijderd. Zou je een nieuwe aan willen maken via deze pagina? Ik hoop dat je daarna weer kunt inloggen en vooral ook niet dat je tegen zoveel hindernissen aanloopt. Houd me op de hoogte!

Hi @sennah & @Hansheem,

Ik heb jullie beiden even een privé-bericht gestuurd.

@flinterman - Is het mogelijk dat hij gegevens heeft onthouden die niet meer kloppen? Het is erg gek als je bij de ene app wel kunt inloggen en bij de ander niet.

Nee, geen gegevens gewijzigd, en hele periodes prima gebruik van de app kunnen maken. Het lijkt wel of men mij over wil laten stappen.

Sinds gisteren werkt de Ziggogo app hier ook niet, niet op de pc en niet op mijn iPhone.

Er verschijnt, als ik de gids wil bekijken een bericht dat je een abonnement moet hebben.
Bijzonder storend.

Hier ook problemen met ziggo GO. We zittenblijven de camping en willen graag tv kijken via de ziggo GO app maar we kunnen geen zenders bekijken, we krijgen de melding dat we geen abonnement hebben. Tot voor kort werkte alles prima. 

Nog even een updaatje, ik merkte dat ik in mijn favoriete zenderlijst geen wijzigingen kan aanbrengen.

Het lijkt of de pagina “frozen” is.

Mijn ziggo go app werkt niet onduidelijke tekst wat de reden is op de site Geen enkele indicatie wanneer hij weer werkt

Reputatie 1

@Alex Ziggo Account is ongevraagd verwijderd. Ik kan geen account aanmaken omdat onder mijn email adres al een account bestaat (foutmelding). Na inloggen op mijn ziggo met dit email adres zie ik alleen nog maar de optie samenvoegen met vodafoon. Heb geen vodafoon. Kon ook niet meer op de community inloggen. Via ww herstel lukte dit pas.. Van de regen in de drup. Graag account zsm herstellen.

Reputatie 1

@Alex Ziggo Heb een nieuw account nu met een reserve email adres aangemaakt. Het goede nieuws: Ik kan daarmee weer inloggen op mijnziggo en nu ook op ziggogo waar het om begonnen was. Het slechte nieuws: Ik kan op mijnziggo mijn accountnaam  niet terug wijzigen naar mijn normale email adres omdat dit account "al in gebruik is", maar het was toch verwijderd??? Graag deze accountnaam dan ook echt verwijderen....

Hi @Inwoner Venlo centrum-noord,

Top dat het in ieder geval weer werkt! Hij lijkt inderdaad gedeeltelijk te zijn blijven hangen, nu is het echt verwijderd. Je kunt daardoor ook je accountnaam weer wijzigen hierin :relaxed:

Voor wat betreft de andere meldingen: Er was inderdaad een storing gaande met Ziggo GO, waardoor je abonnement niet werd herkend. Dit is inmiddels opgelost.

Reputatie 1

@Alex Ziggo Thx! Goed te horen dat onderliggende probleem nu is verholpen en dat mijn normale email adres nu weer geheel "vrij" is als accountnaam om weer te gaan gebruiken :-)

Hi @Arjan_b, goed dat je je hier meldt, welkom!

Frustrerend dat het al zo lang duurt. We zien de meldingen vooral voorbij komen bij klanten die zijn overgestapt naar de Mediabox Next, maar ook bij de software-update van de Mediabox XL. Dat laatste is bij jou dus het geval. Ik heb je situatie toegevoegd aan het ticket en hoop dat dit spoedig wordt opgelost!

@Chris013 - Helaas speelt de storing nog, we zijn er druk mee bezig!

Dag @Alex Ziggo inmiddels zijn we een maand verder en heb ik nog geen nieuws over de situatie laat staan een oplossing. Het begint behoorlijk vervelend te worden! Zeker omdat ik al 2 maanden aan het bellen was met de klanten service hierover voor dat ze me hiernaartoe doorverwezen.

Ik wil graag een oplossing horen of in ieder geval niet het gevoel krijgen dat jullie hier niks mee doen! Daarnaast zou een compensatie op zijn plaats zijn lijkt me.

Ik hoor graag van je.

Gr. Chris

Hi @Chris013,

Dat duurt veel te lang. Je situatie was al doorgezet, maar ik was in de veronderstelling dat mijn collega's het verder hadden afgehandeld. Voordat ik dit opnieuw escaleer, heb ik zojuist je Mijn Ziggo opnieuw verwijderd. Wil je je opnieuw registreren en het daarna opnieuw testen?

Reageer