Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Inloggen met mijn Ziggo

Anne B Ziggo of Lycke Ziggo

Weten jullie of er een probleem is met inloggen in mijn Ziggo ?

Ik kan plotseling niet meer inloggen in mijn Ziggo en ook de Ziggo Go app als ik opnieuw inlog wil niet meer lukken.

Ik gebruik uiteraard de juiste gegevens .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
@ All Serkan Ziggo

Oorzaak gevonden........

Mijn vrouw haar Iphone is kapot geweest en gerepareerd weer terug , dan moet je al je appjes weer installeren.
Ze wist haar wachtwoord niet meer voor de vodafone app en heeft een ander wachtwoord ingesteld en dat is dus gekoppeld aan ons Ziggo account en daarom konden we met het wachtwoord wat we gebruikten om in te loggen met de Ziggo Go niet meer inloggen.

Ons Ziggo account is gekoppeld aan haar e-mail adres en ze wist niet dat het Vofdafone en het Ziggo account gekoppeld was.

En ik wist niet dat ze een wachtwoord herstel had gedaan voor haar ( ons ) Vodafone/Ziggo account ... 🙂

Dus tja.........wat moet ik er van zeggen 😉

Bekijk in context

15 Reacties 15
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik kan je wel vertellen dat dit al vaker is doorgegeven, ene moment doet alles het wel en dan weer niet, het ligt niet aan jou.

Ik zal het even onder de aandacht brengen, dan heb je snel antwoord.
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Dave- wrote:
Ik kan je wel vertellen dat dit al vaker is doorgegeven, ene moment doet alles het wel en dan weer niet, het ligt niet aan jou.

Ik zal het even onder de aandacht brengen, dan heb je snel antwoord.


Heb ik ook net gedaan bij Ronald we gaan het zien 1e X dat mij het overkomt.

Als je niet uitlogt is er niks aan de hand maar opnieuw inloggen in mijn Ziggo of de Go app dan krijg ik een wachtwoord fout.

Ben blij dat ik nog in hier kan inloggen 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik heb hem voorgelegd bij de moderators, is een algemeen probleem en gebeurt vaker. Hopelijk krijg je morgen antwoord, is wel weekend het kan even duren, maar is gemeld.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ronihd wrote:

Dave- wrote:
Ik kan je wel vertellen dat dit al vaker is doorgegeven, ene moment doet alles het wel en dan weer niet, het ligt niet aan jou.

Ik zal het even onder de aandacht brengen, dan heb je snel antwoord.
Heb ik ook net gedaan bij Ronald we gaan het zien 1e X dat mij het overkomt.

Als je niet uitlogt is er niks aan de hand maar opnieuw inloggen in mijn Ziggo of de Go app dan krijg ik een wachtwoord fout.

Ben blij dat ik nog in hier kan inloggen 🙂

Niet meer uitloggen hier :rofl:
Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes
Dave- wrote:

Ronihd wrote:

Dave- wrote:
Ik kan je wel vertellen dat dit al vaker is doorgegeven, ene moment doet alles het wel en dan weer niet, het ligt niet aan jou.

Ik zal het even onder de aandacht brengen, dan heb je snel antwoord.
Heb ik ook net gedaan bij Ronald we gaan het zien 1e X dat mij het overkomt.

Als je niet uitlogt is er niks aan de hand maar opnieuw inloggen in mijn Ziggo of de Go app dan krijg ik een wachtwoord fout.

Ben blij dat ik nog in hier kan inloggen 🙂
Niet meer uitloggen hier :rofl:


Gewoon even cookies verwijderen. Je bent dan sowieso uitgelogd 😛
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Hier ook cookies verwijderd maar hier blijft ie ook hangen Mijn Ziggo en de Ziggo Go, denk dat er werkzaamheden zijn en ons treft, als je er in kan ben je mazzel, anders later tijdstip proberen.

Ik ervaar zelfde probleem als TS.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Ik kan wel inloggen in Mijn Ziggo, heel de dag, moet af en toe wat nakijken of er al één en ander in toegevoegd is.
Ik zie alleen maar dingen verdwijnen en deze:

Op dit moment zijn we bezig met onderhoud aan Mijn Ziggo. Hierdoor is het niet mogelijk om wijzigingen door te voeren. Morgenochtend is dit weer mogelijk. Bedankt voor je geduld.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik zie op deze site ineens wel erg vaak dat het topic waarin is geplaatst alleen voor geheim agenten is... En dat ben ik niet, dus kan ik die topics niet zien. En wat me de laatste tijd erg opvalt is dat ik steeds moet inloggen op de webmail Soms gaat het weer even goed, maar dan ineens ben ik er weer uit...

