Beantwoord

Ik krijg geen ondertitels op Ziggo GO

• 25 februari 2018
  • 28 Reacties
  • 6124x Bekeken

Toon eerste bericht

28 Reacties

Reputatie 7

Ok, voor de derde keer hier Jak.( kijken naar movies&series op iPad 2018) ondertiteling is er wel (bij Cardinal, seizoen 3!afl. 3)maar ik heb niet opgelet. Ik was al blij dat ik de ondertiteling zag. De ondertiteling loopt ongeveer een half uur achter bij de gesproken tekst. Ik kan er niets aan veranderen, dus graag advies.

Goed opgemerkt jak! Ik zie hetzelfde probleem hier op kantoor met deze specifieke aflevering (afl. 2, 4 en 5 zijn wel goed). Dit geef ik door aan de verantwoordelijke afdeling om het zsm aan te passen.

De ondertiteling op de Mediabox loopt trouwens wel synchroon met deze aflevering, daarop kun je verder kijken als je niet langer kunt wachten.

Reputatie 2
Badge

Bij andere series die ik probeer werkt de ondertiteling wel. Enfin, Cardinal dan maar via de box.

Reputatie 2
Badge

Nu we het toch over ondertiteling hebben; waarom moet er bij een Néderlandse app bij films en series steeds in het menu gekozen worden voor Nederlandse ondertiteling? Volkomen onnodig. Voer standaard Nederlandse ondertiteling in en pas optie toe deze desgewenst UIT te schakelen.

Reageer