1
Vraag
2
Reacties
henk6552

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg geen ondertitels op Ziggo GO

***Ziggo GO: kijk snel de video  en stel je ondertiteling in! Door klanten, voor klanten.***

hallo
Sinds lange tijd krijg ik geen ondertitels meer op mijn tablet in Ziggo Go
het is een Samsom SM-T530 Android versie 5.0.2
Ziggo Go versie 2.3.25.
Ik volg de aanwijzingen
Druk rechtsboven in het scherm op het icoontje met tekstballon.
Kies vervolgens voor Nederlands bij ondertiteling.

Maar GEEN ondertitels . Waar ligt dat aan ???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi henk6552 en Kaljo, welkom op onze Community waar klanten elkaar helpen.

Jullie omschrijven twee verschillende problemen, beiden erg irritant natuurlijk!

1- Ondertiteling die op de Samsung Galaxy Tab 4 10.1 (SM-T530) niet werkt
Op kantoor ook getest alleen heb ik Android 6.0.1 en niet dezelfde tablet tot mijn beschikking. Ik merk dat de ondertiteling bij mij wel werkt, totdat ik tussen zenders heen en weer zap zonder terug te gaan naar het hoofdmenu van de app. Na het zappen werkt de ondertiteling niet meer.
Maar als ik wel terug ga naar het hoofdmenu en een nieuwe zender aanzet werkt het weer.

2- Ondertiteling die via www.ziggogo.tv na enkele minuten wegvalt
Dit ervaar ik exact zoals jij beschrijft Kaljo, ik heb het getest in Chrome en Edge i.c.m. Windows 10.

(In de Ziggo GO app voor Windows 10 ervaar ik geen problemen overigens, ook getest voor de volledigheid.)
Ik meld alle gevonden problemen bij de ontwikkelaars, hopelijk komt er snel een oplossing!

Bekijk in context

28 Reacties 28
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je de app al een keer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd?
henk6552
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Heb je de app al een keer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd?


Ja wel 2 keer !!
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik dus met Ziggogo.tv krijg 5/10 min ondertitels en dan zijn ze weg. Erg lastig als je doof bent.
Op mijn tablet blijven ze wel maar die kan ik niet chromevasten, zucht.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik weet geen oplossing hiervoor, maar misschien heeft iemand anders een goed idee.

Of kan er een Ziggo moderator eens meekijken, zij zijn op werkdagen op dit forum actief.
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
O, tablet zelfde verhaal. Ik wordt er gek van.
Volgens mij heeft ie een tijd geleden wel gewoon goed gedaan.
Ik werk met Chrome browser. Ga ff Firefox proberen
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Firefox op Linux, melding: Niet af te spelen Het afspelen via deze browser wordt niet ondersteund.
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Firefox na update kan nu afspelen maar niet casten . Ondertitels vallen ook hier weg. Triest
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi henk6552 en Kaljo, welkom op onze Community waar klanten elkaar helpen.

Jullie omschrijven twee verschillende problemen, beiden erg irritant natuurlijk!

1- Ondertiteling die op de Samsung Galaxy Tab 4 10.1 (SM-T530) niet werkt
Op kantoor ook getest alleen heb ik Android 6.0.1 en niet dezelfde tablet tot mijn beschikking. Ik merk dat de ondertiteling bij mij wel werkt, totdat ik tussen zenders heen en weer zap zonder terug te gaan naar het hoofdmenu van de app. Na het zappen werkt de ondertiteling niet meer.
Maar als ik wel terug ga naar het hoofdmenu en een nieuwe zender aanzet werkt het weer.

2- Ondertiteling die via www.ziggogo.tv na enkele minuten wegvalt
Dit ervaar ik exact zoals jij beschrijft Kaljo, ik heb het getest in Chrome en Edge i.c.m. Windows 10.

(In de Ziggo GO app voor Windows 10 ervaar ik geen problemen overigens, ook getest voor de volledigheid.)
Ik meld alle gevonden problemen bij de ontwikkelaars, hopelijk komt er snel een oplossing!
henk6552
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké bedankt Mark
hoop dat het opgelost kan worden op de Samsung Galaxy Tab 4 (SM-T530)
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mark,

Zo blij dat je het hebt kunnen reproduceren, dat geeft iig rust
henk6552
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen nacht kreeg je een melding dat de technisch ziggo go aan het verbeteren zijn
Heb nieuw ziggo go geïnstalleerd versie 2.3.26.
Maar nog steeds GEEN nl ondertitels op de NL zenders ??
Is dat alleen op de tablet van Samsung Galaxy Tab 4 (SM-T530).
De ondertitels zijn er niet meer na de update van 2.3.25 in de oude versie had ik wel ondertiteling .
Dit is alleen in ziggo go.
In npo kan ik wel de ondertitels selecteren en tonen??
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Henk6552

Met de app heb ik op mijn tablet Lenovo Tab4 8 Plus geen problemen met ondertitels versie 2.3.25

Ga nu de update uitvoeren, als het veranderd laat ikhet je weten
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kaljo wrote:
Mark,

Zo blij dat je het hebt kunnen reproduceren, dat geeft iig rust


Nog d steeds geen oplossing?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Helaas, het staat op de radar maar is nog niet opgelost.
henk6552
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb weer nieuw ziggo go geïnstalleerd versie 2.3.27.
Maar GEEN nl ondertitels op de NL zenders ??
Ben ik de enige die dat heeft op de tablet van Samsung Galaxy Tab 4 10.1 (SM-T530).
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
henk6552 Je bent niet de enige, in eerdere berichten in dit topic vindt je er meer en ook in hoeverre Ziggo ermee bezig is.
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn dat Ziggo er zo uitgebreid de tijd voor neemt:frowning2: :unamused: dan kan het op termijn alleen maar goedkomen.:head_bandage:
Kaljo

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In Feb/Mrt al gemeld. Het was reproduceerbaar.

Bij kijken via een browser vallen na verloop van tijd (wisselend) de ondertitels spontaan weg.

Het is doorgegeven en er zou naar gekeken worden. We zijn inmiddels 9maanden verder en er is nog steeds niets gebeurd of een oplossing?

Is er zicht op een oplossing of gaat dit "gewoon" nooit gebeuren?
:frowning2:
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Kaljo, goed dat je dit topic weer even aanzwengelt! Ik heb niets meer gehoord van de video engineer die hiermee aan de slag ging en ik ging er vanuit dat het gefixt zou worden, blijkbaar niet (of het probleem is weer terug)...

Ik zwengel de mailconversatie ook weer aan, zodra ik nieuws heb hoor je van mij.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic