pogingdrie

Level 4
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld (android tv)

Nieuwe android (9) tv aangeschaft en ik gebruik een CI+ kaart. Ik was onplezierig verrast toen ik erachter kwam dat de ziggogo app voor de tv niet werkt. APK installeren werkt ook niet. Dan de variant via de internet browser en de ziggogo.tv url maar.
URL starten werkt, inloggen op mijn account ook. Ik zie alle previewschermen. Echter op het moment dat ik een tv programma of film wil starten krijg ik de melding "Helaa, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld", "klik op de knop hieronder om het nogmaals te proberen". De herstart video knop geeft wederom dezelfde melding.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Iemand nog een creatief Idee om ziggogo aan de praat te krijgen?
8 Reacties 8
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Hier loopt momenteel een test voor om de Ziggo GO op de android TV te laten werken.We zijn er dus mee bezig!
pogingdrie
Topicstarter
Level 4
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Heb je enig idee wanneer deze mogelijkheid beschikbaar komt? Als ik de reactie's in het forum lees, wordt hier al meer dan een jaar aan gewerkt?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Daar hebben we helaas nog geen antwoord op pogingdrie
pogingdrie
Topicstarter
Level 4
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hoe en bij wie kan ik navragen wanneer de uitslag van de test wordt verwacht en wat de vervolgstappen zijn?
PenS

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziggo go via de browser van mijn Android tv heeft altijd gewerkt totdat ik kortgeleden dezelfde melding kreeg als de topic starter. Het is dus een beetje vreemd dat er nu gezegd wordt dat er aan gewerkt wordt om het werkend te maken. Daarnaast werkt ziggogo.tv wel gewoon via mijn Android mobiel of windows laptop. Maar nu sinds kort dus niet meer op mijn Android TV. Wat is er zo anders tussen de verschillende devices en waarom heeft het eerst wel gewerkt?
dagrim1

Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Sander Ziggo wrote:
Hier loopt momenteel een test voor om de Ziggo GO op de android TV te laten werken.We zijn er dus mee bezig!


Ja, vast... maar zonder enige prioriteit of haast lijkt het.

Beetje apart ook dat er al lang een prima werkende variant is (of was), maar het alsnog zo lang kost voor Ziggo om iets uit wil brengen. Gelukkig gecombineerd met een compleet gebrek aan concrete informatie (wordt aan gewerkt, zijn er mee bezig... horen we ook al meer dan een jaar).
GerardJW

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds kort een philips met android tv en krijg ook nog steeds de melding "Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld". Laatste reactie is van september 2020. Inmiddels is het maart 2021, enig idee of er al wat vooruitgang inzit, of moet ik wellicht nog iets instellen. URL starten werkt, inloggen op mijn account ook. Ik zie alle previewschermen. Echter op het moment dat ik een tv programma of film wil starten krijg ik bovengenoemde melding. Ik hoor graag van u. Bvd. 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @GerardJW, welkom op de Community! 🙂 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. De ZiggoGO TV app voor is inmiddels al een tijdje beschikbaar. 
Meer informatie hierover vind je terug in dit topic

Uitgelicht topic