Md66

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ineens melding geen abonnement

Sinds vandaag werkt de ziggo go app niet meer. Als ik TV wil kijken, krijg ik de melding: geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.
Reeds geprobeerd: uitloggen en inloggen
Ipad helemaal uitschakelen en opnieuw aanzetten
Wat moet ik nu nog doen?
12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Misschien heb je het gemerkt maar bij KPN-Vodafone en Ziggo is een grote landelijke storing zowel Telefonie als andere diensten, daardoor kan dit dus komen.

Je kan eventueel even je Next 5 minuten van de stroom halen en dan nog eens proberen.

Dit gebeurt vaker, denk dat dit nu een storing betreft.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Kijk eens in "mijn ziggo" en of je de zenders opnieuw kunt ophalen.
Md66
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De storing was gisteren en is inmiddels wel verholpen. Maar het probleem bestaat nog steeds.
Kan geen TV kijken, maar wel films en series bekijken (en downloaden) in movies en series.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Heb je modem al 30 seconde van de stroom gehaald.

Heb je de Next al even van de Stroom gehaald en opnieuw opgestart.

Is je abonnement zichtbaar in Mijn Ziggo > Producten > Tabblad Televisie
Kan je in Ziggo Go App de Media Box Next zien staan.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Als je wel movies en series kunt bekijken, betekent dat, dat je internet wel werkt, maar dat de oorzaak in je kabel tv gedeelte zit. Heb je de kabels al gecontroleerd. Er kan een losse verbinding aanwezig zijn.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Voor zover ik het hier lees gaat het alleen over de Ziggo Go app.
Ik vermoed dat de activatie van je abonnement niet is doorgelopen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Mogelijk kunnen zij iets zien in de achtergrond.

Dave- Mis ik iets?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Nee warmte foutje je mist niks Be rt
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Be rt en Dave- ik dus wel last van een warmtefoutje. Wel iets gemist dus.:sweat_smile:
Md66
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dave- wrote:
Is je abonnement zichtbaar in Mijn Ziggo > Producten > Tabblad Televisie
Kan je in Ziggo Go App de Media Box Next zien staan.


Vreemd, in het tabblad producten staan geen producten meer. Daar lijkt dus de fout te zitten.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dave- kun je de moderators hierop opmerkzaam maken? Het zou maar zo kunnen dat de serversystemen last hebben van een warmtefoutje.:sweat_smile:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Md66 wrote:

Dave- wrote:
Is je abonnement zichtbaar in Mijn Ziggo > Producten > Tabblad Televisie
Kan je in Ziggo Go App de Media Box Next zien staan.
Vreemd, in het tabblad producten staan geen producten meer. Daar lijkt dus de fout te zitten.

Als er in tabblad geen producten zitten, dan moeten de gegevens doorgezet worden. Ben je veranderd van product in de afgelopen week, dan kan het zo zijn.
Als er na morgen niks in staat, geef het dan hier even door, dan kunnen we altijd nog de moderators erbij halen, die zullen het topic zekers wel oppakken, en hierbij ondersteuning geven.
Md66
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik ben niet veranderd van product. Maar zojuist is alles weer online en staan mijn producten er weer.
Misschien toch een warmteglitch? Dank voor de response eenieder

Uitgelicht topic