Misschien heeft dit alles verband met elkaar??

En mail vanaf de community is ook weer een ramp. Hoe kan dat toch elke keer? Lycke Ziggo ?
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Dave- wrote:

Ronihd wrote:

Dave- wrote:
Ik kan je wel vertellen dat dit al vaker is doorgegeven, ene moment doet alles het wel en dan weer niet, het ligt niet aan jou.

Ik zal het even onder de aandacht brengen, dan heb je snel antwoord.
Heb ik ook net gedaan bij Ronald we gaan het zien 1e X dat mij het overkomt.

Als je niet uitlogt is er niks aan de hand maar opnieuw inloggen in mijn Ziggo of de Go app dan krijg ik een wachtwoord fout.

Ben blij dat ik nog in hier kan inloggen 🙂
Niet meer uitloggen hier :rofl:



Ronihd
Ik heb zelf zojuist uit en ingelogd op een Android telefoon en op dit moment speelt er (in ieder geval bij mij) geen probleem. Het is bij mij niet bekend dat er problemen hebben gespeeld en ik mis in dit topic ook andere gebruikers die melden dat ze niet kunnen inloggen. (Enkel dat men aangeeft dat het vaker voorkomt).

Is het probleem nu bij jou ook weer verholpen?


Willem-A
Je reactie is eigenlijk off-topic, maar ik ga toch reageren ;-).

Ik zie op deze site ineens wel erg vaak dat het topic waarin is geplaatst alleen voor geheim agenten is...

Heb je voorbeelden die je met mij kunt delen? Dit zou alleen mogen voorkomen bij topics uit de besloten groepen en dat komt omdat je dan geen rechten hebt om het besloten bericht in te mogen zien. Als je voorbeelden hebt, dan kan ik beter uitzoeken hoe het precies zit. Voorbeelden mag je dan ook met me delen.

En mail vanaf de community is ook weer een ramp. Hoe kan dat toch elke keer? @Lycke Ziggo ?

Is dit een onderwerp dat je al met Lycke hebt besproken? Zo ja, dan ga ik het bij haar navragen. Indien niet, kun je me dan ook wat meer informatie geven wat er aan de hand is?
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Serkan Ziggo

Nee niet echt maar zie ff pb 😉
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Hi Ronihd
We hebben elkaar ook even telefonisch gesproken en we kunnen ook niet in jouw Mijn Ziggo omgeving inloggen wanneer we handmatig je gebruiksnaam en wachtwoord ingeven.

We gaan nu over tot het herstellen van de Mijn Ziggo login en dan testen we of het wel weer werkt.

Dit lijkt wel echt een individueel gevalletje te zijn, waarom je oude wachtwoord nu ineens niet meer geaccepteerd wordt, is mij nog wel onduidelijk en vind ik vreemd, een goede verklaring hiervoor heb ik (nog) niet.
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Het is gelukt wachtwoord reset en ander wachtwoord en hij doet het weer.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Komt goed Serkan Ziggo

Maar in het kort: ik krijg heel vaak geen mail van nieuwe plaatsingen. Gaat soms weer even goed en dan is het weer hopeloos. Is erg lastig.

Greetzzz
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
@ All Serkan Ziggo

Oorzaak gevonden........

Mijn vrouw haar Iphone is kapot geweest en gerepareerd weer terug , dan moet je al je appjes weer installeren.
Ze wist haar wachtwoord niet meer voor de vodafone app en heeft een ander wachtwoord ingesteld en dat is dus gekoppeld aan ons Ziggo account en daarom konden we met het wachtwoord wat we gebruikten om in te loggen met de Ziggo Go niet meer inloggen.

Ons Ziggo account is gekoppeld aan haar e-mail adres en ze wist niet dat het Vofdafone en het Ziggo account gekoppeld was.

En ik wist niet dat ze een wachtwoord herstel had gedaan voor haar ( ons ) Vodafone/Ziggo account ... 🙂

Dus tja.........wat moet ik er van zeggen 😉
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Even Apeldoorn bellen?:joy:

Uitgelicht topic