RonaldLoof

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg mijn Ziggo Go app niet gekoppeld aan mijn Next.

Ik krijg mijn Ziggo Go app niet gekoppeld aan mijn Next.
Ik heb er wel een switch tussen zitten. Ook ziet de app de Next wel, maar ik kan de afstandsbediening niet gebruiken
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes
Dat geeft dus antwoordt op mijn vraag.

Als de Media Box XL zichtbaar is, dan is de Next nog niet in het systeem geactiveerd, dit kan 24 uur duren maar ook langer.

Een moderator zal dit topic vanzelf oppakken en kan eventueel je Next een zetje geven voor activatie. Heb nog even geduld.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes
Staat de Next wel vermeld in Mijn Ziggo dan naar Producten en tabblad Televisie.

Als hij daar nog niet staat vermeld dan is het nog even wachten.

Zie je de Next wel in je Ziggo Go App
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo Ronald,

Wat gaat er precies niet ?

In de Ziggo Go App, kun je bij Instellingen, Mediaboxen, zien welke mediabox aan jouw account is gekoppeld, en welke opties je kunt gebruiken. Bij mij staat daar vinkjes bij "Op TV bekijken" en "Opnemen op afstand" . Hoe ziet dat er in jouw app uit ?

Als ik bij ziggogo.tv kijk, zie ik dezelfde mediabox, en daar alleen "Opnemen op afstand" .

Als je op de App , of via de website , via de TV gids een programma kiest, kun je daar kiezen voor "Op TV bekijken" . Werkt dat bij jou, of gaat het daar mis ?

Tenslotte, is er in de App rechtsboven een icoontje dat mijns inziens de status van de verbinding aangeeft, tussen je app en de Next. Als er verbinding is , dan wordt dat bij mij oranje. Hoe ziet dat er bij jou uit ? Mijn ervaring is dat het even (een paar minuten) kan duren voordat dat icoontje oranje wordt.....
RonaldLoof
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rene, dank je voor je reactie.
Hier onder mijn antwoorden

In de app is een mediabox gekoppeld maar heb alleen een vinkje bij bij opnemen op afstand.

Ziggogo .tv alleen opnemen op afstand

Bij mij wordt het icoontje niet oranje,

Als ik het goed begrijp lijkt het er op dat hij dus niet verbonden is. Kan het zijn dat mijn oude nog gekoppeld is?
bij mijn producten staat nog de Mediabox XL i.p.v. de Next
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes
Dat geeft dus antwoordt op mijn vraag.

Als de Media Box XL zichtbaar is, dan is de Next nog niet in het systeem geactiveerd, dit kan 24 uur duren maar ook langer.

Een moderator zal dit topic vanzelf oppakken en kan eventueel je Next een zetje geven voor activatie. Heb nog even geduld.
RonaldLoof
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je Dave. We gaan het afwachten.
RonaldLoof
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij doet het, ik had gewoon wat geduld moeten hebben.
Allen bedankt voor de reacties

Uitgelicht topic