Beantwoord

Inloggen op Ziggo GO lukt niet


Het zal ongetwijfeld al aan bod zijn geweest, maar ik kan niet vinden wat ik denk dat ik moet weten - sorry.
Wij hebben een Ziggo abo met een inlog op mijnziggo en willen daarnaast gebruik maken van Ziggo.go. Sinds geruime tijd kan ik daar niet meer op inloggen, terwijl wij niets veranderd hebben aan de inloggegevens.
Instinct zegt dat ik de inlog moet veranderen, maar daar begint voor mij de verwarring. Welke verander je ? Mijnziggo ? Ziggo.go ? Beiden ?
Ik kan Ziggo.go nu wel nog op mijn pc gebruiken en wil niet gaan rondklooien en dat dan ook kwijt zijn, maar wil in de zomermaanden wel graag gebruik maken van de app op iPad en gsm...
Zoals duidelijk is, ben ik niet echt tech-savvy, dus iedere hulp is welkom 😉
icon

Best beantwoord door KBX458 24 april 2019, 14:25

Inderdaad in Mijn Ziggo je ww veranderen en daarna proberen in te loggen op ziggogo op je andere apparaten. Als het allemaal lukt, kun je je ww terugzetten naar het vorige (oude) ww.
Zijdt niet bevreesd.😉
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +13
Inderdaad in Mijn Ziggo je ww veranderen en daarna proberen in te loggen op ziggogo op je andere apparaten. Als het allemaal lukt, kun je je ww terugzetten naar het vorige (oude) ww.
Zijdt niet bevreesd.😉
Dank je KBX458, tis gelukt op alle apparaten behalve mijn gsm, maar aangezien dat toch al niet de meest handige is om tv op te kijken kan ik daar heel goed mee leven ;-)
😀
Reputatie 5
Badge +13
Je kunt maximaal op 3 apparaten tegelijk kijken, zover ik weet. Als je daar rekening mee houdt, moet het ook lukken op je gsm (smart phone).
Mooi te horen (lezen) dat het gelukt is.