Beantwoord

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

  • 16 augustus 2020
  • 98 reacties
  • 6281 keer bekeken

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

icon

Best beantwoord door Alex Ziggo 18 augustus 2020, 14:01

Hi @Harry_180,

Welkom op de Ziggo Community! Dit probleem is bekend en doen we op dit moment onderzoek naar. Via deze weg ook een oproep aan andere gebruikers die tegen ditzelfde probleem aanlopen. Mogelijk hangt het ook samen met het samenvoegen van je Mijn Ziggo & My Vodafone-account.

 

Je geeft aan dat het vóór de verhuizing ook al zo was. Kun je je nog herinneren wanneer het nog wel werkte en/of er toen iets is gewijzigd?

Bekijk origineel

98 Reacties

Is er de laatste tijd iets veranderd in je abonnement?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Ik ben onlangs verhuisd. Maar reeds voor de verhuizing werkt het niet.

Ziggogo app op tablet geïnstalleerd maar werkt ook niet.

Nogmaals, gewoon via browser inloggen bij ziggo go.tv mag niet

Hi @Harry_180,

Welkom op de Ziggo Community! Dit probleem is bekend en doen we op dit moment onderzoek naar. Via deze weg ook een oproep aan andere gebruikers die tegen ditzelfde probleem aanlopen. Mogelijk hangt het ook samen met het samenvoegen van je Mijn Ziggo & My Vodafone-account.

 

Je geeft aan dat het vóór de verhuizing ook al zo was. Kun je je nog herinneren wanneer het nog wel werkte en/of er toen iets is gewijzigd?

Helaas heb ik het ook. Wil maandag op vakantie hier in Nederland. Was fijn geweest als hij het doet.

Hi @Dick van Gessel

Goed dat je je hier meldt! Heb je onlangs je wachtwoord aangepast voor Mijn Ziggo? Zo ja; weet je nog wanneer dat ongeveer was?

wij hebben het zelfde probleem 

ik kan na update niet meer inloggen op mijn telefoon of laptop met het juiste gebruikersnaam en wachtwoord (geeft melding "gebruikersnaam of wachtwoord niet correct")

op onze tablet en ipad lukt het wel

Hi @Hans en Marianne - allereerst welkom hier!

Wat gek dat het op 2 apparaten opeens niet meer lukt, terwijl het op 2 andere apparaten wel lukt. Wil je controleren of je met je bekende gegevens wel nog in Mijn Ziggo komt?

Je geeft aan dat het sinds een update is - heb je zelf verder niets gewijzigd bij je gegevens?

 

Nee wij hebben niets gewijzigd

Mijn ziggo werkt wel gewoon, anders kon ik hier ook niet inloggen 

 

Helder! @Hans en Marianne 

Controleer eerst of een herinstallatie van de app op de producten het verhelpt. Zo niet, dan raad ik toch aan je wachtwoord te wijzigen via deze link.

Reputatie 1

Sinds vanmiddag kan krijg ik op mijn tablet de error dat de video niet beschikbaar is (146) op mijn Nvidia Shield doet hij het gewoon wel.

Geen idee waarom het niet werkt. 

Ik had dit inlog probleem ook met de ziggo go app zowel op de brower als op de iphone , terwijl ik wel op mn ziggo account kon inloggen.

Heb het wachtwoord veranderd en nu werkt het wel op beide.

Wel jammer want was een heel goed wachtwoord wat ik al sinds Chello gebruikte :(

Goed dat het in ieder geval weer werkt, @PatrickdeK ! Is er bij je account iets gewijzigd? Bijvoorbeeld dat je je account hebt samengevoegd met dat van Vodafone?

Ja Alex nu jij dat zegt inderdaad klopt dat, mijn account had ik een week misschien langer ervoor samengevoegd met mijn Vodafone.

Ik gebruik de ziggo go app niet zo erg veel dus is het niet gelijk opgevallen , maar inderdaad dit zou goed de reden kunnen zijn

zelfde problem hier al heel vel jaren klant bij ziggo en vodaphone,

5 maand geleden over gestapt naar zakelijk abbo,  alles werkte al beroerd, want ziggo go gaf mij zo vaak de melding dat mijn 750 mBIT verbinding te langzaam is ?.

maar nu heb ik geen eens abbo meer en bij de helpdesk gaan ze me een nieuwe modem opsturen»  zucht ziggo zet een mensen aan het werk, 

Hi @joost dejager,

Waardeloos als zo'n overstap zo slecht verloopt. Ik begrijp dat Ziggo GO een onderdeel is van de problematiek, maar er spelen hier meer zaken. Ik stel voor dat we in jouw eigen topic hierop verder gaan.

Ik kan sinds het koppelen van ziggo/Vodafone niet meer op ziggo Go kijken. Zit ik klaar voor formule 1, en kan ik niets zien! 🤬

Hi @Henne Hagenaar, wat een ellendige timing! Is het uiteindelijk nog gelukt? Zodra je je wachtwoord wijzigt, kun je er weer gebruik van maken.

Bovenstaande komt mij bekend voor, Ziggo go zegt: 

Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw.

 

Als ik op mijn ziggo kijk dan zijn, verbruik en mijn producten grijs en niet klikbaar.

