Beantwoord

Ik krijg geen ondertitels op Ziggo GO

  • 25 februari 2018
  • 22 Reacties
  • 5198x Bekeken

hallo
Sinds lange tijd krijg ik geen ondertitels meer op mijn tablet in Ziggo Go
het is een Samsom SM-T530 Android versie 5.0.2
Ziggo Go versie 2.3.25.
Ik volg de aanwijzingen
Druk rechtsboven in het scherm op het icoontje met tekstballon.
Kies vervolgens voor Nederlands bij ondertiteling.

Maar GEEN ondertitels . Waar ligt dat aan ???
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 26 februari 2018, 16:49

Hoi @henk6552 en @Kaljo, welkom op onze Community waar klanten elkaar helpen.

Jullie omschrijven twee verschillende problemen, beiden erg irritant natuurlijk!

1- Ondertiteling die op de Samsung Galaxy Tab 4 10.1 (SM-T530) niet werkt
Op kantoor ook getest alleen heb ik Android 6.0.1 en niet dezelfde tablet tot mijn beschikking. Ik merk dat de ondertiteling bij mij wel werkt, totdat ik tussen zenders heen en weer zap zonder terug te gaan naar het hoofdmenu van de app. Na het zappen werkt de ondertiteling niet meer.
Maar als ik wel terug ga naar het hoofdmenu en een nieuwe zender aanzet werkt het weer.

2- Ondertiteling die via www.ziggogo.tv na enkele minuten wegvalt
Dit ervaar ik exact zoals jij beschrijft Kaljo, ik heb het getest in Chrome en Edge i.c.m. Windows 10.

(In de Ziggo GO app voor Windows 10 ervaar ik geen problemen overigens, ook getest voor de volledigheid.)
Ik meld alle gevonden problemen bij de ontwikkelaars, hopelijk komt er snel een oplossing!
Bekijk origineel

22 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Heb je de app al een keer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd?
Heb je de app al een keer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd?

Ja wel 2 keer !!
Dat heb ik dus met Ziggogo.tv krijg 5/10 min ondertitels en dan zijn ze weg. Erg lastig als je doof bent.
Op mijn tablet blijven ze wel maar die kan ik niet chromevasten, zucht.
Reputatie 7
Badge +35
Ik weet geen oplossing hiervoor, maar misschien heeft iemand anders een goed idee.

Of kan er een Ziggo moderator eens meekijken, zij zijn op werkdagen op dit forum actief.
O, tablet zelfde verhaal. Ik wordt er gek van.
Volgens mij heeft ie een tijd geleden wel gewoon goed gedaan.
Ik werk met Chrome browser. Ga ff Firefox proberen
Firefox op Linux, melding: Niet af te spelen Het afspelen via deze browser wordt niet ondersteund.
Firefox na update kan nu afspelen maar niet casten . Ondertitels vallen ook hier weg. Triest
Reputatie 7
Hoi @henk6552 en @Kaljo, welkom op onze Community waar klanten elkaar helpen.

Jullie omschrijven twee verschillende problemen, beiden erg irritant natuurlijk!

1- Ondertiteling die op de Samsung Galaxy Tab 4 10.1 (SM-T530) niet werkt
Op kantoor ook getest alleen heb ik Android 6.0.1 en niet dezelfde tablet tot mijn beschikking. Ik merk dat de ondertiteling bij mij wel werkt, totdat ik tussen zenders heen en weer zap zonder terug te gaan naar het hoofdmenu van de app. Na het zappen werkt de ondertiteling niet meer.
Maar als ik wel terug ga naar het hoofdmenu en een nieuwe zender aanzet werkt het weer.

2- Ondertiteling die via www.ziggogo.tv na enkele minuten wegvalt
Dit ervaar ik exact zoals jij beschrijft Kaljo, ik heb het getest in Chrome en Edge i.c.m. Windows 10.

