Weten jullie of er een probleem is met inloggen in mijn Ziggo ?
Ik kan plotseling niet meer inloggen in mijn Ziggo en ook de Ziggo Go app als ik opnieuw inlog wil niet meer lukken.
Ik gebruik uiteraard de juiste gegevens .
Best beantwoord door Ronihd
@ All @Serkan Ziggo
Oorzaak gevonden........
Mijn vrouw haar Iphone is kapot geweest en gerepareerd weer terug , dan moet je al je appjes weer installeren.
Ze wist haar wachtwoord niet meer voor de vodafone app en heeft een ander wachtwoord ingesteld en dat is dus gekoppeld aan ons Ziggo account en daarom konden we met het wachtwoord wat we gebruikten om in te loggen met de Ziggo Go niet meer inloggen.
Ons Ziggo account is gekoppeld aan haar e-mail adres en ze wist niet dat het Vofdafone en het Ziggo account gekoppeld was.
En ik wist niet dat ze een wachtwoord herstel had gedaan voor haar ( ons ) Vodafone/Ziggo account ...
Dus tja.........wat moet ik er van zeggen
Bekijk origineel
Oorzaak gevonden........
Mijn vrouw haar Iphone is kapot geweest en gerepareerd weer terug , dan moet je al je appjes weer installeren.
Ze wist haar wachtwoord niet meer voor de vodafone app en heeft een ander wachtwoord ingesteld en dat is dus gekoppeld aan ons Ziggo account en daarom konden we met het wachtwoord wat we gebruikten om in te loggen met de Ziggo Go niet meer inloggen.
Ons Ziggo account is gekoppeld aan haar e-mail adres en ze wist niet dat het Vofdafone en het Ziggo account gekoppeld was.
En ik wist niet dat ze een wachtwoord herstel had gedaan voor haar ( ons ) Vodafone/Ziggo account ...

Dus tja.........wat moet ik er van zeggen
