viskom10

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg geen wachtwoord herstel mail

Beste medewerker van ziggo.

ik ben mijn wachtwoord kwijt.

en als ik een nieuwe aanvraagt ,via e mail.

krijg ik geen e mail terug.

van uw .

1 Reactie 1
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @viskom10 welkom op de Community.

Dit vind ik zelf altijd super frustrerend. Je wil inloggen en beland doordat je als mens niet alles kan onthouden in een wachtwoord vergeten procedure! Die dan ook nog eens niet werkt!

Gaat dit over Mijn Ziggo? Het kan dan zijn dat er een e-mail gestuurd word naar een ander e-mail adres dan jij nu verwacht. In alle gevallen kun je ook voor de post optie kiezen. Dan krijg je binnen een paar dagen een code thuis en kun je je e-mail adres updaten.

Tip: Het kan ook zijn dat het mailtje in de Spam beland of dat je bijvoorbeeld alles van @ziggo.nl hebt geblokkeerd. Hiervoor zul je je e-mail instellingen zelf moeten controleren.

Laat je het ons weten wanneer het via de post niet lukt?

Uitgelicht topic