Beantwoord

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

  • 16 augustus 2020
  • 128 reacties
  • 8904 keer bekeken


Toon eerste bericht

128 Reacties

Heb net inderdaad ook een topic over dit onderwerp gestart maar meld het hier ook even ,ook geen ziggo go meer kan onmogelijk inloggen sins ik de nieuwe nextbox geinstaleerd heb ,heeft er nits mee te maken zeggen ze bij klantenservice maar ik zie hier al zomaar een flink aantal mensen die ook de nieuwe next geinstaleerd hebben en daarna geen go app meer konden inloggen

Hi @megge001@Zelfde25@edkoops60 & @TonStoffels,

Allereerst welkom op de Ziggo Community, maar de reden dat jullie je hier melden is natuurlijk een stuk minder positief. Jullie ervaren als ik me niet vergis allemaal hetzelfde; jullie zijn recentelijk overgestapt naar een abonnement met  de Mediabox Next en kunnen sindsdien niet meer inloggen in Ziggo GO. Een wachtwoordreset heeft het niet verholpen, een herinstallatie ook niet. Inloggen in Mijn Ziggo lukt nog wel.

Dit probleem is bekend en hebben we op dit moment in onderzoek. Ik heb daarvoor nog wat aanvullende gegevens van jullie nodig:

- Sinds wanneer ervaar je dit probleem:
- Welke melding zie je bij het inloggen bij Ziggo GO:

 

Verder heb ik de mogelijkheid om jullie Mijn Ziggo-accounts te verwijderen, zodat jullie daarna een nieuwe aan kunnen maken. Het is nog niet helemaal duidelijk of dit het probleem definitief verhelpt, maar willen we wel graag testen. Mocht je daar akkoord voor zijn, dan hoor ik het graag. Ik verwijder het account, zodat jullie een nieuwe aan kunnen maken via deze pagina. Er verandert qua inhoud niets, behalve dat je een nieuwe gebruikersnaam & wachtwoord moet kiezen.

Heb vanmorgen al een nieuw account aangemaakt dat helpt niet 

De melding bij mij is kan nu niet inloggen probeer het later nog eens

Hij ziet wel mijn Chromecast en reageerde zelfs door de tv aan te zetten maar verder niets

Kan je vertellen dat ik inmiddels geen wachtwoorden meer weet zo vaak is het veranderd

@Alex Ziggo Donderdag 17 september de overstap gemaakt van alleen “Televisie” naar “Alles-in-1”. Donderdagavond het modem en de Next geïnstalleerd, geen problemen. Ziggo Go deed het gewoon, wijziging abonnement was nog niet doorgevoerd in Mijn Ziggo.

 

Zondag nog steeds geen problemen, abonnement nog niet gewijzigd in Mijn Ziggo.

 

Maandagmorgen rond 12.00 uur zag ik dat in Mijn Ziggo het nieuwe abonnement zichtbaar was. Heb Ziggo Go geopend om te bekijken of de Next erin zichtbaar was. Maar de inlog in Ziggo Go mislukte steeds. Zowel in de app als in de webversie van Ziggo Go. In Mijn Ziggo steeds kunnen inloggen.

Het lijkt er dus op dat sinds mijn abonnement in Mijn Ziggio is gewijzigd naar Alles-in-1, ook Ziggo Go het niet meer doet.

 

Je mag Mijn Ziggo voor mij  best resetten om te proberen (maar lees hierboven al dat dit niet werkt). Dan wel graag even een seintje naar mij als ik nieuwe inlog moet gaan aanmaken. En ik ga ervan uit dat mijn inlog voor dit forum dan niet verandert. Wil wel contact kunnen houden natuurlijk.

 

Probleem ontdekt om 21.00 op 21-09-2020

In de app. dacht ik te zien dat er een link bestaat met de madiabox. Deze was naar mijn mening niet aangepast na wisseling van box.

Donderdag 17 update naar mediabox next / geïnstalleerd . Zondag doorgevoerd in uw administratie / mijn ziggo.

Gisteren mijn login-naam en ww. gewijzigd, heeft niet geholpen.

Bij poging tot inloggen in ZiggoGo op iPad steeds:

Als mijn account verwijderd wordt, moet ik dan, bij het aanmaken van een nieuw account voor mijnziggo, dit account koppelen aan mijn klantnummer? Verandert er niets aan login voor deze site?

Hraag seintje naar mij als account reset is….maar helpt dat?

Ik heb vanmorgen mijn account gereset met de klantenservice deze heeft mij verwijderd en ik heb vervolgens een nieuw account aangemaakt met dezelfde gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord heb wel een andere gebruikersnaam geprobeerd maar werd niet geaccepteerd .

Verder al zoveel nieuwe we geprobeerd de afgelopen tijd dat ik bijna de weg kwijt ben ,app ook al 2 keer opnieuw geïnstalleerd helpt ook niet .

Vind wel in diagnostiek bij mqtt brokker de melding disconected.

Weet niet of dat er wat mee te maken heeft

Zie er ook onder staan mqtt cpe status Unknown box .

Ik meld het maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft hoor

Ook ik ervaar hetzelfde probleem nadat ik eergisteren over ben gegaan van de Mediabox XL naar de Mediabox Next. Had ook een extra mediabox Xl die ik ook heb kunnen vervangen door een Next. Heb nu dus 2 (prima) werkende Mediaboxen Next. Beide boxen staan ook sinds gisteren geregistreerd in Mijn Ziggo.