(In de Ziggo GO app voor Windows 10 ervaar ik geen problemen overigens, ook getest voor de volledigheid.)
Ik meld alle gevonden problemen bij de ontwikkelaars, hopelijk komt er snel een oplossing!
Oké bedankt Mark
hoop dat het opgelost kan worden op de Samsung Galaxy Tab 4 (SM-T530)
Mark,

Zo blij dat je het hebt kunnen reproduceren, dat geeft iig rust
Afgelopen nacht kreeg je een melding dat de technisch ziggo go aan het verbeteren zijn
Heb nieuw ziggo go geïnstalleerd versie 2.3.26.
Maar nog steeds GEEN nl ondertitels op de NL zenders ??
Is dat alleen op de tablet van Samsung Galaxy Tab 4 (SM-T530).
De ondertitels zijn er niet meer na de update van 2.3.25 in de oude versie had ik wel ondertiteling .
Dit is alleen in ziggo go.
In npo kan ik wel de ondertitels selecteren en tonen??
Henk6552

Met de app heb ik op mijn tablet Lenovo Tab4 8 Plus geen problemen met ondertitels versie 2.3.25

Ga nu de update uitvoeren, als het veranderd laat ikhet je weten
Mark,

Zo blij dat je het hebt kunnen reproduceren, dat geeft iig rust


Nog d steeds geen oplossing?
Reputatie 7
Helaas, het staat op de radar maar is nog niet opgelost.
Heb weer nieuw ziggo go geïnstalleerd versie 2.3.27.
Maar GEEN nl ondertitels op de NL zenders ??
Ben ik de enige die dat heeft op de tablet van Samsung Galaxy Tab 4 10.1 (SM-T530).
Reputatie 7
Badge +35
@henk6552 Je bent niet de enige, in eerdere berichten in dit topic vindt je er meer en ook in hoeverre Ziggo ermee bezig is.
Fijn dat Ziggo er zo uitgebreid de tijd voor neemt☹ 😒 dan kan het op termijn alleen maar goedkomen.🤕
In Feb/Mrt al gemeld. Het was reproduceerbaar.

Bij kijken via een browser vallen na verloop van tijd (wisselend) de ondertitels spontaan weg.

Het is doorgegeven en er zou naar gekeken worden. We zijn inmiddels 9maanden verder en er is nog steeds niets gebeurd of een oplossing?

Is er zicht op een oplossing of gaat dit "gewoon" nooit gebeuren?
☹
Reputatie 7
Hoi Kaljo, goed dat je dit topic weer even aanzwengelt! Ik heb niets meer gehoord van de video engineer die hiermee aan de slag ging en ik ging er vanuit dat het gefixt zou worden, blijkbaar niet (of het probleem is weer terug)...

Ik zwengel de mailconversatie ook weer aan, zodra ik nieuws heb hoor je van mij.
Dankje,
Reputatie 7
Update: Er spelen (speelden) verschillende problemen met de ondertiteling in Ziggo GO waarvan een deel is opgelost. Alleen net de twee issues in dit topic lopen nog:

  1. Wegvallen delen van zinnen in de doven ondertiteling is opgelost. Dit kwam voor op de NPO en SBS zenders
  2. Out of sync lopen en dan wegvallen na aantal minuten is opgelost. Dit zat in een timestamp
  3. Bij switchen van kanaal in de IOS app en ook Android app met de doven ondertiteling aan, staan deze nog aan maar werken niet
  4. Spontaan uitvallen van ondertiteling op de HTML5 webplayer (ziggogo.tv)
Deze issues staan dus nog wel op de kaart, alleen zijn ze nog niet opgelost. Dit komt mede doordat andere verbeteringen/issues met meer impact voorrang hebben gekregen boven deze bugs.
Ik heb dezelfde probleem. Ik heb Samsung T530 ziggo go versie 2.3.35. Ik heb nog steeds geen ondertiteling. Ik wilde vandaag (maandag 29 april 2019),nos koningsdag van zaterdag 27 april 2019 bekijken MET de ondertiteling. Dat is alleen open de afstandsbediening en gateway beschikbaar. Maar nog geen ondertiteling bekend 😞

Reageer