Hi @Bart1024,

Er lijken wat synchronisatieproblemen te zijn bij nieuwe abonnementen. Ik verwacht dat zodra de eerste factuur is verschenen, alles direct werkt. Dat is in jouw geval donderdag. Mogelijk al eerder; wil je het dan nog eens testen? 

Zodra je producten & facturen niet meer grijs zijn in Mijn Ziggo, werkt Ziggo GO inderdaad ook.

Ziggo Go werkt bij mij ook niet na verandering abonnement naar giganet, zowel niet op de Ios, android en desktop. Bij inloggen krijg ik de melding ‘Inloggen is momenteel niet niet mogelijk, probeer het later opnieuw’

Inloggen op mijn ziggo werkt wel, met dezelfde gegevens bij ziggo go niet. 
Wachtwoord meerdere malen veranderd maar geen resultaat.
Gebruikersnaam aangepast geen resultaat.
Modem, Mediabox next enz allemaal geresset en opnieuw software laten downloaden, Geen resultaat.

Volgens helpdesk zijn er geen storingen of iets dergelijks dus weten ook zo één, twee drie geen oplossing. 

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Ben in juni verhuisd en afgelopen dagen zijn mijn Mediabox XL en Mediabox extra vervangen voor Next boxen. De hoofd Nextbox werkte direct maar voor de extra Next box Heb ik een aantal keren contact gehad met de klantenservice. Pas vanmiddag werkte die ook 100%.

ik krijg steeds de volgende melding

 

 

Mijn Ziggo Go App op telefoon en kijken via laptop doen het ook niet meer. Zegt dat ik moet inloggen. Heb dat met juiste naam+wachtwoord gedaan maar zegt dat ik op dat moment niet kan inloggen en het later moet proberen. De App doet het nog steeds niet.

WAT ER GEBEURD IS DE AFGELOPEN DAGEN

  1. Mijn oude UPC mediabox was aan het overlijden. Hierop had ik het abonnement Internet Complete + TV Standaard + extra Movies & Series. 
  2. Op dat moment deden de Ziggo Go App op telefoon en via laptop het nog perfect. Ik gebruik hem bijna elke dag.
  3. Afgelopen vrijdag mijn nieuwe mediabox Next ontvangen en aangesloten. Hierbij het abonnement Internet Complete + TV Max
  4. Vrijdag en zaterdag de Ziggo Go App niet gebruikt.
  5. Zondag wilde ik de App op telefoon gebruiken. Liep hier tegen het bovenstaande probleem op. Een dag gewacht en doet het nog steeds niet. Ook op laptop hetzelfde.
  6. Vandaag alles uitgevoerd wat Ziggo voorstelt te doen inclusief wachtwoord wijzigen. Het resultaat is nog steeds dat ik moet inloggen maar het gewoon niet accepteert. Kan wel gewoon inloggen bij Mijn Ziggo. Ook nog een keer de hele app van mijn telefoon verwijderd en weer geïnstalleerd. Mocht ook niet baten.

Meneer/Mevrouw Ziggo. Gaat u het nog een keer oplossen. Het blijkt dat meerdere mensen er last van hebben. Het wordt nu wel tijd voor een oplossing zou ik denken.

 

 

Hier hetzelfde probleem. Donderdag de 17e mediabox next ipv Horizon geïnstalleerd. Afgelopen zondag zijn de gegevens in MijnZiggo gewijzigd naar nieuwe abonnementsvorm/mediabox.

Heb alles geprobeerd wat geadviseerd werd: app opnieuw installeren, gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd enz enz.

Kan inloggen in MijnZiggo.nl, niet binnen ZiggoGo.

Meerdere maken helpdesk Ziggo gebeld, weten niet hoe het op te lossen “alles staat goed” verwijzen naar community……..antwoord moet dus komen van medegebruikers???? 
Als ik het goed heb heb je 14 dagen bedenktijd bij nieuw abonnement...als deze problemen niet snel opgelost worden zit er niets anders op dan naar KPN te gaan

Bij mij hetzelfde probleem.

Vorige week overgestapt van alleen Televisie naar Alles in 1. Overstap was geen probleen, alles werkte gewoon. Tot afgelopen zondagavond ook geen probleem met Ziggo Go. Wijziging abonnement was nog niet zichtbaar in Mijn Ziggo.

Gisteren kon ik ineens niet meer inloggen in Ziggo Go (niet in de app en niet via de browser), wel gewoon in Mijn Ziggo. Zag toen ook dat mijn nieuwe abonnement is Mijn Ziggo stond (dus niet grijs gemarkeerd maar gewoon aanwezig). Zit hier een relatie tussen?

Klantenservice vertelde gisteren dat het probleem bekend was en opgelost wordt. Ik heb nu een duurdetr abonnement bij Ziggo maar niet alle faciliteiten die beloofd zijn.

Graag een spoedige oplossing.

 

Ook hier een probleem dat Ziggo-go sinds gisteren 21-09-2020 niet meer werkt.

Vorige week huisnummer laten wijzigen en de next-box geïnstalleerd.

Melding = “service niet beschikbaar” de app kan geen verbinding maken op alle apparaten zoals iphones, ipad's en laptop.

 

Graag spoed.

 

Reageer