Mijn Ziggo werkt normaal, Ziggo GO geeft sinds gisteren op mijn Ipad de melding ‘Service niet beschikbaar - Helaas Ziggo GO doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing is gemeld’. Site geeft aan dat er geen storing is. Op mijn Samsung S9 krijg ik bij inloggen op de Ziggo GO de foutmelding ‘Inloggen mislukt. Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw.’

Heb alles geprobeerd wat geadviseerd werd: app opnieuw installeren, gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd.

Kan met die nieuwe inloggegevens wel inloggen in MijnZiggo.nl, maar niet in ZiggoGo. Helpdesk Ziggo heeft navraag bij collega’s gedaan, maar zij kunnen het niet oplossen en helpdesk verwijst me naar community waar ik antwoord zou moeten kunnen krijgen. Gezien de andere meldingen in dit topic lijkt het er op dat de wijzigingen in de registratie van de boxen, de problemen met het inloggen veroorzaakt, maar dat laat ik graag aan de experts van Ziggo over.

Allemaal dezelfde reacties / problemen…….…

WAAR BLIJFT ZIGGO ??????????????????

Dank voor de snelle reacties allemaal! Ik zie inderdaad dat bij sommige van jullie het verwijderen van het account niet heeft geholpen en ik heb dan ook besloten om dat voor de anderen niet te doen. We gaan ons dan weer in bochten wringen die waarschijnlijk geen oplossing leveren. Ik heb jullie situaties doorgezet, als ik nieuws heb, laat ik het weten!

Hier hetzelfde probleem. Afgelopen donderdag nieuwe Next-box geïnstalleerd. Tot dat moment werkte alles prima in de apps, zowel op telefoon en tablet als op de laptop. Nu wilde ik vanmorgen wat in de app kijken, maar "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later nog eens."

Inloggen in MijnZiggo werkt wel.

Al geprobeerd, zonder resultaat:

- app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

- wachtwoord gewijzigd in MijnZiggo

- getest op meerdere devices, allemaal zonder resultaat: Samsung Note 10Plus, Samsung tablet, én de ZiggoGo-app op mijn Windows-laptop.

Dit schiet niet op...

Hier ook het zelfde probleem, vorige week dinsdag de oude mediabox XL vervangen door een mediabox next. Sinds zondagavond werkt de Ziggo Go app niet meer en inloggen in Mijn Ziggo lukt wel. Ook de gebruikers naam en wachtwoord heb ik al vervangen.

Na installeren van de nieuwe MediaBox Next op zondag (20 sept) werkt Ziggo Go niet meer, van laptop en van telefoon. Foutmelding dat geen contact met server gemaakt kan worden.
App Mijn Ziggo werkt wel. Woon in Ede.

Na contact met klanten service is mij geadviseerd om wachtwoord en gebruikersnaam te veranderen, echter geen verbetering. Dus de Ziggo dame verwees mij naar de Community forum.
Ben teleurgesteld dat de dame zelf niet deze info kan verstrekken.

We zullen zien hoe snel dit opgelost wordt.

Ben vandaag er al 3 uren mee bezig geweest!!
 

Gezien het aantal reacties voor het zelfde probleem, ongelooflijk dat Ziggo een product (Media box Next) op de markt brengt zonder eerst zelf goed uit te testen op alle mogelijkheden!! Haastige spoed is zelden goed.
Hallo Ziggo, actie graag. 

Ook ik heb hetzelfde probleem . Mijn ziggo next player werkt eindelijk na 3 weken, en nu werkt ziggo go niet meer...

Bij mij ook exact hetzelfde probleem

Ik heb dezelfde problemen. Melding: "Inloggen mislukt. Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw" Ook ontstaan na installeren Mediabox Next. Alle tips en geboden oplossingen door Ziggo geprobeerd maar zonder resultaat. Graag een spoedige oplossing.

Zelfde euvel hier. Overgestapt op Ziggo zakelijk abonnement, afgelopen week de mediabox next geïnstalleerd. Sinds het nieuwe abonnement actief is, is inloggen op de Ziggo Go app niet meer mogelijk. Melding is ‘Service niet beschikbaar’. Verwijderen en herinstalleren van de app en veranderen van wachtwoord helpen niet.

 

 

Idem. Inloggen op ziggo go app werkt niet nadat is omgezet naar zigho next

Ter aanvulling op het niet kunnen inloggen..ik heb eens in de Apple AppStore gekeken, de app krijgt zeer slechte reviews de laatste tijd, relatie met ons probleem?

Hallo, 

Ik sluit mij ook aan in deze lange rij.... 

Inloggen Ziggo go mislukt na installatie van de mediabox next. Apps opnieuw installeren, wachtwoord veranderen helpt allemaal niet.

Zie graag snel een oplossing.

Nu een positief bericht, ik kan inloggen!!!! 
Ik hoop dat alle andere reageerders dit nu ook kunnen.

En eh, dank Alex, als jij dat geregeld hebt

Weet niet wat er gebeurd is maar vanmorgen kon ik ineens inloggen op mijn go app zag ineens dat hij nu de mediabox kon zien ik hoop dat het ook zo blijft ga eens zien of alle functies het doen .

 

Reageer