1
Vraag
2
Reacties
Rob2

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoofdtelefoon gebruiken tijdens streamen/casten ziggo go

Ik stream m.b.v. de ziggo go app via chromecast naar mijn tv in de slaapkamer.
Het geluid van de tv wil ik uitzetten om zo geen overlast voor mijn vrouw te veroorzaken.
Als ik hoofdtelefoon aansluit op mijn iPad of telefoon, werkt dit met de ziggo go app prima.
Als ik naar de chromecast stream, gaat het geluid van de hoofdtelefoon op mijn iPad of telefoon uit.

Kan ik dit op een of andere manier instellen in de ziggo go app of chromecast, ik heb gekeken bij de instellingen, maar niet gevonden.
Wellicht is dit op mijn iPad of telefoon in te stellen.
Weet iemand of dit mogelijk is, of een e.v.t goed alternatief heeft.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17422Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Zowel video en audio wordt gestreamd naar tv via de chromecast . Dus dan is het niet mogelijk appart om dat via het mobiele apparaat via een hoofd telefoon te luisteren/in te stellen. . Een tip zou zijn een hoofdtelefoon op de tv aan te sluiten, bij het casten/streamen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17422Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Zowel video en audio wordt gestreamd naar tv via de chromecast . Dus dan is het niet mogelijk appart om dat via het mobiele apparaat via een hoofd telefoon te luisteren/in te stellen. . Een tip zou zijn een hoofdtelefoon op de tv aan te sluiten, bij het casten/streamen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Een tip zou zijn een hoofdtelefoon op de tv aan te sluiten, bij het casten/streamen.

En evt voor je gemak een draadloos setje daarvoor gebruiken.
Han
Rob2
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
robbo wrote:
Zowel video en audio wordt gestreamd naar tv via de chromecast . Dus dan is het niet mogelijk appart om dat via het mobiele apparaat via een hoofd telefoon te luisteren/in te stellen. . Een tip zou zijn een hoofdtelefoon op de tv aan te sluiten, bij het casten/streamen.

Dit vermoeden had ik al, bedankt
Rob2
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hanh wrote:

Een tip zou zijn een hoofdtelefoon op de tv aan te sluiten, bij het casten/streamen.
En evt voor je gemak een draadloos setje daarvoor gebruiken.
Han

Ik heb mij er al een beetje in verdiept en dacht zelf aan een Bluetooth transmitter en draadloze oordopjes.
Maar ik ben er nog niet echt uit wat de beste optie is.
Tips zijn welkom
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Uit mijn hoofd.
Voor een head of 'in ear' set is bluetooth beter dan via RF (FM Radio signaal).
De reikwijdte is minder, maar voor op de zitbank geen enkel probleem.
Wel iets duurder.
robbo
Wat vind jij?
De geluidskwaliteit via bluetooth is, geloof ik, ook beter, toch?
Han
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
De doodenkele keer dat ik iets op tv kijk zonder mijn eega qua geluid te willen storen doe ik dat met een verlengsnoer vanaf de stereoset waar de TV op is aangesloten naar mijn oordopjes. De kabel is zo'n 5 meter lang. Werkt prima.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17422Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
hanh en Rob2 Ik ben net te laat. Ik wilde eigenlijk toch idem imark adviseren. Het is hoofdzakelijk voor de slaapkamer. Ik heb eens bij de action een koptelefoon gekocht met verlengsnoer voor mijn neefje. €7.50 en echt ik was verast van het goede geluid!
Rob2
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de tips, mijn voorkeur gaat wel uit naar een draadloze optie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic