Beantwoord

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

• 16 augustus 2020
  • 125 reacties
  • 8138 keer bekeken

Toon eerste bericht

125 Reacties

Goed nieuws, @rienm2 ! Top dat het voor jou weer werkt.

Nu ben ik uiteraard ook benieuwd naar de anderen, werkt het bij jullie ook weer? Het probleem stond al wat langer open, maar sinds gisteren kregen we er opeens heel veel meldingen bij. Het lijkt erop dat er inmiddels iets is aangepast. Ik hoor graag van jullie!

Jawel, kan weer inloggen met mijn Ziggo Go app; de app ziet ook de nieuw geinstalleerde Mediaboxen next. 

Ik kan ook weer inloggen met mijn Ziggo Go app maar nu heb ik geen beeld meer met mijn mediabox Next??

@Alex Ziggo Inderdaad, kan nu weer inloggen in Ziggo Go en zie daar mijn mediabox Next ook in staan. Ga vanavond even bekijken of alles inderdaad naar behoren werkt.

Bij mij doet de app het inmiddels ook weer. Bedankt Ziggo!

Hoi, 

Hier werkt ziggo go sinds vanmorgen ook weer op alle apparaten. Bedankt voor het oplossen. 

Top! Bedankt allemaal voor de snelle terugkoppeling, goed om te lezen dat het weer werkt :muscle_tone1:

@Bertk72 - Dat is natuurlijk weer niet de bedoeling. Bij je Next is aan deze kant niets veranderd, zie je ook een foutmelding in beeld?

Top! Bedankt allemaal voor de snelle terugkoppeling, goed om te lezen dat het weer werkt :muscle_tone1:

@Bertk72 - Dat is natuurlijk weer niet de bedoeling. Bij je Next is aan deze kant niets veranderd, zie je ook een foutmelding in beeld?

Ik had vanmorgen alleen maar een zwart beeld, ik heb de modem en de mediabox opnieuw opgestart maar ook dat heeft niet geholpen.

Bij mij lukt inloggen weer, zowel op Ipad als op Samsung telefoon. 

Bedankt!

Het melden heeft blijkbaar geholpen. Ik kan ook weer inloggen op de Ziggo Go app :)

Top, werkt gelukkig weer. Bedankt!

Ik heb het zelfde probleem als de rest. Overgestapt naar Next en ook account samen gevoegd met Vodafone. 
fijn dat het weer werkt bij de rest maar bij mij nog steeds niet. Inmiddels al bijna 4 weken.

@Ziggo graag een oplossing!

Hi @Chris013 - Goed dat je dit topic hebt gevonden. Ik heb je situatie intern doorgezet en hoop spoedig op een oplossing.

Reputatie 2

Ik heb nog nooit kunnen inloggen op Ziggo Go, niet in de browser en ook niet in de app. Terwijl ik wel gewoon kan inloggen bij Ziggo. Dus de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is oké. Toch krijg ik bij Ziggo Go altijd een foutmelding. Ik heb dus nog nooit tv gezien op mijn ipad. Dit is al minstens 2 jaar zo. 

Hallo,

Ik kan melden dat Ziggo Go op mijn telefoon en computer het weer doen.

Ik weet niet wat jullie gedaan hebben maar bij deze wil ik jullie bedanken.

Groet edkoops 

Hi @Inigoo,

Wat gek! Heb je hier ook nooit eerder contact over gehad?

Als je volledig zeker weet dat je dezelfde gegevens gebruikt, kan ik aan deze kant je account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt aanmaken. Ik verwacht dat dit het oplost.

Ook ik heb hetzelfde probleem als de rest. Afgelopen weekend overgestapt op de Next en sinds dien doet de ziggo go app het niet meer. 

Hi @Nana.K - Goed dat je je hier meldt, welkom!

Erg frustrerend natuurlijk :disappointed_relieved: Even voor de zekerheid; kom je de gehele app niet meer in of gaat het ergens anders mis? Ik zie wel dat Movies & Series XL bij jou iets langer op zich laat wachten. Als je ook al niet in de app komt, heeft het inderdaad dezelfde oorzaak en zet ik het door!

Hi @Alex Ziggo - Op alle mobiele telefoons in ons huishouden krijgen we de melding van de foto. Verder bedankt voor het laten weten dat de Movies & Series XL wat langer op zich laat wachten. 

Helder! Ik ga je situatie doorzetten en hoop en verwacht dat het spoedig is opgelost!

Ik heb vergelijkbare issues op mijn Ziggo Go. Zowel op mijn S9 (android) telefoon, laptop als desktop is het niet mogelijk in te loggen op mijn account. De melding is “Momenteel is het niet mogelijk in te loggen. Probeer het later nog eens". Dit duurt ongeveer al ruim 2 weken.

Heb vorige week een uur met de servicedesk aan de telefoon gehangen, vanalles doorgelopen; oorzaak lijkt niet bekend te zijn. Het werkt nog steeds niet.

Wachtwoord en gebruikersnaam aangepast en gereset. Alle apparaten zijn up-to-date (overigens: op alle devices hetzelfde probleem). Inloggen op Mijn Ziggo-account gaat wel goed; het apparaat en de abonnementen zijn correct zichtbaar in Mijn Ziggo-omgeving. Serienummers kloppen. Op de Mediabox XL kan ik netjes interactieve TV gebruiken, On Demand lijkt ook te werken. Geen verhuizingen, geen wisselingen van apparatuur, geen abonnementswijzigingen, niks.

Het enige wat voor mij gewijzigd is, is dat ik voor de Mediabox XL recent een nieuwe software update heb gehad. Rond die tijd is het ongeveer begonnen.

@Alex Ziggo ik heb helaas nog geen oplossing mogen ontvangen het rare is dat ik wel kan inlogggen in de ziggo Sports app

Hi @Arjan_b, goed dat je je hier meldt, welkom!

Frustrerend dat het al zo lang duurt. We zien de meldingen vooral voorbij komen bij klanten die zijn overgestapt naar de Mediabox Next, maar ook bij de software-update van de Mediabox XL. Dat laatste is bij jou dus het geval. Ik heb je situatie toegevoegd aan het ticket en hoop dat dit spoedig wordt opgelost!

@Chris013 - Helaas speelt de storing nog, we zijn er druk mee bezig!

ook hier hetzelfde probleem. weinig veranderd voordat het probleem was. maar nu ik mijn mediabox het opgezegd wil ik wel graag dat ziggogo weer werkt

alvast bedankt voor het kijken naar het probleem

mvgr, 

Hi @feuth1,

Jij valt niet onder één van de eerder aangehaalde situaties. Kun je ook niet inloggen en zo nee, welke melding krijg je?

Reageer